Miksei Kasmir kertonut jyystämälleen naiselle videosta?
Oksettavammaks vaan menee salakatselujuttu. Stara ehti jo puolustamaan Kasmiria sillä verukkeella että Kasmiria kuvattiin salaa, mutta jos Kasmir muka oli uhri, miksei hän ilmoittanut poliisille? Miksei hän kertonut seksikumppanilleen??
Kommentit (84)
Pervo mikä pervo. Varmaan tiesi kuvauksesta mutta väitti ettei tiedä ettei sais syytettä. Kasmir siis.
Ei kukaan Kasmiria salaa kuvannut. Haippiringissä "Pic or didnt happen". Kasmir itse kuvasi ja kaikki katseli keikkabussissa.
Muuten aika hyvä kysymys. Jos ei ollut naisen kanssa enää tekemisissä. Ei tajunnut laajelmalti Akselin puuhista. Ei kokenut tarvetta kertoa naiselle. Hänestä se oli hauska jäynä.
Jos se ei edes ollut Kasmir jota levillä kuvattiin. Vai onko tästä varmaa tietoa, että juuri Kas mirri?
Ei kai varmaa tietoa. Staran jutussa näin väitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan Kasmiria salaa kuvannut. Haippiringissä "Pic or didnt happen". Kasmir itse kuvasi ja kaikki katseli keikkabussissa.
Uusimmassa jutussa kerrotaan että Smith nimenomaan kuvasi Kasmiria puuhissa naisen kanssa jollain reissulla.
Kohta alkaa tuntumaan, että uhrit suuttuu ja tulee paljastuksia. Hank on kai syytön, kun ei pahoittele mitenkään.
Luulen tietäväni ketä muita siinä haippiringissä oli. Jossakin luki että tyhmä oli bändiä varten ja siinä oli muusikoita. Googlesta löytyy että kasmir, axel smith ja roope salminen ja koitat esiintyneet yhdessä.
no eiköhän se oo ollu joku bändäri eli kasmirilla ei ole ollut numeroa tai muuta keinoa edes ottaa yhteyttä naiseen.
Mäkin kuulin että roope salminen ja koirat olis haippiringissä.
Hank Solon luulis kommentoivan jotain, täys hiljaiselo on epäilyttävää.
nyt aloin ihan miettii et mitenköhän tonkin selittäis jollekin yhden illan jyystölle: "moi. tässä kasmir. muistatko kun harrastettiin sillon puol vuotta sitten seksiä? no mulle just selvis et mun kaveri kuvas sen, mut siis en mä itekään tienny. no joo ei se video mihinkään levii muuten kun bändijäsenille. mut halusin vaan kertoo. ei muuta. hyvää loppu elämää"
Vierailija kirjoitti:
no eiköhän se oo ollu joku bändäri eli kasmirilla ei ole ollut numeroa tai muuta keinoa edes ottaa yhteyttä naiseen.
Tähän en someaikana usko tipan tippaa. Jokaisen hoidon oon somen kautta löytänyt parilla klikillä ja niitä on ollut MONTA ja ympäri maata.
Kohta joutuu roopekin pois telkkarista kun totuus selviää jos se oli roope ja koirat
Vierailija kirjoitti:
nyt aloin ihan miettii et mitenköhän tonkin selittäis jollekin yhden illan jyystölle: "moi. tässä kasmir. muistatko kun harrastettiin sillon puol vuotta sitten seksiä? no mulle just selvis et mun kaveri kuvas sen, mut siis en mä itekään tienny. no joo ei se video mihinkään levii muuten kun bändijäsenille. mut halusin vaan kertoo. ei muuta. hyvää loppu elämää"
Oon miettiny samaa aina ku on kuumottanu joku klamydia, et jos sellanen olis ni miten siitä kertois. Onneks ei oo tarvinnu koskaan kertoa!
Ehkä Hank ei koe aihetta anteeksi pyytelyyn,ku on viaton sivusta KATSELIJA. Tai sitten ei liity juttuun mitenkään. Mitä jos se video onkin ollut Hankista?
Muna kirjoitti:
Luulen tietäväni ketä muita siinä haippiringissä oli. Jossakin luki että tyhmä oli bändiä varten ja siinä oli muusikoita. Googlesta löytyy että kasmir, axel smith ja roope salminen ja koitat esiintyneet yhdessä.
No tuota, hiton monet bändit ovat esiintyneet samoissa bileissä noiden kaikkien kanssa. Joten laitapa nyt ne kaikki muutkin tuohon littiin. Kuten esimerkiksi Vantaan viihdeorkesteri.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavammaks vaan menee salakatselujuttu. Stara ehti jo puolustamaan Kasmiria sillä verukkeella että Kasmiria kuvattiin salaa, mutta jos Kasmir muka oli uhri, miksei hän ilmoittanut poliisille? Miksei hän kertonut seksikumppanilleen??
Jos paras kaverisi kuvaisi salaa panemistasi ja näyttäisi sen videon sen jälkeen sinulle, niin painelisitko samantien tekemään rikosilmoitusta, vai riittäisikö sinulle se, että haukkuisit kaverin pystyyn?
Hohhoijakkaa..ap.lla on nyt kyllä sairaanmoinen stalkkaus päällä!! Mitähän seuraavaksi.....?
Kuka se nainen on ollut? Onko ollut sama jota Axel näytti bussissa videoita?