Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml

Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".

Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."

Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!

Sivut

Kommentit (378)

Vierailija

Todella kamalaa että avautuu asiasta kun toinen ei voi kertoa omaa osuutta asiasta. Ei se lempi kuitenkaan niin paljon leiskunut että olisi ihan avoimesti osoittanut rakkautta. Tottahan toki mies pitää jos sen luonteinen on niin mielellään leikkikaveria siinä sivussa kun ei tarvitse muuten huolehtia, sen kun pitää hauskaa. Lenita ei ehkä käsitä että saattaa olla ettei ollut ainoa kakkonen miehen elämässä....Jos nyt oli millään sijalla ollenkaan. Pelkkä salainen petikaveri.

Vierailija

Hauska varmasti vaimolle seurata sivusta Maxin valmistautumista työmatkalle.. Sen vaimon tuskaa ei voi ymmärtää teini-ikäisen asteelle jäänyt nainen, joka ei ikinä ole ollut kunnon parisuhteessa. Säälittävää jotenkin, onhan parisuhde joten yksi niistä asioista, joista ihmiset yleensä haluavat kokea.

Lenita jos luet tätä, varatun miehen petikaveria ei lasketa. Jos mies rakastaa, hän jättää vaimonsa, joten cut the bullshit. 

Vierailija

Korkeimman statuksen miehiä, jotka Lenita kelpuuttaa on harvoin vapaana. Mieluummin on sitten Alfojen kakkospanona vaikka koko elämänsä kuin pariutuisi alaspäin.

Vierailija

Aina ollut mun idoli vaan eipä ole enää. Tuskin on itse saanut edes maksettua sitä komeaa asuntoaan. Taitaa olla miehet maksaneet senkin.

Vierailija

Huhu. Juuri miehen pettämisen läpikäyneenä en voi ymmärtää tällaisia naisia. Itse otin kyllä eron ja siinä mielessä kannan myös vastuun oman elämäni onnellisuudesta. Ja tiedostan, että myös mies teki virheen! Ei Lenitakaan pystynyt suhteeseen ilman näitä varattuja miehiä. Mutta silti kamalaa ja vielä retostelee asioilla.

Vierailija

No onhan tuo Lenitan taipumus ollut ihan yleisessä tiedossa jo ikuisuuden. Itse en ole tuota naista koskaan arvostanutkaan, joten mitkään pisteet ei pudonnut tästäkään avautumisesta.

Vierailija

Lensku vaikuttaa olleen vireä ja elämäniloinen, naiseuttaan toteuttanut nainen. Mutta entäs nämä äijät, tahoillaan sitoutuneita. Mitä he tekivät? Viihdyttivät itseään, jännänaista tai kumpaistakin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korkeimman statuksen miehiä, jotka Lenita kelpuuttaa on harvoin vapaana. Mieluummin on sitten Alfojen kakkospanona vaikka koko elämänsä kuin pariutuisi alaspäin.

Hahaha! Lenita on saalistanut jostain 50-luvulta saakka, joten kyllähän hänellä on olleet samat mahdollisuudet huipputason miehiin kuin miesten vaimoillakin.

Ettei olisi niin, että Lenita ei oikein tahdonnut kelvata alfalle ykkösnaiseksi? 

Surullista, että tuollainen alkuaikojen feministi ja naisasianainen paljastuu miesten alistamaksi ikuiseksi kakkoseksi. Itse en usko hetkeäkään, että nuo tuon ajan alfamalet olisivat kunniottaneet Lenitaa pätkääkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todella kamalaa että avautuu asiasta kun toinen ei voi kertoa omaa osuutta asiasta. Ei se lempi kuitenkaan niin paljon leiskunut että olisi ihan avoimesti osoittanut rakkautta. Tottahan toki mies pitää jos sen luonteinen on niin mielellään leikkikaveria siinä sivussa kun ei tarvitse muuten huolehtia, sen kun pitää hauskaa. Lenita ei ehkä käsitä että saattaa olla ettei ollut ainoa kakkonen miehen elämässä....Jos nyt oli millään sijalla ollenkaan. Pelkkä salainen petikaveri.

Mistä sen tietää kumpi siinä on ollut kumman leikkikaveri? On aika asenteellista ajatella, että se on nainen, joka on jotenkin vähempi arvoinen tuollaisessa kuviossa. Aivan hyvin voi olla niin, että Lenita pn halunnut olla pelkkä petikaveri ilman sitoumuksia siinä sivussa.
Kaikki naiset ei ole tossuja, Lenita ei ainakaan. Häntä voinee kutsua alfanaaraaksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat