Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko heikko yleissivistys nykyään ihailtavaa?

Vierailija
07.03.2017 |

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä tästä. Olen itse yläasteella, ja jotenkin tuntuu, että nykyään ihaillaan tyhmyyttä ja sivistymättömyyttä. Minua on haukuttu usein hikeksi ja ''niiiiin aikuiseksi'' (:D) kun olen pärjännyt vaikka kokeessa hyvin tai luen uutisia välitunnilla. Onko tämä siis ihan yleistä nykyään? Pitäisikö ryhtyä itsekin bimboksi ja unohtaa uutisten seuraaminen ja ottaa törröhuulikuvia Instagramiin?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun pointtina oli varmaan se, että Ap turhautuu kun joutuu selittämään kaiken kavereilleen juurta jaksaen keskustellessa muusta kuin Arttu Lindemaneista ja p*rseistä. Ei se, että hän olis itse muka muita parempi ja älykkäin kaikista.

N17

Vierailija
62/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yläasteella, niin se vaihteli koulujen ja ryhmien mukaan. Omassa koulussani ketään ei kiinnostanut, jos joku oli hyvä koulussa, mutta toisessa luokassa tai koulussa siitä saatettiin kiusata. Silloin oli vähintään yhtä paljon tietämätöntä porukkaa kuin nykyään, ja he olivat jopa räikeämmin esillä eli pissikset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä säkin varmaan katsot sinätuubapaskaa ja käytät snapchattia ihan kuten muutkin ikäisesi XD

Vierailija
64/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, katson STPtä joskus. :D Snapchattia en käytä.

-Ap

Vierailija
65/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tossa iässä tosi yleistä, että bimbous on "siistiä" ja fiksuus ei-niin-siistiä. Tilanne muuttuu kyllä toisella asteella ja myöhemmin, lukiossa fiksu on jo cool.

Vierailija
66/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee paska fiilis oikeesti tätä ketjua lukiessa, kun APta haukutaan :( Se on herkässä iässä oleva teini, joka etsii itseään.

Sitä minäkin mietin mikä osa nälkä haukkujilta puuttuu aivoista. Hyvällä itsetunnolla varustettu ei ainakaan koe tarpeelliseksi lytätä muita.

Vierailija
67/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( AP ei ole missään vaiheessa väittänyt olevansa parempi kuin muut, älkää aikuiset ihmiset etsikö pienestä tahallanne vikoja.

Vierailija
68/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, katson STPtä joskus. :D Snapchattia en käytä.

-Ap

Ja vaikka ap käyttäisikin niin miten se muuttaa mitään? Koitat vain omassa päässäsi maalata kuvaa jotta voisit vihata ja haukkua ap:ta.

Vierailija
69/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jotka ette hauku. Tuntuu pahalta, kun täälläkin pitää pilkata. 

-Ap

Vierailija
70/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko aplla asperger?

Vierailija
71/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla ei ole aspergeria eikä mikään viittaa siihen.

-Ap

Vierailija
72/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy myös teidän koulusta monia sinun kaltaisia (voisin myös sanoa meidän kaltaisia). Ne bimbot vaan yleensä pitävät kovempaa ääntä itsestään ja hakevat huomiota jolloin muut jäävät taka-alalle kun nämä oman elämänsä tähdet koittavat loistaa toinen toistaan kirkkaammin.

Vierailija
73/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa aikuistakaan jaksaa kiinnostaa tuollaiset jutut niin miksi teinejäkään pitäisi?

Vierailija
74/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille, jotka ette hauku. Tuntuu pahalta, kun täälläkin pitää pilkata. 

-Ap

Jos tällä palstalla kertoo jotain itsestään tulee aina paskaryöppy niskaan. Joku on vikana noilla jotka haluavat kiusata muita. Älä välitä, eihän ne oikeasti tiedä susta mitään.

Vierailija
75/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin APta. :(

Vierailija
76/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko

Vierailija
77/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä tästä. Olen itse yläasteella, ja jotenkin tuntuu, että nykyään ihaillaan tyhmyyttä ja sivistymättömyyttä. Minua on haukuttu usein hikeksi ja ''niiiiin aikuiseksi'' (:D) kun olen pärjännyt vaikka kokeessa hyvin tai luen uutisia välitunnilla. Onko tämä siis ihan yleistä nykyään? Pitäisikö ryhtyä itsekin bimboksi ja unohtaa uutisten seuraaminen ja ottaa törröhuulikuvia Instagramiin?

Olen 38 ja ei ole nykyajan asia vaan tapahtunut sukupolvesta toiseen. Juuri tällä hetkellä on tosin ehkä hieman koulutuskielteisempi ilmapiiri yhteiskunnassa, mutta sekin asenne on aaltoillut iät ja ajat.

Mäkin olin "hikke" (hauskaa muuten kuulla, että sanaa käytetään vielä!), en tosin juuri kiusattu, ja minulle oli hyvä ratkaisu panostaa koulumenestykseen ja lukea muutenkin paljon. Olen nyt unelmatyössäni ja onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa joka on kiinnostunut samoista asioista kuin minä.

Vierailija
78/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 ja ei ole nykyajan asia vaan tapahtunut sukupolvesta toiseen. Juuri tällä hetkellä on tosin ehkä hieman koulutuskielteisempi ilmapiiri yhteiskunnassa, mutta sekin asenne on aaltoillut iät ja ajat.

Mäkin olin "hikke" (hauskaa muuten kuulla, että sanaa käytetään vielä!), en tosin juuri kiusattu, ja minulle oli hyvä ratkaisu panostaa koulumenestykseen ja lukea muutenkin paljon. Olen nyt unelmatyössäni ja onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa joka on kiinnostunut samoista asioista kuin minä.

Ikää 28 ja voin allekirjoittaa tämän. Minulla on seitsemän vuotta nuorempi sisko eikä ylä-aste ollut muuttunut meidän välissä. Tuo "tyhmyys" on ilmiö joka tasoittuu iän myötä (vaikka taisit jo tästä keskustelusta huomata ettei ihan kaikilla :D).

Älä ainakaan luovu siitä kuka itse olet minkään ryhmäpaineen takia. Nämä muut saattavat vasta etsiä itseään.

Vierailija
79/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/96 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Johtunee BBstä ja muista roskaohjelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi