Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tytärtäni vaivaa?

Mitä teen?
06.03.2017 |

4v tyttärelläni on iso huoneensa täynnä toinen toistaan hienompia ja kalliimpia leluja ja vaatteita, hänellä on siellä kaikkea, mitä pieni tyttö voi vain toivoa, mutta silti hän on aina alakuloinen eikä leiki tai ihaile hienoja vaatteitaan. Minä ainakin hänen sijassaan pukisin päälleni hänen vaatekaapeissaan olevia toinen toistaan hienompia vaatteita, ihailisin että kuinka kauniita ne ovat päälläni ja että kuinka onnellinen olen, kun minulla on rikkaat vanhemmat, joilla on varaa ostaa hänelle mitä hän vain haluaa. Vein tytön viikko sitten lääkärille ja valitin tytön haluttomuutta, lääkäri määräsi tytölle uusia lääkkeitä ja sanoi, että nyt tyttö varmasti piristyy mutta ei, tyttö vain on onneton, itkeskelee ja murjottaa. Hän ei suostu syömäänkään juuri mitään. Kaikki tämä vaivaa häntä, vaikka hän saa päivittäin runsaasti piristäviä ja ruokahalua parantavia lääkkeitä. Kun kysyin tytöltä, että mitä hän haluaisi ollakseen onnellinen, niin tyttö katsoi minua murheellisena ja mutisi, että minä tiedän kyllä että hän haluaisi ystäviä, edes yhden saman ikäisen ja saman kokoisen pikkutytön hänelle kaveriksi, jonka kanssa voisi leikkiä, mutta eihän sellainen ole mahdollista, sillä me olemme ylhäistä väkeä ja muut ovat alhaisia ihmisiä täällä seudulla! En voi millään sallia, että tyttö leikkii täkäläisten räkänokkien kanssa, kaikenlaisten halpasäätyisten ihmisten kakaroiden kanssa!

Kommentit (4)

Vierailija
2/4 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommaritrolli vauhdissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiäiti? Kyllähän siinä pieni lapsi masentuu. Voi lapsiparka...

Vierailija
4/4 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän ylhäisyytenne alentuu kirjoittamaan tällaiselle aihe vapaa-palstalle, täällähän on yhteiskuntamme alin pohjasakka ja kaikkein alempisäätyiset ihmiset koko suomessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan