Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaavatko naiset oikeita pelejä kuten Dark Souls, Europa Universalis, CS:GO jne?

Vierailija
07.03.2017 |

Vai pelkästään leikkipelejä kuten Sims ja Candy Crush?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tuon yhden, "elämänsä vitsin" tarkoitus on kiusata ja härnätä ap:ta tarkoituksella kommentoimatta mitään konkreettista vaan osittaen oman epäsosiaalisuutensa ja netti raivonsa.

Voin sanoa että monesta pelistä on hyötyä ongelmien ratkomisessa, ystäväni joka pelaa pystyy modamaan töissään myös käyttöjärjestelmiä ja ohjelmistoja palvelemaan työpaikan tarpeita spesifikoidusti ja on siksi korvaamaton työntekijä, minkään opiskelun vertaaminen tähän taitoon on vain epärelevanttia, tai ap:n haukkuminen siitä että hän pelaa. 

Et lainaa tiettyä kirjoittajaa johon viittaat, kun pelkäät että hän vastaisi sinulle?

Nettiraivo on yhdyssana.

Aloituksesi ei ansaitse asiallista vastausta.

Vierailija
62/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ihminen ei tuommoisia pelaa. Oli nainen tai mies. :D

Dark souls on hanurista, Europa vielä enemmän, CS:GO=9v pikkupoikien temmellyskenttä, Sims=kuollettavan tylsää kuraa ja Candy Crushia ei kukaan itseään kunnioittava ihminen viitsi pelata.

Järkevä ihminen pelaa LoL, GW2, ESO, DOTA2, mitä tahansa Witcher sarjasta, DA:O, DA:I, Baldur's gateja, Biowaren tekeleitä noin yleisesti. Nih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullutkaan luettelemistasi peleistä, candy crushia pelasin joskus. Olen perheellisenä sen verran kiireinen, että en jaksa, viitsi ja ehdi paljoa pelailla, mielummin vaikka otan tirsat tai syön. Mikäs ap:n ikä on?

35

-ap

Oletko työtön vai jo eläkkeellä?

Olen pitkäaikaistyötön, joka ei ole koskaan ollut töissä.

-ap

Kokeile elää oikeaa elämää, ennen kuin alat päteä "oikeista" peleistä.

Ei ole olemassa mitään "oikeaa" elämää. Jokaisen elämä on erilainen ja yhtä "oikea" kuin kaikkien muidenkin.

-ap

Tää oli ensimmäinen fiksu kommentti sulta.

Eikä ollut. Sellaista ei tuolta kirjoittelijalta tule.

Vierailija
64/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohos...mä en pidä itseäni varsinaisena pelaajana, pelaan aika vähän (varmasti vähemmän kuin ap) mutta kylläkin noita klassisia rpg- ja seikkailupelejä. Ns. ajanvietepelejä en pelaa. Ja olen samaa mieltä, että pelaaminen on elämää siinä missä muukin elämä eikä sitä pidä ennakkoluuloisesti kritisoida. Mutta siis: miten ihmeessä ihminen voi olla 35v, pelata paljon, ja kysyä pelaavatko "naiset" muuta kuin Simsiä ja candy crushia?? Ei se nyt voi olla mikään uutinen, että pelaavia naisia on vaikka kuinka paljon nykyään (ja on ollut jo ihan 80-luvulta alkaen, vaikka vähemmän kuin miehiä). Miten joku joka on kiinnostunut pelaamisesta on voinut välttyä tältä faktalta?

Minä ihmettelen sitä, miten moni nainen täällä on kyseenalaistamatta hyväksynyt aloittajan vihamielisesti ilmaistun luokittelun, että naisten suosimat pelit eivät ole oikeita pelejä. Sama ilmiö kuin silloin, kun täällä riehui elämäntapatyötön mies syyttelemässä naisia maksullisiksi, kun eivät halua seurustella jos hän ei etsi töitä. Naiset alkoivat selitellä ja mielistellä, että eivät he ole miehen rahojen perässä, ei toki. Selittelivät miehelle, joka elää heidän verorahoillaan! Naisilla ei ole mitään itsekunnioitusta.

Tämä on ihan hyvä pointti, mutta minä henkilökohtaisesti luokittelen ajanvietepelit ja juonelliset pelit eri kategorioihin, vaikka en ajattele, että toiset olisivat oikeita ja toiset leikkiä. Ne vaan ovat laadullisesti erilaisia. Mielestäni oli kumminkin asiaankuuluvaa myös ihmetellä tuota puolta, että miten ap voi olla olematta tietoinen siitä, että naiset pelaavat myös rpg-ja seikkailupelejä, ja shootereitakin.

Vierailija
65/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä ihminen ei tuommoisia pelaa. Oli nainen tai mies. :D

Dark souls on hanurista, Europa vielä enemmän, CS:GO=9v pikkupoikien temmellyskenttä, Sims=kuollettavan tylsää kuraa ja Candy Crushia ei kukaan itseään kunnioittava ihminen viitsi pelata.

Järkevä ihminen pelaa LoL, GW2, ESO, DOTA2, mitä tahansa Witcher sarjasta, DA:O, DA:I, Baldur's gateja, Biowaren tekeleitä noin yleisesti. Nih.

Kaikki BioWaren tuotanto KotORin jälkeen on täysin irrelevanttia. 

-ap

Vierailija
66/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko? Oikeita pelejä juu, oikeassa elämässä! Kokeilisit sinäkin, nörtti. Eläisit.

Vierailija
67/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullutkaan luettelemistasi peleistä, candy crushia pelasin joskus. Olen perheellisenä sen verran kiireinen, että en jaksa, viitsi ja ehdi paljoa pelailla, mielummin vaikka otan tirsat tai syön. Mikäs ap:n ikä on?

35

-ap

Oletko työtön vai jo eläkkeellä?

Olen pitkäaikaistyötön, joka ei ole koskaan ollut töissä.

-ap

Kokeile elää oikeaa elämää, ennen kuin alat päteä "oikeista" peleistä.

Ei ole olemassa mitään "oikeaa" elämää. Jokaisen elämä on erilainen ja yhtä "oikea" kuin kaikkien muidenkin.

-ap

Tää oli ensimmäinen fiksu kommentti sulta.

Eikä ollut. Sellaista ei tuolta kirjoittelijalta tule.

Pelit eivät ole oikeaa elämää. Lähinnä elämää pelkäävien ajanvietettä, pakoilua, piiloutumista. Ja sitten kuvittelevat saavuttaneensa jotain kun läpäisevät jonkin pelin, säälittävää.

Vierailija
68/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi nuo olisivat "oikeita" pelejä ja muut ei.

Minä pelaan nykyisin miehen kanssa Skyrimiä, koska tykkään rpg:stä. Paras rpg on kuitenkin netissä toisia pelaajia vastaan (tai kanssa). Lisäksi pelaan World of Tanksia, koska se vaan on niin hyvä ja koukuttava.

Vierailija
69/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain noi sun mainitsemat olisi "oikeita  pelejä"? Mä pelaan mieluiten rpg-pelejä, fps-pelit on liian tylsiä vaikka olenkin hyvä sniperi. Dark Soulsia olen kyllä pelannut. Elder Scrollsit, Fallout- ja Dragon Age-sarja ja esim Neverwinter ja Divinity on ainakin naistenkin suosiossa. 

Et ole hyvä sniperi, jos fps-pelit ovat tylsiä mielestäsi, mikä tarkoittaa sitä, ettet pelaa niitä ollenkaan. Pelaa sniperin roolia nyt aluksi vaikka 5000 tuntia, niin olet jo varteenotettava amatöörisniputtaja.

Vierailija
70/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pelaa enkä katso tv:tä koska siinä menee ihan tuhottomasti aikaa. Lapsena pelasin Super Marjoa ja Tetristä. Aikuisempana ymmärsin minkälaista hölynpölyä telkkari ja pelit ovat. Mieluummin harjoittelen vaikka ruuanlaittoa, kuntoilen tai luen kirjoja. Paljon hyödyllisempää. - N34

Vierailija
71/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain noi sun mainitsemat olisi "oikeita  pelejä"? Mä pelaan mieluiten rpg-pelejä, fps-pelit on liian tylsiä vaikka olenkin hyvä sniperi. Dark Soulsia olen kyllä pelannut. Elder Scrollsit, Fallout- ja Dragon Age-sarja ja esim Neverwinter ja Divinity on ainakin naistenkin suosiossa. 

Et ole hyvä sniperi, jos fps-pelit ovat tylsiä mielestäsi, mikä tarkoittaa sitä, ettet pelaa niitä ollenkaan. Pelaa sniperin roolia nyt aluksi vaikka 5000 tuntia, niin olet jo varteenotettava amatöörisniputtaja.

Kaikkien ei tarvitse pelata tuhansia tunteja ollakseen hyviä. Vaikka sulla ei ole pelisilmää, se ei tarkoita, että muilla ei olisi.

Vierailija
72/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diablo 3 pelattu läpi muutama vuosi sitten. Kakkososaa en ole pelannut. Mitä helvetin kysymyksiä nämäkin on?! Siinä nyt ei oo mitään uutta että myös naiset pelaa. Itse pelannut lapsesta asti erilaisia pelejä. CS ei iske,kiinnostus pommien purkamiseen ja aseiden ja puukkojen kanssa heilumiseen nolla.

Diablo 2 voi olla vähän liian vaikea naiselle. Jos vanhoja haluat kokeilla, niin suosittelee pelaamaan Diablo 3:n kanssa samaa vaikeus tasoa edustavaa C&C:Red Alert 2-strategiapeliä.

Liian vaikea naiselle?! Ootko nyt ihan tosissas. Minä ja ystäväni (nainen) ollaan molemmat palattu nightmare-tasolla, mutta peli on mun mielestä liian tylsä.

Vierailija
73/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei tarvitse pelata tuhansia tunteja ollakseen hyviä. Vaikka sulla ei ole pelisilmää, se ei tarkoita, että muilla ei olisi.

Jonkin asian virtuoosimaiseen taitamiseen menee noin ihmiseltä 10 000 tuntia, siksi heitin tuon 5000. Puolessa välissä virtuositeettia alkaa olla jo hyvä.

Vierailija
74/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vain videopelejä...

Vierailija
75/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt jaksa. Oon pelannut snipettäjän roolissa monia pelejä, ja olen siinä ihan hyvä, en sano että mikään pro koska en sellaiseen edes pyri viihdepelaajana. Olen myös ihan RL hyvä ampumaan. Snipettää voi muissakin peleissä kuin fps:ssa. Oletko pelannut sellaisia pelejä kuin Metro, Hitman? Olen pelannut myös CS:sää ja se on tylsä. Mun mielestä.

Vierailija
76/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihme nillittäjä. Kiinnostava aihe, mutta järkyttävä aloittaja.

Vierailija
77/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt jaksa. Oon pelannut snipettäjän roolissa monia pelejä, ja olen siinä ihan hyvä, en sano että mikään pro koska en sellaiseen edes pyri viihdepelaajana. Olen myös ihan RL hyvä ampumaan. Snipettää voi muissakin peleissä kuin fps:ssa. Oletko pelannut sellaisia pelejä kuin Metro, Hitman? Olen pelannut myös CS:sää ja se on tylsä. Mun mielestä.

Keskinkertaiset ihmiset ovat aina niitä, jotka luulevat olevansa hyviä jossain, kun eivät ole koskaan käyttäneet missään hyväksi tulemiseen tarpeeksi aikaa.

Vierailija
78/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskinkertaiset ihmiset ovat aina niitä, jotka luulevat olevansa hyviä jossain, kun eivät ole koskaan käyttäneet missään hyväksi tulemiseen tarpeeksi aikaa.

Kuule. Se, että käytit tuhansia pelitunteja global eliteksi pääsemiseen ei tee susta hyvää. Se kertoo lähinnä sen, että sulla ei ole pelisilmää.

Vierailija
79/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, oli virhe tehdä tämä keskustelu, meni niin paljon aikaa tämän seurailuun. Olisin voinut käyttää nämä 2 tuntia paremmin, kuten vaikka pelaten jotain. No, morjensta vaan nyt väärässä olijat. Lähden elämään (pelaamaan), jääkää te tänne keskustelemaan turhista asioista, jotka eivät edistä teitä mihinkään suuntaan, vaan tekevät teistä katkeria ja heikentävät ihmissuhdetaitojanne.

-ap

Vierailija
80/123 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, oli virhe tehdä tämä keskustelu, meni niin paljon aikaa tämän seurailuun. Olisin voinut käyttää nämä 2 tuntia paremmin, kuten vaikka pelaten jotain. No, morjensta vaan nyt väärässä olijat. Lähden elämään (pelaamaan), jääkää te tänne keskustelemaan turhista asioista, jotka eivät edistä teitä mihinkään suuntaan, vaan tekevät teistä katkeria ja heikentävät ihmissuhdetaitojanne.

-ap

Hahahaha :D mä veikkaan, et ap on niitä pelaajia, jotka haukkuvat tiimikavereitaan jatkuvasti, kun itse sössii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan