Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua että leikkaan tukan tai otan tatuoinnin

Vierailija
06.03.2017 |

Toki tiedän että voisin nuo silti tehdä eikä voi mua estää mutta harmittaa että se ei tykkää ja saa niistä sit syyn olla toteuttamatta mun toiveita. ...haluu että mulla olis pitkä ja tumma tukka niinku sillon seurustelun alussa ja on aina pitkään ärsyyntyny jos värjään ja kerran kun leikkasin aika paljon niin suuttui. Onko muita?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on halunnut pitkähiuksisen naisen, koska pitää niistä. Miksi rumentaisit itsesi ja tekisit itsestäsi epäviehättävämmän, jos hän ei pidä siitä? Aina voit tehdä niin, mutta varaudu, että hänen kiinnostuksensa sinuun vähenee.

Ja tatuoinneista sen verran, että jos ne ovat näkyvästi esillä, niin se rajoittaa työmahdollisuuksiasi. Haastattelijana välillä toimivana blokkaan tatuoidut hakijat pois, sillä työs ovat asiakaspalvelussa. Harkitse kahteen kertaan otatko tatuoinnin vain sen takia, että se on nyt muotia vai siksi, ettet välitä kauneudesta. Tatuoinnit on hienoja aina vain sen 2v ja sitten ne suttaantuu rumaksi.

Vierailija
2/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää sinusta oikeasti, ei tukan pituudella ole mitään väliä. Hieman outoa jos suuttuu hiustenleikkuu aikeistasi. Hieman pinnallista mieheltäsi. Toki hänellä varmasti voi olla mieltymys pidempiin hiuksiin, kuten itselläsi myös voi olla johonkin mihin olet tykästynyt seurustelun alkuvaiheissa. Mutta hiukset kasvavat takaisin. Joten senkus leikkaat ja pitäköön hän kiukkunsa. Ei pidä elää toisen tahdon mukaisesti, toki kunnioittaa niitä mutta ei tyhmänä ja sokeasti. Unohda samantien edellisen kommentoijan ilmaisut siitä että hiusten leikkaaminen rumentaisi sinua tai tekisi sinusta vähemmän viehättävämmän.

Jos koet itsesi omaksesi lyhyemmässä tukassa, niin antaa palaa vaan! :)

Tatoinnit tosiaan voi vaikuttaa työn saantiin, niinkuin edellinen kommentoija ilmaisi. Toki nykyään paljon avoimempaa suhtautumista tatuointeihin on tullut. Itselläni kaikki tatuoinnit niin että saan ne vaatteilla peitettyä, kuitenkin pukeutumatta pilkkihaalariin ja kommandopipoon.

Tatuointien suttaantumisesta en osaa sanoa muuta kuin että tekijän taidoilla suuri merkitys. Omani yli kymmenen vuotta vanhoja ja eivätkä ole kyllä suttaantuneet mihinkään suuntaan.

Onko miehesi perustellut tarkemmin että miksi ei tykkää tatuoinneista tai edes siitä että leikkaisit hiuksesi (josta johtuvan suuttumisen koen edelleen hieman naurettavaksi)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä päättää, että et tykkää miehen baarireissuista tai yleensä alkoholin käytöstä. Perustele miehelle, että jos hän rakastaa sinua, hän luopuu mielellään alkoholista ainiaaksi. Alkoholin tilalle voit valita miehen harrastuksen tai hiustyylin, ihan miten haluat.

Vierailija
4/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miski haluat näyttää rekkalesbolta?

lyhyt tukka, väriä ja tatuointi

sitä paitsi tatuinti tekee naisesta tyhmän

Vierailija
5/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukaan mies ei tykkää lyhythiuksisista naisista

maria veitolan hapsutko haluat? hyi

Vierailija
6/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies. Sun keho ja sun valinnat.

Vierailija
7/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin värjätä ja leikata tukan, mutta sitten mieheni ei enää pitäisi ulkonäöstäni ja minulle meidän suhteemme on tällä hetkellä tärkeämpi. En minäkään haluaisi, että mieheni leikkaa oman ihanan pitkän tukkansa, kun en itsekään tunne vetoa siileihin saati kaljupäihin.

Vierailija
8/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lapsellinen, jos kiukuttelee tuollaisesta, tai kokee, että päätös asiasta kuuluu hänelle. Sinä päätät itse ulkonäöstäsi. Mutta muista kuitenkin, että miehellä on oikeus näkemykseensä ja makuunsa. Sinun on hyväksyttävä se, että et tuon jälkeen välttämättä enää viehätä miestäsi. Ja miehesi on hyväksyttävä se, että saat itse päättää, haluatko olla hänen silmissään viehättävä.

Vierailija
9/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että kun leikkaa hiuksia lyhyemmäksi, tulee leikata aina täysin lyhyeksi. Ei välimuotoja siis. Hmm..

Ja aina oppii jotain uutta. Tatuointi tekee naisesta tyhmän. Minulle varmaan sitten käynyt niin koska tällaisesta en tiennyt. Voisiko kuitenkin olla niin että sen tatuoinnin puute tekee tyhmän ja suvaitsemattoman, mutta kuitenkin täydellisen ihmusen? Ilmeisesti joidenkin ihmisten kohdalla näin on..

Vierailija
10/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän suhde kaatuisi jommankumman hiusten pituuteen, vaatteisiin tai tatuointeihin, silloin olisi parempikin että se loppuu. En ole mieheni kanssa sen karvojen takia, ja toivon todella ettei näin ole myöskään toisin päin.

Vierailija
11/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies yritti seurustelun alkuaikoina selittää, että naisella kuuluu olla pitkät hiukset. Totesin, että omat hiukseni eivät erityisen pitkiksi edes kasva ja jos kasvavat, niin latvat ovat pelkkää haituvaa.

Kehotin häntä hyvän sään aikana etsimään parempitukkaisen seurustelukumppanin, jollei meitsin fleda miellytä. Nyt ollaan oltu kuitenkin yksissä yli 20 vuotta, joten ehkä ne hiukset nyt sitten olivat kuitenkin toisarvoinen asia. Näihin vuosiin mahtuu pidempää ja lyhyempää polkkatukkaa ja parit ihan lyhyet hiukset.

Vierailija
12/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki tiedän että voisin nuo silti tehdä eikä voi mua estää mutta harmittaa että se ei tykkää ja saa niistä sit syyn olla toteuttamatta mun toiveita. ...haluu että mulla olis pitkä ja tumma tukka niinku sillon seurustelun alussa ja on aina pitkään ärsyyntyny jos värjään ja kerran kun leikkasin aika paljon niin suuttui. Onko muita?

Mun naisena saisit heti ottaa tatskan ja kouvolatukan.

Vierailija
13/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies yritti seurustelun alkuaikoina selittää, että naisella kuuluu olla pitkät hiukset. Totesin, että omat hiukseni eivät erityisen pitkiksi edes kasva ja jos kasvavat, niin latvat ovat pelkkää haituvaa.

Mä en olisi viitsinyt edes yrittää selittää tuollaisen kommentin jälkeen. En erityisesti arvosta ihmisiä, joiden mielestä "kuuluu" tehdä sitä tai tätä pelkän sukupuolen tai iän perusteella.

Vierailija
14/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen provo tällä kertaa.

Vierailija
15/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole mitään päätösvaltaa sinun ulkonäköösi ap. Teet kuten haluat. Jos mies ei tykkää ja ottaa siksi eron, kiität itseäsi koska pääsit eroon miehestä joka piti sinua nukkena eikä ihmisenä.

Entäs jos sulle tulis syöpä ja hoitojen takia lähtisi tukka päästä? Lähtiskö mies kalppimaan? Mikähän "suhde" tuollainen on.

Mieti sitä.

Vierailija
16/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkipiispaMikes kirjoitti:

miski haluat näyttää rekkalesbolta?

lyhyt tukka, väriä ja tatuointi

sitä paitsi tatuinti tekee naisesta tyhmän

Elämäm kova kolu.

Vierailija
17/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies haluaisi mun leikkaavan tukkaani tai ottavan tatuointia. Hän pitää siitä kun mulla on pitkät hiukset, eikä tatuointeja. Mutta ei todellakaan suuttuisi ja olisi asian kanssa ihan ok, jos vaikka leikkaisinkin hiukset lyhyeksi tai jos ottaisinkin tatuoinnin.

En mäkään haluaisi että hän ottaa tatuointia. Mut sama se mulle, ottaako vai ei, hänen valintansa se lopulta on.

Vierailija
18/20 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo kenellekään yllätyksenä tule, että miehet viehättyvät pitkistä hiuksista?

Leikatkaa ja värjätkää vain jos haluatte, teidän hiuksennehan ne ovat. Älkää kuitenkaan sitten ihmetelkö, miksi miestä ei seksi kiinnosta entiseen malliin, kun tiedätte syyn ihan hyvin.

Vierailija
19/20 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on lapsellinen, jos kiukuttelee tuollaisesta, tai kokee, että päätös asiasta kuuluu hänelle. Sinä päätät itse ulkonäöstäsi. Mutta muista kuitenkin, että miehellä on oikeus näkemykseensä ja makuunsa. Sinun on hyväksyttävä se, että et tuon jälkeen välttämättä enää viehätä miestäsi. Ja miehesi on hyväksyttävä se, että saat itse päättää, haluatko olla hänen silmissään viehättävä.

Miehenä rakastan naiseni pitkiä hiuksia, ne on vaan niin kauniit ja naiselliset ja niistä saa hienoja kampauksia. Vaimolla on alaselkään asti ulottuvat ihanat kutrit.  

Mun ajatukset on yleinen mielipide kaveriporukassakin, mutta se ei TIETENKÄÄN tarkoita, että lyhyet hiukset olisivat rumat, kukaan mies ei tykkäisi lyhyestä tukasta, miehillä olisi päätösvalta asiaan, tai että naisen tukanleikkuusta kannattaisi ruveta kiukuttelemaan. Mielipiteistä ja kauneusihanteista tässä on kyse. Naisillakin on varmasti mielipiteitä miesten ulkonäön suhteen ja aina johonkin ulkoiseen piirteeseen sitä ensin toisessa ihastuu. Se piirre voi olla ne pitkät hiuksetkin, ne voivat olla miehen silmissä jotain niin ihanaa, ja kun nainen sitten muuttaa tyyliään ja luopuu miestä eniten viehättävästä piirteestään on sillä toki seurauksia.

On paljolti henkilökohtaista se miten mies itseään ilmaisee, mutta kiukutteluun ei kannata alkaa ja ajatuksensa pitää ilmaista hillitysti. Sama tietenkin toisinpäinkin, jos esim. mies ajaa partansa vaikka tietää ettei nainen tykkää siitä. Parisuhteessa keskinäinen kunnioitus on tärkeää ja kompromisseja pitäisi mun mielestä opetella tekemään omien halujen ja puolison viehättäväksi kokemien asioiden välillä. Hiukset on tottakai vain osa naisen viehätysvoimaa ja ei ne kaikille miehille merkkaa niin paljon kuin toisille.

Mut mulle kyllä merkitsee ja tiedän, että useimmille kavereistanikin, vaikkeivat he sitä uskaltaisi puolisoilleen myöntääkään. He pelkäävät loukkaavansa naistaan. Meillä on rouvan kanssa sellainen suhde, että voidaan jutella kaikesta ja vaihtaa mielipiteitä ilman kireää ilmapiiriä tai tunnetta painostuksesta. Olen monta kertaa ilmaissut eri tavoin että pidän ihan valtavasti hänen tukastaan, mutta lähestyn asiaa aina myönteisen kautta. En koskaan sano että hän ei saa leikata hiuksia, vaan kehun hänen kauneuttaan ja hiusten suloisuutta.

Keskustelu on suhteessa kaiken A ja O. Toki syöpä ja muut sairaudet ovat sitten asia erikseen. Silloin ulkonäkömieltymykset menettää merkityksensä, ja tärkeää on vain kumppanin parantuminen.

Vierailija
20/20 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vanha ketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan