Pelaavatko naiset oikeita pelejä kuten Dark Souls, Europa Universalis, CS:GO jne?
Vai pelkästään leikkipelejä kuten Sims ja Candy Crush?
Kommentit (123)
Apn lempipelit on kyllä noloja. Nuohan on aivan kuin yläasteikäisen gamerjonnen pelikokoelmasta.
Itse pelailin työttömänä ollessani päivät mutta nyt työllistymisen jälkeen ei huvita ihan joka ilta edes käynnistää konetta. Viikonloput ja lomat menee kyllä pelatessa. Suurimmalla osalla sun ikäisistä naisista on jo perhe ja elämä rajoittamassa pelaamista...
Suosittelen aplle kyllä aikuiseksi kasvamista. Kukaan ei pidä jonneksi jämähtäneistä mieslapsista. Mahtaa kyllä harmittaa että elämän tärkeimpiä asioita on CS:ssä pärjääminen.
Mä ainakin tykkään pelata pelkästään noita ap:n mainitsemia hömppäpelejä! Opiskelun ja työelämän lisäksi ei jää kauheasti aikaa aivojen tyhjentämiselle, joten bussissa pelaan Candy Crushia ja noin kerran kuukaudessa Sims 4, kun vaan aikaa on. Tällä hetkellä ei olisi aikaa pelata mitään tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Äh, oli virhe tehdä tämä keskustelu, meni niin paljon aikaa tämän seurailuun. Olisin voinut käyttää nämä 2 tuntia paremmin, kuten vaikka pelaten jotain. No, morjensta vaan nyt väärässä olijat. Lähden elämään (pelaamaan), jääkää te tänne keskustelemaan turhista asioista, jotka eivät edistä teitä mihinkään suuntaan, vaan tekevät teistä katkeria ja heikentävät ihmissuhdetaitojanne.
-ap
Siis sä tulit tänne haukkumaan kaikki naiset, kun eivät pelaa "oikeita pelejä", joita sinä pelaat kaikki päivät, ja kun naiset kertovat, että he pelaavat, tyrmäät kaiken, alat nillittää kuinka naiset tuhoavat ihmissuhdetaitonsa ja heistä tulee katkeria, kun keskustelevat sinun aloittamasta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
vaan tekevät teistä katkeria ja heikentävät ihmissuhdetaitojanne.
Älä edes yritä. Sun katkeruus ja huonot ihmissuhdetaidot paistaa kyllä vahvasti läpi. Suosittelen ulkoilua ja itsensä ottamista niskasta kiinni niin ei tarvi purkaa pahaa oloansa tänne leikkimällä jotain elitistipelaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Äh, oli virhe tehdä tämä keskustelu, meni niin paljon aikaa tämän seurailuun. Olisin voinut käyttää nämä 2 tuntia paremmin, kuten vaikka pelaten jotain. No, morjensta vaan nyt väärässä olijat. Lähden elämään (pelaamaan), jääkää te tänne keskustelemaan turhista asioista, jotka eivät edistä teitä mihinkään suuntaan, vaan tekevät teistä katkeria ja heikentävät ihmissuhdetaitojanne.
-ap
Uliuli trolliseni
Kyllä ne pelit mitä pelaan ovat ihan oikeita pelejä. Candy Crushin ja Simsin lisäksi tykkään Super Marioista, Kirby-peleistä, Mr. Gimmick on ikuinen suosikki ja Epic Mickey- pelit ovat todella nerokkaita. Ja pelaanhan Pokémon GO!:takin, oikein hyviä ja oikeita pelejä kaikki. :D
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuon yhden, "elämänsä vitsin" tarkoitus on kiusata ja härnätä ap:ta tarkoituksella kommentoimatta mitään konkreettista vaan osittaen oman epäsosiaalisuutensa ja netti raivonsa.
Voin sanoa että monesta pelistä on hyötyä ongelmien ratkomisessa, ystäväni joka pelaa pystyy modamaan töissään myös käyttöjärjestelmiä ja ohjelmistoja palvelemaan työpaikan tarpeita spesifikoidusti ja on siksi korvaamaton työntekijä, minkään opiskelun vertaaminen tähän taitoon on vain epärelevanttia, tai ap:n haukkuminen siitä että hän pelaa.
Voi en ansaitse vastausta ja saan vain nettiraivon väärin kirjoittamisesta hyvin tarpeellista paskaa niskaan. Anteeksi ettet meinannut ymmärtää mitä tarkoitin. Elämäsi on se vitsi edelleen ja olennaisempaa on vastata tähän viestiin, kuin siihen jonka tälle vastasit. Mikä onkaan tarkoituksesi voinko saada vastauksen vai onko ainoa tarkooituksesi trollata omaa pahaa oloasi? Harmittaa jo valmiiksi puolestasi, elämässä pitäisi olla jotain muutakin sisältöä kuin vaatia muilta asioita. Olisi syytä kantaa vastuu omasta "vitsistään". Ps kannattaa vastata ihan omalla vastauksella ketjuun, jos ei ole siinä keskustelussa suoraan mukana vaan arvostelee(sinua) sivusta. Eli mikä olikaan pointtisi kiusata jatrollata ap:ta, kenties paska elämäsi?
Pss olen syvästi pahoillani mahdollisista kirjoitusvirheistä minua ne eivät loukkaa, mutta sinua ilmeisesti allergisoivat.
psss edelleen tiedät kenelle viesti on osoitettu ja odotan vastausta trolli.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Noilla pelitaidoilla kannattaakin käyttää kaikki aika treenaamiseen.
Itse olen pelannut mm. Dota2, Tf2, ja CSGO
Ja Borderlandsia tykkään välillä katsoa kun muut pelaa
Myös PS4 pelit ovat kiinnostavia niin käyn poikapuolisilla kavereilla pelaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Hahahaha :D mä veikkaan, et ap on niitä pelaajia, jotka haukkuvat tiimikavereitaan jatkuvasti, kun itse sössii.
Todennäköisesti just niitä kitisijöitä, jotka ei itse osaa mitään ja syyttävät tiimiläisiä "virheistä". Ja sitten ragequittaavat :D
Sieltä peli joka kiinnostaa, sitä pelaa joku naispuolinen varmasti.
Apua, ap ei ilmeisesti ollut provo?? Nyt käy vähän sääliksi, harvoin ketään servataan näin pahasti edes tällä palstalla! Iloisia pelihetkiä kuitenkin sinulle ap :)
Vierailija kirjoitti:
Vai pelkästään leikkipelejä kuten Sims ja Candy Crush?
Vedä itsesi jojoon.
Ei ole mitään oikeita pelejä sen enempää kuin leikkipelejä.
Joku tykkää tasohyppelystä, joku urheilupeleistä joku jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ihminen ei tuommoisia pelaa. Oli nainen tai mies. :D
Dark souls on hanurista, Europa vielä enemmän, CS:GO=9v pikkupoikien temmellyskenttä, Sims=kuollettavan tylsää kuraa ja Candy Crushia ei kukaan itseään kunnioittava ihminen viitsi pelata.
Järkevä ihminen pelaa LoL, GW2, ESO, DOTA2, mitä tahansa Witcher sarjasta, DA:O, DA:I, Baldur's gateja, Biowaren tekeleitä noin yleisesti. Nih.
Hei minä pelaan Dota2!
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein että ap on käyttänyt 5000 tuntia ollakseen ässä pelissä jota pelaa 9-vuotiaat jonnet?
Ei taida 5000 tuntia ees riittää. :D keskiverto satunnaispelaajakin saa global elite rankingin alle 1000 tuntii. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pelit mitä pelaan ovat ihan oikeita pelejä. Candy Crushin ja Simsin lisäksi tykkään Super Marioista, Kirby-peleistä, Mr. Gimmick on ikuinen suosikki ja Epic Mickey- pelit ovat todella nerokkaita. Ja pelaanhan Pokémon GO!:takin, oikein hyviä ja oikeita pelejä kaikki. :D
Oho, onkos sinulla ihan alkuperäisenä NESille tuo Mr. Gimmick? Tiedätkö sen hintoja? https://www.pricecharting.com/game/pal-nes/mr-gimmick-%5Bpal%5D?q=mr+gi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuon yhden, "elämänsä vitsin" tarkoitus on kiusata ja härnätä ap:ta tarkoituksella kommentoimatta mitään konkreettista vaan osittaen oman epäsosiaalisuutensa ja netti raivonsa.
Voin sanoa että monesta pelistä on hyötyä ongelmien ratkomisessa, ystäväni joka pelaa pystyy modamaan töissään myös käyttöjärjestelmiä ja ohjelmistoja palvelemaan työpaikan tarpeita spesifikoidusti ja on siksi korvaamaton työntekijä, minkään opiskelun vertaaminen tähän taitoon on vain epärelevanttia, tai ap:n haukkuminen siitä että hän pelaa.
Voi en ansaitse vastausta ja saan vain nettiraivon väärin kirjoittamisesta hyvin tarpeellista paskaa niskaan. Anteeksi ettet meinannut ymmärtää mitä tarkoitin. Elämäsi on se vitsi edelleen ja olennaisempaa on vastata tähän viestiin, kuin siihen jonka tälle vastasit. Mikä onkaan tarkoituksesi voinko saada vastauksen vai onko ainoa tarkooituksesi trollata omaa pahaa oloasi? Harmittaa jo valmiiksi puolestasi, elämässä pitäisi olla jotain muutakin sisältöä kuin vaatia muilta asioita. Olisi syytä kantaa vastuu omasta "vitsistään". Ps kannattaa vastata ihan omalla vastauksella ketjuun, jos ei ole siinä keskustelussa suoraan mukana vaan arvostelee(sinua) sivusta. Eli mikä olikaan pointtisi kiusata jatrollata ap:ta, kenties paska elämäsi?
Pss olen syvästi pahoillani mahdollisista kirjoitusvirheistä minua ne eivät loukkaa, mutta sinua ilmeisesti allergisoivat.
psss edelleen tiedät kenelle viesti on osoitettu ja odotan vastausta trolli.
Toivon edelleen vastausta trolli, onko vaikeuksia oman vitsin ylläpitämisessä? Älä vain uskalla vaswtata niin kunnon kirjoitustaidottomat tekee ja väittää muiden olevan sitä mitä itse on. Ei pitäis olla vaikeaa vastata useammalla lauseella ja rivillä.
En ole pahoillani enää kirjoitusvirheistä,- sisältö pitäisi tajuta vaikka ei olisi ihan tervekään kuten ap:ta haukkuva juntti. Tiedät sen itsekkin mitä olet ja kenelle tämä on tarkoitettu. Odotan trollilta seuraavaa pohjanoteerausta kommentoinnissa. Sinun vuorosi minimalisti ja ongelmien luoja ei ratkoja. Harmittaa jo valmiiksi puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan luettelemistasi peleistä, candy crushia pelasin joskus. Olen perheellisenä sen verran kiireinen, että en jaksa, viitsi ja ehdi paljoa pelailla, mielummin vaikka otan tirsat tai syön. Mikäs ap:n ikä on?
35
-ap
Kasvaisit sinäkin aikuiseksi.Sinä ja muut ikätoverisi vaan pelaatte noita typeriä pelejänne ja jätätte kaikki kotihommat naisten harteille. Sitten tulette tänne ihmettelemään eivätkö naiset pelaa. Senkin yli-ikäiset vauvat.
Ei me ehditä pelata koska me ehditä tehdä muuta kuin siivota teidän jälkiänne, stana!
Tämä älykkö jostain syystä luuli että seurustelen.
-ap
Pelaamisesi ja työttömyytesi on ilmiselvä syy sinkkuuteesi. Kämppäsi lienee vuorattu pizzalaatikoilla ja itse muistut kelmeätä olmia.
Siis ymmärsinkö oikein että ap on käyttänyt 5000 tuntia ollakseen ässä pelissä jota pelaa 9-vuotiaat jonnet?