Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on ne työt joita saa kaikki jos ei ole nirso?

Vierailija
07.03.2017 |

Aina sanotaa että kyllä töitä saa jos ei ole nirso. Kertokaa niitä työpaikkoja joita saa heti samantien kun käy kysymässä ni meen heti kysymään. En ole nirso.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka sanoo että siivoojilta vaaditaan koulutus, niin ainakin pk-seudulla voi vielä vuokrafirman kautta saada ihan kouluttamattomatkin hommia. Kaveri käy opintojen ohessa siivoamassa paria toimistoa.

Lisään vielä, että ei ole autoakaan.

Muita ehdotuksia kaupan kassa, pikaruokalat, huoltoasemat, mainosten jakaminen jne.

Vierailija
42/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja olen nainen, en omista ajokorttia ja olen tosi ujo ja hiljanen. Enkä ole kovin hyvässä kunnossa niin mitään raskasta duunia en jaksa tehä. Mut jos työtä saa vaikka ei osaa/pysty ni käy minulle. 

-ap

Eli sinä sitten kuitenkin olet kamalan nirso. On yhtä kuin sinulla on iso kasa rajoitteita.

ei se ole nirsoutta jos ei kykene johonkin. parhaani voin yrittää kumminkin ! 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Lehtien ja mainosten jakaminen

-Tavaroiden hyllytys kaupoissa

-Pakkaustyö/varastotyö

-Sairaalan potilaskuljetus (siis sairaalan sisäiset kuljetukset esim. pyörätuolilla tai vuoteella)

-Sitten nämä elokuvateatterin työntekijät, jotka tarkastaa ne liput? Ei varmaan vaadi koulutusta. Samoin naulakonhoitaja jossain tapahtumissa esim. messuilla, konserttitaloilla, teatterissa jne.

eiköhän kaupoissa sen hyllytyksen tee ihan myyjät. ei oo eriksee hyllyttäjä-työntekijää paitsi sitten jotai yläastelaisia tettiläisiä.

varastotyöhönkään ei pääse kuka vaan. tarvii kaikenmailman kortteja sun muita.

Vierailija
44/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulatyö

Vierailija
45/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesulatyö

millainen? 

Vierailija
46/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän kaupoissa sen hyllytyksen tee ihan myyjät. ei oo eriksee hyllyttäjä-työntekijää paitsi sitten jotai yläastelaisia tettiläisiä..

Väärin tiedetty. Melkein kuukauden välein on näitä samoja voimahyllyttäjien paikkoja mol:in sivuilla.

http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/hae.htm?lang=fi&tark…---

Tikkurilaan ja Haagaan haetaan ainakin jatkuvasti. Ilmeisesti niissä ei kovin kauan työntekijät kerrallaan pysy. Työ alkaa klo 6, ja jos ei satu asumaan lähellä, niin julkisilla voi olla vaikea päästä.

Vierailija
47/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eiköhän kaupoissa sen hyllytyksen tee ihan myyjät. ei oo eriksee hyllyttäjä-työntekijää paitsi sitten jotai yläastelaisia tettiläisiä..

Väärin tiedetty. Melkein kuukauden välein on näitä samoja voimahyllyttäjien paikkoja mol:in sivuilla.

Tikkurilaan ja Haagaan haetaan ainakin jatkuvasti. Ilmeisesti niissä ei kovin kauan työntekijät kerrallaan pysy. Työ alkaa klo 6, ja jos ei satu asumaan lähellä, niin julkisilla voi olla vaikea päästä.

jaa en oo ainakaa ite huomannu että ainakaa tääl mis mä asun ois haettu mihkää hyllyttäjää eriksee. ei oo työkkärikää koskaa maininnu et sellast työtä on olemassa. 

Vierailija
48/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Pakkaustyö/varastotyö

-Sairaalan potilaskuljetus (siis sairaalan sisäiset kuljetukset esim. pyörätuolilla tai vuoteella)

-Sitten nämä elokuvateatterin työntekijät, jotka tarkastaa ne liput? Ei varmaan vaadi koulutusta. Samoin naulakonhoitaja jossain tapahtumissa esim. messuilla, konserttitaloilla, teatterissa jne.

eiköhän kaupoissa sen hyllytyksen tee ihan myyjät. ei oo eriksee hyllyttäjä-työntekijää paitsi sitten jotai yläastelaisia tettiläisiä.

varastotyöhönkään ei pääse kuka vaan. tarvii kaikenmailman kortteja sun muita.

Kyllä on isoissa kaupoissa (Prisma , Citymarket jne) ainakin pk-seudulla ihan erikseen hyllyttäjiä, Vaativat vaan monet ajokorttia kun pitäisi vaihtaa kauppaa kesken päivää

Vierailija
49/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain puhelinmyyntiin ja olen ilmeisesti maan ainoa ihminen, joka ei sinne pääse 😂

Siivoojaksi en pääse ilman ajokorttia, lisäksi olen sen verran nirso että haluaisin työajan olevan yhteen putkeen eikä aamusta pari tuntia ja illalla uudestaan töihin.

Feissariksi en halua koska vielä on itsekunnioitusta. Kohta ei varmaan ole.

Vierailija
50/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaa en oo ainakaa ite huomannu että ainakaa tääl mis mä asun ois haettu mihkää hyllyttäjää eriksee. ei oo työkkärikää koskaa maininnu et sellast työtä on olemassa. 

Vuokrafirmoilla on ainakin pelkkien hyllyttäjien vuoroja.

Vierailija
51/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla. Älkää hyvät ihmiset edes ajatelko sitä työnä, homma on kusetusta alusta loppuun melkein kaikkien kannalta, vain firman omistajapuoli nettoaa tällä häpeällisellä elinkeinolla. Olen tehnyt tuota työtä useaan otteeseen, kokeillut montaa eri firmaa ym. mutta olen lähes aina jäänyt ilman palkkaa tai saanut pelkkiä pennosia kaikesta työsopimuksessa luvatusta huolimatta, vaikka myin todella hyvin, olin lähes aina myyntitilastojen kärkikolmikossa.

Kun tein tuota työtä 8h/pvä klo 8-16 välillä ja myin yrittäjille kotisivuja, uskoin että firma maksaisi minulle lupaamansa pohjapalkan + provisiot kaupoista. Ei se mennyt ihan niin, sain aina ja ihan joka kerta poikkeuksetta lopulta vähemmän palkkaa kuin olisin saanut työttömänä käteen valtiolta, mutta siitä palkasta piti maksaa eläminen, työssäkäynti bussilippuineen, lounaat ym. Työttömänä olisin siis  pärjännyt taloudellisesti  paremmin kuin tätä moraalitonta tuputtamis- ja huijaamistyötä tehden. Lehtifirmat kannattaa kaikkien unohtaa heti, ne eivät todellakaan maksa mitään työntekijöilleen, eivätkä edes omille velottajilleen. Luuriliittymien myynnissä pärjää vain se lihava ja röyhkeä pomo, joka vaihtaa työpaikkaa anastettuaan alaistensa myynnit omiin nimiinsä jne. Lisäksi nämä puh.myynti pomot painostavat työntekijää ihan äärirajoille ja sen yli  työntekijän oman moraalinsa suhteen, varsinkin jos saavat kerrankin asiakkaakseen jekutettavan tai dementoituneen vanhuksen, jolle kukaan muu ei soita, niin kärventävät työntekijää siitä, että jos tällä ei riitä pokkaa painostaa ja uhkailla vanhusta tilaamaan sitä tai tätä, niin ei saa palkkaa lainkaan. Sieltä kun lähtee, niin firmat soittelevat lähtijän omille omaisille non stop. Minullekin eräs entinen työpaikka pisti lehtitilauksen perään kostoksi, vaikka en sitä todellakaan ollut suostunut ottamaan vastaan.

Vierailija
52/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei sano siivous. Ei pääse. Kysytään "onko sulla kokemusta, autoa ja ajokorttia, laitoshuoltajan koulutusta, työturvallisuuskorttia jne..."

Tuli sama mieleen. Meille ei ainakaan pääse, ellei ole koulutusta. Ei edes kesätyöhön tai sijaiseksi.

Vierailija
53/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmässä Citymarketissani on kyllä erikseen hyllyttäjiä. He ovat ihan omissa vaatteissaan kun henkilökunnalla on työpuku. Olen myös kuullut, kun joku on kysynyt, että missä sitä ja tätä on, niin ovat vastanneet, että en tiedä, en ole henkilökuntaa, laitan vaan näitä tavaroita. Ainakin jotain kosmetiikkaosaston tuotteita hyllyttävät ja karkkeja tms.

Vierailija
54/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia töitä, joista ei saa palkkaa käytännössä mitään tai firma on muuten vain kusettaja ja kaikilla mahdollisella mustilla listoilla. Esimerkiksi monet puhelinmyyntifirmat. Mutta työttömän pitäisi onnesta soikeana ottaa vastaan ihan mitä vain siitä ilosta, että saa mahdollisuuden tehdä töitä, vaikka sitten ilmaiseksi, nollatuntisopimuksella tai epäreilulla provikkapalkalla yrityksen leivissä, joka jatkuvasti jättää systemaattisesti maksamatta osan palkoista ja korvauksista.

Vierailija
55/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikkeita hyllyttämään ei ole asiaa ilman hygieniapassia.

Vierailija
56/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja olen nainen, en omista ajokorttia ja olen tosi ujo ja hiljanen. Enkä ole kovin hyvässä kunnossa niin mitään raskasta duunia en jaksa tehä. Mut jos työtä saa vaikka ei osaa/pysty ni käy minulle. 

-ap

Eli sinä sitten kuitenkin olet kamalan nirso. On yhtä kuin sinulla on iso kasa rajoitteita.

ei se ole nirsoutta jos ei kykene johonkin. parhaani voin yrittää kumminkin ! 

-ap

Yritä lujemmin

Vierailija
57/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Pakkaustyö/varastotyö

Miksi näin paljon alapeukkua, vaatiiko nuo oikeasti jonkun koulutuksen, tuon varastotyön vielä ymmärrän, mutta ei kai nyt naulakonhoitajalle ole omaa koulutusta?

Vierailija
58/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
59/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei sano siivous. Ei pääse. Kysytään "onko sulla kokemusta, autoa ja ajokorttia, laitoshuoltajan koulutusta, työturvallisuuskorttia jne..."

Ei ollu mitään noista ja sain siivous hommia ISS:ltä. Nyt palveluvastaavana.

Vierailija
60/71 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähimmässä Citymarketissani on kyllä erikseen hyllyttäjiä. He ovat ihan omissa vaatteissaan kun henkilökunnalla on työpuku. Olen myös kuullut, kun joku on kysynyt, että missä sitä ja tätä on, niin ovat vastanneet, että en tiedä, en ole henkilökuntaa, laitan vaan näitä tavaroita. Ainakin jotain kosmetiikkaosaston tuotteita hyllyttävät ja karkkeja tms.

Ne ei oo hyllyttäjiä vaan niitten tuotteiden edustajia joita hyllyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi