Isabella

mikä ajaa miehen/naisen uskottomuuteen? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia , varsinkin miesten , mikä ajaa käymään vieraissa? millaisessa elämän tilanteessa?
itselläni parisuhdetta neljä vuotta ja mieheni oli uskoton . Meillä toimiva suhde kuitenkin, seksiä sai kotonakin , joten syy ei ollut se . mies ei osaa sanoa muuta syytä kun sen että hänen syytä , hänessä vika jne ei syytä minua vaan rakastaa eikä tahdo erota . tästä nyt aikaa puoli vuotta .

• ylös 23
  • alas 3

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

Pikkulapsiaika on aika paha koetinkivi jos kotona ei saa. Tilaisuus tekee myös helposti varkaan, eli pikkujoulut ymm missä alkoa nautittu ja naiset tyrkyttää.

• ylös 10
  • alas 16
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Isabella

Meillä ei oo lapsia, ikääkin jo, minä lähemmäs viiskymmentä ja mies neljääkymmentä lähestyvä. Kahdestaan elellään.
Kuten mainitsin, olis kiva kuulla kokemuksia ja tapahtumia aiheesta. Käyn tätä prosessia itse edelleen läpi.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Minun mieheni petti 20 vuoden jälkeen. Meillä oli kaikki ok, seksiäkin viikottain, en nalkuttanut yms.

Tästä on jo vuosia, ja mitä enemmän aika kuluu, sitä enemmän pidän syynä miehen keski-iän kriisiä. Hän oli tympääntynyt. Ja kun ihminen tympääntyy töihinsä, niin sitten menee huonosti. Sitä etsii ulospääsyä, jotain virkistävää.

Mies ei suostunut luopumaan toisesta naisesta, joten minä lähdin. Se, mitä en kuviossa tajunnut oli tämä: mies valitti, ettei jaksa tätä elämää, että käydään tyhmässä työssä, kaupan kautta kotiin ja taas töihin. Sitten hän tekee kuitenkin uuden lapsen uuden naisensa kanssa??

Nyt kun tätä kirjoitan, niin entistä enemmän olen sitä mieltä, että hän oli tosi sekaisin itsensä kanssa. Ei tiennyt mitä haluaa.

• ylös 68
  • alas 1
vieras

Puoliso piti minua itsestään selvänä asiana, ei enää halunnut viettää aikaa yhdessä, ei läheisyyttä eikä seksiä. Lisäksi hän oli alkanut alkoholisoitumaan, joka toi oman rasituksensa suhteeseen rahapulana, valheina yms. Yritin erota monta kertaa, mutta jäin sitten kuitenkin, kun uskoin lupauksia. Lopulta olin niin väsynyt, etten osannut muuta kuin pettää, tiesin sen varmaksi, helpoksi ja nopeaksi keinoksi ulos, koska toinen ei hyväksy pettämistä missään tapauksessa ja tiesin ettei sen jälkeen enää tarvitsisi kuunnella itkemistä, rukoilua ja tyhjiä lupauksia.

• ylös 34
  • alas 8
Vierailija

Itse uskon mieheni syyksi pettää. Ei arvosta minua. Jännitys ja vaihtelunhalu. Anaaliseksi jota itse en halua, kokeiltu on. Ei rakasta kuitenkaan niin paljon, kuin uskottelee minulle. Kokee oikeudekseen hengailla muualla. Pettää mutta on samalla tosi mustasukkainen minusta. Pilasi pettämisillä avioliittomme ja minä haluan erota, hän ei.

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Läheisyyden puute aiheuttaa meillä suuren riskin. Kun tähän vielä lisää harventuvan seksin niin ollaan tosi heikoilla. Pelkään että tilaisuuden tullen en pystyisi vastustamaan.

Tosin, mulla ei  ole koskaan ollut mitään kertapanoa vaan aina olen ollut ensin tunnesuhteessa ihmiseen ennen sänkyyn menoa, eli vielä pahempi - saattaisin rakastua toiseen jos tuntisin saavani kaiken mitä tarvitsen ja mitä kotona jään ilman!

nainen, 20v parisuhteessa, mies pihtaa

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Mies sanoo syyksi sen, että oli imartelevaa kokea olevansa tärkeä ja saavansa huomiota. Tämä toinen nainen oli perhetuttu ja oli erotilanteessa. Olivat puhelinyhteydessä ja satunnaisia tapaamisia parin vuoden ajan, ei kuulema seksiä(?). En nalkuta, pidän itsestäni huolen ja seksiä kyllä olisi saanut kotoa jos olisi halunnut. Nyt katuu todella rajusti. Luottamus vaan on mennyt enkö usko että palas. Jostakin syystä tämä on miehelle se kovin pala. Haluaa, että taas luottaisin. Ihan niin puskista tuli. En olisi ikinä uskonut. Älkää olko sinisilmäisiä!

• ylös 27
  • alas 1
Affair

Minä menin ja petin koska mieheni ei antanut seksiä kuin kerran kuukaudessa. Suhde oli melko tuore kun seksielämämme meni jo siihen pisteeseen, että sitä oli kerran kuukaudessa. Mies runkkasi ennemmin, koska se oli helpompaa. Ei meillä läheisyyttäkään ollut, koska mies pelkäsi että se johtaa seksiin.

Ihastuin toiseen ja petin, koska tuntui niin mahtavalta että joku halusi oikeasti minua, ja haluaa vieläkin koska meille kehkeytyi suhde ja se on kohta kestänyt vuoden.. Erosimme eksäni kanssa tämän uuden vuoksi, ja siksi että petin. Olisi ollut järkevämpää erota ensin, sillä pettäminen on väärin.. mutta olin jo niin loppu tilanteeseen, ja vihainen eksälle joka jankkasit että runkkaaminen on niin paljon vaivattomampaa. Pettäminen siis kävi "kuin itsestään" enkä osannut siinä vaiheessa tuntea huonoa omaatuntoa.. Kun sen teki kerran, kynnys uudelleen pettämiselle oli pienempi.

Sen sijaan uutta miestä ei kävisi edes mielessä pettää, koska välitän hänestä. Hänen kanssaan on helppo puhua jos on jotain ongelmia.

Ikää mulla 24 ja eksällä 25. En vaan pystynyt elämään selibaatissa. Miehen runkkailu tuntui loukkaavalta.

• ylös 42
  • alas 3
Vierailija

Tämä on radikaalia, mutta... mielestäni voitaisiin myös kysyä: Uskollisuuden syyt?

Yhdessä oleminen on aina sopimus, ei itsestäänselvyys, ja elämä koostuu muutoksista, kaikki on alati liikkeessä, ihmiset kehittyvät. Mikä tekee sopimuksesta ihmiselle järkevän, kannattavan, hyvän, sopivan?

• ylös 25
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo syyksi sen, että oli imartelevaa kokea olevansa tärkeä ja saavansa huomiota. Tämä toinen nainen oli perhetuttu ja oli erotilanteessa. Olivat puhelinyhteydessä ja satunnaisia tapaamisia parin vuoden ajan, ei kuulema seksiä(?). En nalkuta, pidän itsestäni huolen ja seksiä kyllä olisi saanut kotoa jos olisi halunnut. Nyt katuu todella rajusti. Luottamus vaan on mennyt enkö usko että palas. Jostakin syystä tämä on miehelle se kovin pala. Haluaa, että taas luottaisin. Ihan niin puskista tuli. En olisi ikinä uskonut. Älkää olko sinisilmäisiä!

6 kommentoi:

Minunkin eksäni sanoi, että minä en arvostanut häntä. Itse en ymmärrä, miten niin en? En nalkuttanut enkä kritisoinut. Olen tyyppi, joka hyväksyy toisen ihmisen ja eriävät mielipiteet. Olin kodinhengetär ja pikkuvaimo, joka ensi huomioi miehen tarpeey, sitten vasta omansa.

Mitä lie arvostusta tuo toinen nainen osoitti?

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Ja vielä ihmettele, että miten pääsee tästä paskasta fiiliksestä eroon, siis siitä, että on tullut petetyksi. Uskon, että mies katuu ja haluaa hyvittää. Pidän jopa epätodennäköisenä sitä, että uusii tekonsa. Mutta jotain on vaan niin peruuttamattomasti mennyt rikki. Ja se toinen nainenkin oli tuttu. Henkilö, josta aina sanoin, että kyttää miestäni. Ihan kuin olisin valinnut, että toi olisi sulle suopea. Oli vielä meidän nuorimman lapsen lastenlääkäri. Pitäisikö ilmoittaa asiasta lääkärikeskukseen? Rikkoiko ammattietiikkaansa vastaan?

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

6 kommentoi:

Minunkin eksäni sanoi, että minä en arvostanut häntä. Itse en ymmärrä, miten niin en? En nalkuttanut enkä kritisoinut. Olen tyyppi, joka hyväksyy toisen ihmisen ja eriävät mielipiteet. Olin kodinhengetär ja pikkuvaimo, joka ensi huomioi miehen tarpeey, sitten vasta omansa.

Mitä lie arvostusta tuo toinen nainen osoitti?

Sellaista ällöttävää imartelua, jotka miehet kokee vastustamattomaksi. Manipulointia saadakseen mitä haluaa.

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Läheisyyden puute aiheuttaa meillä suuren riskin. Kun tähän vielä lisää harventuvan seksin niin ollaan tosi heikoilla. Pelkään että tilaisuuden tullen en pystyisi vastustamaan.

Tosin, mulla ei  ole koskaan ollut mitään kertapanoa vaan aina olen ollut ensin tunnesuhteessa ihmiseen ennen sänkyyn menoa, eli vielä pahempi - saattaisin rakastua toiseen jos tuntisin saavani kaiken mitä tarvitsen ja mitä kotona jään ilman!

nainen, 20v parisuhteessa, mies pihtaa

Auttaisiko, jos myös itse hankkisi sivusuhteen? Siis ihan oikeasti laittaisi puntit tasan. Kun koko ajan on niin huono ja surullisen olo. Mikään määrä puhumista ei auta, ei mikään määrä hyvittelyä tai vakuuttelua. Ja mistä ihmeestä löytää vapaan miehen tähän tarpeeseen?

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pikkulapsiaika on aika paha koetinkivi jos kotona ei saa. Tilaisuus tekee myös helposti varkaan, eli pikkujoulut ymm missä alkoa nautittu ja naiset tyrkyttää.

Naiset tyrkyttää? Voi miesparat, kun heillä on vaikeaa, kun naiset suorastaan tyrkyttävät seksiä. Onneksi meillä naisilla ei koskaan ole kiusauksia, kun meille ei miehet koskaan ehdottele seksiä... eiku.

• ylös 44
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisilla syynä on usein sukupuoli ja miehillä huono suhde.

??? Sukupuoli on syynä pettämiseen? Ai niin, naiset tunnetusti ovat himojensa vietävissä ja vonkaavat seksiä kaikilta kaksilahkeisilta, ehdottelevat vielä eläkeikäisinäkin nuorille pojille polvelle istumista ja työikäisenä käyvät työporukalla katselemassa strippaavia miehiä... eiku.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Yksi uskottomuuden syy on varmaan läheisyyden puute, sekä henkisen että fyysisen. Jos kumppaniin ei ole henkistä yhteyttä, sitä sielunkumppania alkaa etsiä suhteen ulkopuolelta. Jos tulee läheiseksi jonkun myös fyysisesti viehättävän ihmisen kanssa, pettäminen on aika lähellä. Luulisin, että suurin osa pettäjistä ei pettäisi, jos omassa suhteessa olisi riittävästi läheisyyttä ja tyydyttävää seksiä. Eli vaikka pettäminen on väärin, petetytkin voisivat toisinaan katsoa peiliin.

• ylös 10
  • alas 11
Isabella

Lohduttavaa lukea teidän kommentteja. Kiitos niistä. Toivoisin niin paljon miestenkin kokemuksia aiheesta.
Minä elän läheisyydestä, se on melkeimpä tärkein asia mikä tuo turvan tunteen, yhteenkuuluvuuden tunteen ja tunteen että on arvostettu ja rakastettu. Mies ei taas välitä juurikaan läheisyydestä ja tämä harmittaa minua suunnattomasti. Olen puhunut kyllä kuinka tärkeää se on minulle.
Lähesyyden puute suistaa minut raiteilta ja voin huonosti, sen seurauksena voi huonosti moni muukin asia.
Tämä ei ole ollut syy syrjähyppyyn meillä. Tilanne tosi hankala, kaikki mistä minä pidän on melkein loppunut mutta mies kumminkin oletta että minä silti hellin häntä ja olen hyvänä. Hän ei näy ymmärtävän asioiden yhteydestä, miksi minun pitäisi olla koko ajan se antava osapuoli.

• ylös 16
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.