Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on ne työt joita saa kaikki jos ei ole nirso?

Vierailija
07.03.2017 |

Aina sanotaa että kyllä töitä saa jos ei ole nirso. Kertokaa niitä työpaikkoja joita saa heti samantien kun käy kysymässä ni meen heti kysymään. En ole nirso.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä.

Vierailija
62/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla. Älkää hyvät ihmiset edes ajatelko sitä työnä, homma on kusetusta alusta loppuun melkein kaikkien kannalta, vain firman omistajapuoli nettoaa tällä häpeällisellä elinkeinolla. Olen tehnyt tuota työtä useaan otteeseen, kokeillut montaa eri firmaa ym. mutta olen lähes aina jäänyt ilman palkkaa tai saanut pelkkiä pennosia kaikesta työsopimuksessa luvatusta huolimatta, vaikka myin todella hyvin, olin lähes aina myyntitilastojen kärkikolmikossa.

Kun tein tuota työtä 8h/pvä klo 8-16 välillä ja myin yrittäjille kotisivuja, uskoin että firma maksaisi minulle lupaamansa pohjapalkan + provisiot kaupoista. Ei se mennyt ihan niin, sain aina ja ihan joka kerta poikkeuksetta lopulta vähemmän palkkaa kuin olisin saanut työttömänä käteen valtiolta, mutta siitä palkasta piti maksaa eläminen, työssäkäynti bussilippuineen, lounaat ym. Työttömänä olisin siis  pärjännyt taloudellisesti  paremmin kuin tätä moraalitonta tuputtamis- ja huijaamistyötä tehden. Lehtifirmat kannattaa kaikkien unohtaa heti, ne eivät todellakaan maksa mitään työntekijöilleen, eivätkä edes omille velottajilleen. Luuriliittymien myynnissä pärjää vain se lihava ja röyhkeä pomo, joka vaihtaa työpaikkaa anastettuaan alaistensa myynnit omiin nimiinsä jne. Lisäksi nämä puh.myynti pomot painostavat työntekijää ihan äärirajoille ja sen yli  työntekijän oman moraalinsa suhteen, varsinkin jos saavat kerrankin asiakkaakseen jekutettavan tai dementoituneen vanhuksen, jolle kukaan muu ei soita, niin kärventävät työntekijää siitä, että jos tällä ei riitä pokkaa painostaa ja uhkailla vanhusta tilaamaan sitä tai tätä, niin ei saa palkkaa lainkaan. Sieltä kun lähtee, niin firmat soittelevat lähtijän omille omaisille non stop. Minullekin eräs entinen työpaikka pisti lehtitilauksen perään kostoksi, vaikka en sitä todellakaan ollut suostunut ottamaan vastaan.

😲😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene puhelinmyyjäksi, itse sorruin tähän pohjapalkan toivossa. Työ on hirveää henkisesti sillä tosiasiassa pomot hiillostavat koko ajan korvan takana, joudut tyrkyttämään ihmisille tuotteita joita he eivät oikeasti tarvitse jne. Ajattelin että kyllähän sitä jaksaisi mutta ei. Ei jaksa jos korvien väli pelaa läheskään normaalisti ja on yhtään itsekunnioitusta jäljellä . Nimim itse itsensä huomenna ko hommasta irtisanova. Run Forrest run!

Vierailija
64/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähimmässä Citymarketissani on kyllä erikseen hyllyttäjiä. He ovat ihan omissa vaatteissaan kun henkilökunnalla on työpuku. Olen myös kuullut, kun joku on kysynyt, että missä sitä ja tätä on, niin ovat vastanneet, että en tiedä, en ole henkilökuntaa, laitan vaan näitä tavaroita. Ainakin jotain kosmetiikkaosaston tuotteita hyllyttävät ja karkkeja tms.

Ne ei oo hyllyttäjiä vaan niitten tuotteiden edustajia joita hyllyttävät.

Ei vaan ne on näitä:

https://tyopaikat.oikotie.fi/avoimet-tyopaikat/myyjahyllyttaja/937569

Vierailija
65/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintarvikkeita hyllyttämään ei ole asiaa ilman hygieniapassia.

...ja sen hygieniapassin hankkiminen onkin ihan hirveää rakettitiedettä. Ja siitä seuraa varmasti karenssikin, jos työtön ilmoittautuu hygieniapassitestiin!!1

Vierailija
66/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

strippari

Vierailija
67/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sol lin kaltaiset vuokratyöfirmat palkaa ihan ilman koulutusta ihmisiä esim. siivoukseen ja postiin lajitteluun. Palkka ei päätä huimaa mutta josko saa motivaatiota hieman kouluttaa itseään.

Vierailija
68/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elintarvikkeita hyllyttämään ei ole asiaa ilman hygieniapassia.

...ja sen hygieniapassin hankkiminen onkin ihan hirveää rakettitiedettä. Ja siitä seuraa varmasti karenssikin, jos työtön ilmoittautuu hygieniapassitestiin!!1

Te-toimisto jossain tapauksissa jopa maksaa sen passin. Jotain muitakin vastaavia maksetaan.

Tai näin mulle kerrottiin tammikuussa.

Vierailija
69/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaleerilaivan soutaja, puuvillan poimija

Noista kaleerilaivoista ei ole ihan viimeisintä tietoa, mutta puuvilla poimitaan nykyään puimurilla. Meloonin poimintaan sen sijaan ei ole kehitetty laitetta, joten kesällä ahkerille suomalaisille olisi sellaista hommaa tarjolla noin 3 kk turistiviisumin keston ajaksi. Voi jäädä pidemmäksikin aikaa, mutta uncle Don ei oikein tykkää hyvää. Palkka $8.50 ja lämpötila mukavan lämmin 45 astetta varjossa (työpaikalla pellolla hiukan enemmän). Luontaisedut: ilmainen peti asuntovaunussa ja espanjankielen oppiminen. Ajokorttia/autoa ei vaadita ja ujous ei haittaa. Meksikolaiset ja muut tykkää tuijotella sun takalistoa. Tervetuloa! 

Vierailija
70/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostenjakajille riittää aina töitä. Ja karenssi pukkaa heti jos lopettaa...

Vierailija
71/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtimyyjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän