Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Toivottavasti nuo kiusaajatytöt (L, V etunenässä) tajuavat edes nyt hävetä. Ja pyytää anteeksi.
Uskomatonta, jos bätse jaksot nähtyään vielä on sitä mieltä, että tarjolla on vaimomatskua. Hirveetä teinimeininkiä tuo on. Oikeen kunnon kiusaamista.
Jenkeissäkin jollain menneellä kaudella bätsen silmät aukesi vasta, kun jaksot oli näytetty. Siihen asti kulissi piti sen karmean eukon osalta. Sitten olikin bätse pyytelemässä julkisesti anteeksi monelta tytöltä.
Kyllä paljastivat moukkamaisuutensa nuo naiset. Toivottavasti edes tajuavat hävetä kun näkevät että kaikki tietävät millaisia oikeasti ovat.
Ihmetellä täytyy kirjoitti:
Mistä on löytynyt nuo sivistymättömät moukat, jotka luuevat olevansa kampaajia parempia! Sivistys on korvien välissä, ei kropassa! Täysin turha ohjelma turhakkeineen!
Ei Laura ilkeillyt kampaajista vaan sanoi että niitten määrä on vakio! Se oli neutraali ilmaisu! Joku toinen kyllä sanoi Veera diipadaapaksi niitä.
Laura myöskin vaan totesi miten Sonja kärsi muodoistaan ja että on huomannut että Tuomas tykkää kauniista naisista.
Tupakanvetäminen tuommoisen Tuomaksen piirissä on vaan out kun etsii äitiä ja sporttimimmiä.
Laura- K meni vaan blondityylillä iskemään Tuomasta kun tiesie ttä se imartelee aina miestä. Aivot löivät sillä tyhjää ihan kuin ajattelin. Siinä voisi pian puheenaiheet loppua aviossa :)!
Tuo haastattelijanainen ei myöskään ole niin kaunis että ehkä lähti mollaamaan hyvännäköisiä? Juhaa ei nuo tytöt kiinnostaneet näki heti.
Uusin Ruutu+ jakso oli kyllä taas niin helvetin myötähäpeää aiheuttavaa katsottavaa että tiukkaa teki.
Hänen ja Ninjan treffit hempeilyineen lähinnä nauratti.
Ja voi hyvä luoja tosiaan tuo "MO".
Tuomas on niin uskomattoman vaivaannuttava ja kiusallinen hemmo. Tämä koko kausi on kyllä ollut sellainen pohjanoteeraus, en saa tästä oikeasti juuri mitään hyviä fiiliksiä. Joissain kohdissa oikeasti jopa ahdistaa katsoa. Tuomaksen välit yhteenkään naiseen eivät ole aitoja tai romanttisia. Jollain tavalla jopa hieman ällöttävä mies kaikessa tönkköydessään, ainakin omalta kohdaltani voisin sanoa että seksuaalinen vetovoima häneen on miinuksen puolella, vaikkei hänen ulkonäössään sinänsä vikaa olekaan. Kertakaikkiaan kumma tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan vähän lämmetä Juhalle, vaikken pitänyt hänestä bätsen roolissa. Arrrrgh.
Mä en, koska en saa sanaakaan selvää mitä se puhuu. Sillä on varmaan niin matala ääni, että mun kuulo ei rekisteröi niin matalia ääniä. En oikeasti saa sen vertaa selvää sen puheesta, että pysyisin mukana mitä se selittää.
Ja arvaa menikö hermi kun sama toistui veitola&salminen&enbuskessa, kuulin mitä jutta sanoo mutta kun oli juhan vuoro niin korva rekisteröi vaan mörrmörr..mumsmums.
Hö höööh, mä tykkään matalasta äänestä miehillä :D Tosin ei nyt mitään Vesku Loiri -ääntä kuitenkaan :p
TOIVOTTAVASTI Veera ja laura katsoo tämän päiväisen tilinteon ja häpeää sanojaan. Ihan kamalaa, kuka pystyy puhumaan toisesta noin? Onneksi Juhakin sanoi ihan suoraan, että rumalta kuulosti.
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHA tuo ennakkojakson "romanttinen" kylpydialogi :''D Ihan kuin kaksi käsinukkea puhuisivat keskenään kielellä josta molemmat osaavat vain alkeet, niin jähmeää ja latautumatonta!
Mutta toisiinsa ihastuneethan puhuu just niin keskenään! Ihastuneiden "keskusteluita" ei jaksa ulkopuolinen kauaa katsoa/kuunnella. Katseet ja eleet puhuu enemmän kuin ne sanat.
Ai että nauroin ääneen kun musta ruusu osuikin väärän naisen treffeihin, siitäs sai kun kuvitteli voivansa uuden työtön treffit viedä.
Nyt sitten Ninjan viime jakson mekko oli Laura K:lla päällä :D Muuten oli uusia mekkoja
Jahas. Kommenttini Veeran ulkonäöstä poistettiin. Harmi vaan, että hän saa kommentoida sensuroimatta muita kansallisessa tv:ssä. Mutta minä en saa tuoda esille, että Veera kärsii hiustenlähdöstä ja tätä menoa on peruukissa parissa vuodessa. What a beauty.
Aika hauska kuunnella näitten täällä olevien kommenttien jälkeen " miten joku on ilkeä", voi hyvänen aika miten Tuomaksesta ja Laurasta ollaan täällä puhuttu! Mitenkähän olisi mammat käyttäytyneet:)?
"MO" 😂😂😂 Olin kans ekan kerran että "mitä se just sanoi"
Vierailija kirjoitti:
TOIVOTTAVASTI Veera ja laura katsoo tämän päiväisen tilinteon ja häpeää sanojaan. Ihan kamalaa, kuka pystyy puhumaan toisesta noin? Onneksi Juhakin sanoi ihan suoraan, että rumalta kuulosti.
Paraskin sanoja sillä itsehän tunnusti olleensa elämässään aiemmin " ei niin kiva", ja kyllähän ton näkee naamasta jo että pikku twistiä löytyy. Aika tekopyhää Juhalta ja mammoilta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska kuunnella näitten täällä olevien kommenttien jälkeen " miten joku on ilkeä", voi hyvänen aika miten Tuomaksesta ja Laurasta ollaan täällä puhuttu! Mitenkähän olisi mammat käyttäytyneet:)?
Netissä anonyyminä lienee hieman eri asia kuin livenä päin naamaa.
Kieltämättä mulle kyllä tullut sellainen olo että tää somen aikakausi tosiaan heikentää ihmisten sosiaalisia taitoja, mitä nyt voi päätellä kun tuota ohjelmaa katsoo ja tilinteko jaksoa.
Cisu kirjoitti:
Äh mikä jakso, Sonja lennätettiin yhtä jaksoa varten bikinikuvauksiin että hän voisi tuntea alemmuutta hoikkien naisten joukossa ja pudotettiin sitten. Bachelor ajattelevaisesti kertoi että sun on parempi olla yksin (eikä vaikka mun kanssa).
Sanoiko todella näin? Ei jumalauta. Ei sillä, että kyseinen herra muutenkaan olisi edukseen esiintynyt, mutta nyt mennään jo pohjalukemissa arvostuksen suhteen.
Syntipukkejahan tuossa tuo haastattelijanainen leipoi .
Tuomas on kyllä tönkkö. Ninja on suosikkini ja ansaitsee kyllä paremman.
Onneksti tuo Veera lähti, kamala ämmä. On niin olevinaan, mutta oikeasti näyttää itse halvalta pubiruusulta övereineen rusketuksineen, valkaistuineen hiuksineen ja rumasti meikattuineen kulmineen.
Ei slow motion -korkokenkäkävely oikein toiminut tuossa lopussa. Näytti kömpelöltä
Vierailija kirjoitti:
Cisu kirjoitti:
Äh mikä jakso, Sonja lennätettiin yhtä jaksoa varten bikinikuvauksiin että hän voisi tuntea alemmuutta hoikkien naisten joukossa ja pudotettiin sitten. Bachelor ajattelevaisesti kertoi että sun on parempi olla yksin (eikä vaikka mun kanssa).
Sanoiko todella näin? Ei jumalauta. Ei sillä, että kyseinen herra muutenkaan olisi edukseen esiintynyt, mutta nyt mennään jo pohjalukemissa arvostuksen suhteen.
Ei noin vastuullisessa ammatissa oleva kivirekeä lähde hakemalla hakemaan itselleen, vaan iloa ja reipasta menoa! Hänhän tässä hakee itselleen ja elämäänsä kumppania!
Uh, Veera. Eikö kukaan muu pidä häntä kuvottavan näköisenä? Kuka pystyy suutelemaan kun suu on täynnä telaketjua? Epäsiisti ohut tukka, josta kuultaa päälaki läpi. Muutaman vuoden päästä hiustenlähtö sitä luokkaa, että peruukki tarpeen. Transvestiittikin pukeutuu tyylikkäämmin. Överi bruna on niin white trash.