Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Olisi aika mielettömän ihanaa, jos joku linkittäis tänne ensi jakson. Mä olen nyt niin koukussa.
Kiitos, kiitos, kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Kommenttini Veeran ulkonäöstä poistettiin. Harmi vaan, että hän saa kommentoida sensuroimatta muita kansallisessa tv:ssä. Mutta minä en saa tuoda esille, että Veera kärsii hiustenlähdöstä ja tätä menoa on peruukissa parissa vuodessa. What a beauty.
Minultakin poistettiin Veera-aiheinen kommentti, joka arvosteli hänen luonnettaan ja ulkonäköään. Veera; niin makaa kuin petaa.
Veera taisi paljastaa ruutu+ tilintekojaksossa, että Lauran valitsee lopussa kun kertoi miten Tuomas on Lauralle suuttunut monesti siitä kun Laura ei ole ollut hyvällä tuulella yms.
Olen pettynyt siihen miten Katri ei tylyttänyt Veeraa tilinteossa ulkonäön haukkumisesta vaan jankkasi vaan tuota bimbo -asiaa, paljon pahempaa se Sonjan ja Marjon ulkonäön haukkuminen oli :/. Olisi pitänyt näyttää ne samat ulkonäönhaukkumisklipit kuin viime tilinteossa, jotta olisi Veera saanut kokea karman lait.
hah hah kirjoitti:
Ai että nauroin ääneen kun musta ruusu osuikin väärän naisen treffeihin, siitäs sai kun kuvitteli voivansa uuden työtön treffit viedä.
Huomatkaa taas ettei Laura aikonut todellakaan pilata mustalla ruusullaan kenenkään treffejä mutta kas kun L-K sai niin johan heti oli julistamassa jopa uusille ja haavoittuvaisillekin että vien ne treffit! Mikä bitch! Sata kertaa ilkeämpi kuin Laura ikinä. onnekai edes Tuomas huomasi . Taisi vähän sääliä L-K n tuijotusyritykselle " saat multa pesää kun vaan sormea ojennat " katsettaan. Tuommoiset miehet nauravat tommoselle! He halauvat tuntea naisen ja keskustella syvältä. Eikä pikkulikkoja!
MINUSTA TÄMÄ KAVERI ON KYLÄN PIKKUPOIKA, SELLAINEN PULLA MÖSSÄ. jUHA, VAIKKA OLI AIKAS ÄLLÖ, OLI SENTÄÄN SPROTTINEN, TÄMÄ EI OSAA OLLA EDES LUONNOLLINEN....IKINÄ EN HUOLISI, MATKALLA VOISIN OLLA JA SANOA LOPUKSI HEIPPA VAAN.. en varmaan enää ottaisi ruusa, vian lähtisin litomaan, ei mun tyyppiä...ei lihaksia, ei mitään!
Mikä lentäjä, ei ainkaan mun ihanne mieheksi...hyvä kirurgi kelpaisi...mutta eivät taida tulla tähän juttuun,...älykäs ei tule
On tullut sellainen fiilis,että nämä kaksi uutta naista on lähetetty sinne tarkoituksella , (tietysti heidän kanssaan suunnitellusti) , jotta tulisi oikein kunnolla esille Lauran ja kumppanien hirveä luonne.Tuon nähtyään useat miehet kiertää kaukaa noin ilkeät ihmiset,ellei mies itse ole samaa kaliberia.
Otaksun ,ettei noilla ilkeillä naisilla ole edes älyä sen vertaa,että ymmärtävät häpeällistä käytöstään.Toivottavasti Ninja voittaa,,,,puolisoa heistä kenetäkään ei tule Tuomakselle,luulen näin.
krisiina tiita kirjoitti:
Onpa kamal tyyppi tämä' Laura, ja itse ei todellakaan ole kaunis tyttö. Ihan tusinanaama, jollaisia yleensä pojat eivät edes katso.
Minulla on 4 poikaa ja 2 tyttöä, he kaikki snaoivat että ihan kauhee likka! Jokainen poika sanoi, että Laura on aikas ruma tyttö, heistä rumin, en arvostelisi tuolla kropalla ja naamalla ketään muita naisia. Ja naama aina niin hapan, että tämä tyttö tarvitsisi varmaan apua henkiseen kasvuun.
Marika on ihana tyttö, kaikki loput virran vietävissä. Ei ammatti ihmistä tee, mutta sivistystä se lisää huomattavasti! Niin myös näissä tytöissä, kotoa voi saada hienon kasvatuksen, vaikka omat opinnot ovat sujuneet huonosti.
Ei lentäjä ole pelkän ammattinsa takia tavoiteltava, minun yksi poikani on koelentäjä armeijassa, päällikkönä. Hän valitsi vaimokseen lääkärin.
Ja kerron miten minun akateemisilla lapsillani on puolisot ja seurustelukumppanit.
Vanhin tyttö on tuomari, hänellä on mies myös tuomarina. Seuraava tyttö on lääkäri, hänen miehensä on lentäjä. Pojista vanhin on tosiaan lentäjä, vaimo on tutkiva lääkäri. Seuraava on DI, ja hänen vaimonsa on pappi.
Sitten yksi poikani on opettaja ja hänen vaimonsa lääkintävoimistelija, ja nuorin poika kirurgi, vaimo lentoemäntä. Kyllä olen ylpeä yksihuoltaja, mies kuoli 12 vuotta sitten.
Itse olen biologi ja lasteni isänsä oli lääkäri, reumatologi. Veljeni on opettaja ja sisareni kääntäjä, isäni yritysjohtaja ja äitini kotirouva.
Kuten näette, meidän lapsilla on ollut päämääriä, ja kenelläkään ei olisi ollut ajatustakaan mennä tyrkylle Barcelor ohjelmaan! Joukossa tyhmyys tiivistyy...ja ei puoliso noin haeta koskaan, ei sentään.
kaikki te tytöt, hävetkää jotka mollasivat muita tyttöjä....lähtikö mopo kädestä! HÄVETKÄÄ, KOSKA ETTE OLE KUKAAN MINUN LAPSIENI VEROISIA.
Asuinpaikkanne kenties Porvoo?
Laura on hirvee noita ja kieroileva tyttö
Laura opiskelee vielä pitkälle. Ja ainakin omat sukulaiseni ja lapsensa pitävät nimenomaan Lauraa kuumana ja ainoana sensuellina koko porukasta. Siksi hän saa kritiikkiä eniten. Kaunis nainen saa eri kohtelun " yli laidan". Käärmeenpesässä on vaikea olla hyväntuulisena ja se on ihan oikea ja rehti reaktio.
Spoiler:
.
.
.
Ennakkojaksosta:
Laura oli tosiaan se ovien paiskoja, mutta eikö tässä jaksossa pitänyt olla se, että bachelor joutuu keskeyttämään treffit ja menemään villalle lohduttamaan erästä raivotarta? Ei ollut sellaista.
Ninja vaikuttaa tosi ujolta. Katsoo vain hyvin lyhyesti Tuomasta, muuten katse on koko ajan muualla ja vastaukset on tosi lyhyitä. Ninjassa Tuomas kuitenkin näkee kaipaamansa tulevien lastensa äidin ja pullia paistavan vaimon. Se "Mo."-tervehdys on huonoa käytöstä. Moikkaileekohan Tuomas lentokapteeninakin noin matkustajia..?
Juomapeli: ota huikka aina kun Tuomas mainitsee sanan "kodinhengetär" treffeillä LK:n kanssa. Tuomas vaikuttaa tosi vanhanaikaiselta, jolle naisessa tärkeintä on kiltisti kotona odottava vaimo, joka kokkailee sexyssä esiliinassa ja Tuomas käy välillä vähän lyömästä vaimoa pepulle.
Tippujat olivat siis Marjo ja Veera. Harmi, että nyt tippui kaksi, koska olisin toivonut, että koko Tilinteko-jaksossa olisi käsitelty Veeran karseaa käytöstä. Nyt hän pääsi liian helpolla. Olisin myös toivonut, että olisi näytetty klippi niistä aiemmista, vielä pahemmista sanomisista (uusien tyttöjen ammatin ja ulkonäön arvostelu). Nyt keskityttiin vain bimbo- ja bitch-sanojen käyttöön. Veera ei juurikaan katunut sanomisiaan, väitti, että näyttäähän se pahalta kuin noin leikataan (bitchiää oli kuulemma tarkoitranut itseään), syytti haastattelijoita yllyttämisestä ja arveli muidenkin tyttöjen laukoneen samanlaisia kommentteja. Minusta Veera ei ole fiksu ihminen, koska puhuu muista noin rumasti. Hän on ilkeä ja epäkypsä. Harmi, ettei oppinut käytöksestään.
Ensi viikon jaksossa Laura näköjään taas kiukuttelemassa.
Tilinteko.... siis miksi oi miksi ei kunnolla hiillostettu kun veera oli yksin!! ja silloin näytetty pätkiä miten hirveästi haukkui ja puhui. Eikä tehty mitään bimbo remix pätkää....ja ei edes katunu puheitaan! Toivottavasti on nyt ajatellu ottaa opiksi. Miksi aina ilkeät vahvat persoonat päästetään helpolla! Kiinnitin siihen huomiota kun nämä kiltimmät ihmiset putosivat, he puhuivat suoraa niinkuin asiat oli tuomaksesta ja tilanteista. Nyt kun putosi yksi näistä talon hiukan kylmältä tuntuva persoona, niin vähä pientä kiertelyä ja epäsuoraa puhumista ehkä jopa vähä valehtelua....selityksiä.. huoh :(
Toivottavasti Laura tippuu seuraavaksi.
Voisiko Tuomas tehdä niin kylmästi Ninjalle, että jättäisi hänet pois loppukaksikosta? Varsinkin kun on poreallas treffeillä varmasti käynt p***nemassa Ninjan kanssa.
Näkyykö teillä kaikki viestit?? Onko teknisiä ongelmia vai viestejä poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Veera taisi paljastaa ruutu+ tilintekojaksossa, että Lauran valitsee lopussa kun kertoi miten Tuomas on Lauralle suuttunut monesti siitä kun Laura ei ole ollut hyvällä tuulella yms.
Olen pettynyt siihen miten Katri ei tylyttänyt Veeraa tilinteossa ulkonäön haukkumisesta vaan jankkasi vaan tuota bimbo -asiaa, paljon pahempaa se Sonjan ja Marjon ulkonäön haukkuminen oli :/. Olisi pitänyt näyttää ne samat ulkonäönhaukkumisklipit kuin viime tilinteossa, jotta olisi Veera saanut kokea karman lait.
Onko tosiaan noin, et Laura kertoisi Veeralle kaikki heidän keskinäiset asiat? Eikö tuo juttu liity kuvauksen aikaisiin tilanteisiin. Vai tuliko muillakin se tunne, et Veera paljasti jotain?
Voihan se nyt helposti heivata Ninjan seksin jälkee - niinhän noista miehistä lähes kaikki tekee.
Ketjusta poistellaan viestejä. Itse olen ilmoittanut monta todella alatyylistä ja rasistista kommenttia Laura Koosta ja ilmeisesti Veeraa käsitteleviä lähtee kanssa.
Itse uskon Ninjan voittoon. Sarjaan on vartavasten kehitelty draamaa, jotta valinta tulisi jotenkin yllätyksenä... Ninja jää suosiolla taka-alalle, eikä hänen kommentteja juuri ole tv:ssä näytetty. Laura on ollut esillä joka jaksossa todella paljon, annetaan ymmärtää, että on ennakkosuosikki. Toinen vaihtoehto Tuomaksen valinnaksi on LK, mutta silloin käsikirjoitus muistuttaisi liikaa edellistä kautta.
Veera ei ymmärrä edes hävetä sanojaan Tilinteossa. Naureskelee vaan. Minä häpeän hänen puolestaan.
Onko totta että Laura K:lla on lapsi?? Miksi ei puhu siitä mitään ohjelmassa??
Hienostuneet haarukkasushit rumissa iltapuvuissa! :D