Lue keskustelun säännöt.
Miksi työkaverini ei kerro eikä mainitse mitenkään vaimoaan Facebookissa?
05.03.2017 |
Kertoo olevansa naimisissa muttei häneltä löydy yhtään kuvaa vaimosta. Ei myöskään päivitä ikinä tekevänsä mitään yhdessä vaimonsa kanssa eikä edes kerro vaimonsa nimeä. En oikein viitsisi kysyä asiasta häneltä koska tämä ei oikeastaan kuulu minulle mutta miksi ihminen tekee noin? Ruma ja tyhmä vaimo?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se olekaan. Tuollaiset muiden päivityksiä arvostelevat tykkäävät vain nostaa itseään jalustalle. Kai sekin on yksi tapa pitää itseään parempana ihmisenä, siis se että ei jaa itsestään somessa mitään. Näiden ihmisten mielestä sellaiset, jotka käyttävät somea siihen mihin se on alunperin tarkoitettu, ovat vain yksinkertaisia ja huomionkipeitä. Ajattelevat vain "kehtaa tuokin kuvitella että jotakuta kiinnostaa sen elämä" ja tuhahtavat happamasti. Ja ovat itse jotenkin hyveellisiä siksi, että heillä yksityisyyden rajat ovat erilaiset. Ainut oikea tapa toimia on se heidän tapansa, muu on noloa ja väärin.
Noh, itse en näe mitään hävettävää siinä, että jaan 43 Facebook-kaverilleni päivityksiä itse kasvattamistani kukista, kauniista kakusta lempikahvilassa, telttaretkestä kumppanin kanssa tai uudesta reseptistä jota kokeilin. Jaan asioita, joita haluan näille ihmisille jakaa, enkä jaksa uskoa että kukaan näistä pitää sitä erityisen nolona. Kuitenkin suurin osa päivityksistäni herättää mielenkiintoa ja saa samanhenkiset ihmiset keskustelemaan näistä jakamistani aiheista. Joskus näihin aiheisiin kuuluu myös parisuhteeseeni liittyvät asiat. Jos se on jonkun mielestä noloa, niin se on sitten hänen ongelmansa :)