Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työkaverini ei kerro eikä mainitse mitenkään vaimoaan Facebookissa?

Vierailija
05.03.2017 |

Kertoo olevansa naimisissa muttei häneltä löydy yhtään kuvaa vaimosta. Ei myöskään päivitä ikinä tekevänsä mitään yhdessä vaimonsa kanssa eikä edes kerro vaimonsa nimeä. En oikein viitsisi kysyä asiasta häneltä koska tämä ei oikeastaan kuulu minulle mutta miksi ihminen tekee noin? Ruma ja tyhmä vaimo?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on vain blokattu ulos herkullisimmista postauksista :) 

Vierailija
22/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin ihmettelyn ehkä, jos ilmoittaisi statuksessa olevansa sinkku. Muuten varmaan kyse siitä, ettei vaimo halua kuviaan nettiin tai jotain. Ei hänen automaattisesti tarvitse olla ruma. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä elää kaksoiselämää ja esittää joillekin olevansa vapaa mies.

Se on tullut minullekin mieleen. Näin kerran kun työkaveri ei meinannut saada silmiään irti yhdestä nuorehkosta naisesta kokouksessa.

Miten voi esittää kaksoiselämää, jos profiilissa lukee "naimisissa"?

Vaimon rumuudesta ei ole tietoa, mutta joidenkin ymmärryksestä on sentään todistusaineistoa...

Vierailija
24/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö kunnioita puolisonne toivetta, jos hän ei halua olla somessa eikä halua, että hänen tekemisistään raportoidaan laajalle joukolle FB-kavereita? Minusta jokaisella on oikeus kieltää asioiden laittaminen itsestään nettiin. Eri asia, jos se on toiselle yhdentekevää, mutta jos toinen ei halua olla somessa ollenkaan.

Vierailija
25/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei Facebook-profiilista tule mitenkään ilmi että olen naimisissa. Profiilissani ei ole kuvia muista henkilöistä kuin itsestäni, ei edes lemmikeistämme. En halua jakaa asioita elämästäni. Oikesti läheiset kyllä tietävät mitä minulle kuuluu, muiden ei tarvitse tietää. Facebookissa olen tasan siksi, että haluan saada tietoa itseäni kiinnostavista asioista esim. tiettyjen suljettujen ryhmien kautta. Ketään en ole ikinä pyytänyt kaveriksi, mutta jonkin verran kaveripyyntöjä on tullut, eikä se haittaa. Olen siellä ihan oikealla nimelläni ja pärstäkuvalla, enkä halua varsinaisesti salailla mitään, mutta en myöskään tarkoituksella mitään jakaa itseeni liittyen.

Vierailija
26/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole facessa mitään miehestä tai lapsista. Kaikki fb-kaverit tuntevat minut IRL, joten ei ole tarvetta kertoa muista kuin minusta. Lasten yo-juhlat jne. kykenen kertomaan ihan kasvotusten.

Vierailija
27/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko iskeä työkaverisi vai miksi noin paljon kiinnostaa hänen vaimonsa ulkonäkö?

Haluaisin tietää minkälainen vaimo hänellä on.

Luultavasti olet oikeassa ja vaimoke on siis ruma. Entä sitten? Hihkutko vahingoniloa:)?

Vierailija
28/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole kuvia. Olin niinkin kuuma että sain perääni stalkkerin, minkä jälkeen olen katsonut tarkkaan mitä nettiin pistän. Mies kunnioittaa tätä tietenkin.

Vierailija
29/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tullut minullekin mieleen. Näin kerran kun työkaveri ei meinannut saada silmiään irti yhdestä nuorehkosta naisesta kokouksessa.

Vaimon rumuudesta ei ole tietoa, mutta joidenkin ymmärryksestä on sentään todistusaineistoa...

Kyllä monilla naimisissa olevilla on jotain peliä muidenkin kanssa.

Vierailija
30/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ilmoita edes parisuhdetta feissarissa.

Vierailija
31/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan naamakirjasta löydy yhtään kuvaa miehestäni. Mutta ei minulla kyllä lue sitäkään, että olen naimisissa.  Tutut ja ystävät kyllä tietää, että mies on. Ja muille ei sillä tiedolla ole mitään merkitystä.

Vierailija
32/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi olla kahden naisen kanssa naimisissa ;)

Itse olen huono parisuhteissa joten en mielelläni halua 3kuukauden välein eri naisen honeyboo kommentteja.

matti

Vierailija
33/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei laita minusta mitään kuvia tai mainintoja someen, koska en halua olla millään tapaa netissä. Hän ei myöskään laita lastemme kuvia, nimiä tai asioita someen. Mies on facessa hän laittaa sinne omia juttujaan ja instaan omia harrastuskuviaan.

Vierailija
34/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä parisuhteessani pidin avovaimoni "piilossa", koska häpesin häntä. Tiedän, kuulostaa julmalta, mutta en halunnut muiden huomaavan tämän puutteita, koska se olisi laskenut myös omaa statustani ja aiheuttanut häpeää. Exä itse olisi taas halunnut tägäillä itsensä koko ajan yhteisiin kuviin jne, mutta tekosyillä sain sen estettyä. Ongelmien välttämiseksi en käyttänyt lopulta facea enää ollenkaan. Nykyisessä parisuhteessa on ihan toisin; tägäilen kuvia minkä ennätän ja "esittelen" puolisoani suorastaan omistajan ylpeydellä, mikä sopii hänellekin paremmin kuin hyvin.

Vierailija
35/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko iskeä työkaverisi vai miksi noin paljon kiinnostaa hänen vaimonsa ulkonäkö?

Haluaisin tietää minkälainen vaimo hänellä on.

Se ei kuulu  sulle pätkääkään.

Vierailija
36/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut se puoliso, jota ei tuotu facessa esille. Itse merkitsin olevani parisuhteessa, mies ei merkinnyt mitään. Epäilin hänen häpeävän minua, koin alemmuudentunnetta.

Myöhemmin, eromme jälkeen, selvisi että oli myös pyörittänyt muita naisia selkäni takana.

Kenellekään miehen työkaverille suhteemme olemassaolo ei kuitenkaan olisi mitenkään kuulunut.

Vierailija
37/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei miehen kanssa olla edes FB-kavereita. Kummallakaan ei ole mitään mainintaa parisuhteesta, saati kuvia toisistamme. Tällä linjalla jo 7 vuotta menty.

Sama meillä ja myös ystäväpiirissä suurimmalla osalla pareista. Aika yleinen ilmiö varsinkin koulutetumpien ihmisten joukossa. Noloa ja naurettavaa ovat nämä "meni kihloihin" -statukset + päivitykset "murun kanssa tehtiin sitä ja tätä". Niistä koen jonkinlaista myötähäpeää.

Mitä noloa on ilmoittaa vaikkapa kihlauksesta Facebookissa? Itse en ole tällaista tehnyt (niin kuin nyt edes voisin kun olen sinkku), mutta moni kaveri kyllä ilmoittaa kihlauksesta / naimisiinmenosta / lapsen syntymästä Facebookissa. Minusta tämä on mukavaa, kun voin seurata tuttujen elämää ilman jatkuvaa henkilökohtaista yhteydenpitoa jokaiseen erikseen. Kiva tietää miten heillä menee elämässä yleisesti, sitten kun tapaa ohimennen jossain niin ei tarvitse koko elämäkertaa käydä läpi kuulumisia vaihtaakseen.

Ehkä tosiaan joku hehkutus teinityyliin tai todella intiimien yksityiskohtien levittely on kiusallista, kun kaverit on about kolmekymppisiä eikä minustakaan ihan kaikkea tarvitse jakaa. Mutta että tavalliset päivitykset elämän kulusta..? En ymmärrä noloutta niissä. Kaikki eivät halua jakaa elämäänsä somessa, mikä on ihan ok. Mutta miksi tuo kihlauksesta kertominen on muka noloa? Tai joku lomakuva jossa näkyy että ollaan puolison kanssa syömässä. Ei häiritse minua lainkaan, kiva tietää mitä puuhailevat. En ymmärrä miksi se olisi noloa.

Vierailija
38/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen somessa mutta mieheni ei. En koskaan mainitse hänen nimeään tai julkaise kuvia, on itse toivonut niin. Miksi edes pitäisi? Ja saatan kirjoittaa että olemme lomailleet yhdessä. Miksi siihen pitäis liittää vaikkapa mieheni kuva?

Vierailija
39/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisessä parisuhteessani pidin avovaimoni "piilossa", koska häpesin häntä. Tiedän, kuulostaa julmalta, mutta en halunnut muiden huomaavan tämän puutteita, koska se olisi laskenut myös omaa statustani ja aiheuttanut häpeää. Exä itse olisi taas halunnut tägäillä itsensä koko ajan yhteisiin kuviin jne, mutta tekosyillä sain sen estettyä. Ongelmien välttämiseksi en käyttänyt lopulta facea enää ollenkaan. Nykyisessä parisuhteessa on ihan toisin; tägäilen kuvia minkä ennätän ja "esittelen" puolisoani suorastaan omistajan ylpeydellä, mikä sopii hänellekin paremmin kuin hyvin.

Entinen esimieheni oli tuollainen. Hän häpesi vaimoaan ja petti tätä, minkä ehti. Hän iski kauniin työkaverinaisen, joka petti myöhemmin esimiestä esimiehen kaverin kanssa. Siihen aikaan ei tägätty. Harmi, koska tarina oli mielestäni erittäin koominen.

Vierailija
40/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli säpinää komean yli kolmekymppisen miehen kanssa. Löyty hyvä koulutus, harrastus ja piti ulkonäöstä huolta. Vaikutti kaiken puolin hyvältä tyypiltä. Facebookissa oli ahkerasti päivityksiä ja kuvia miehestä millon mistäkin, eikä missään mainintaa että olisi varattu tai kuvia mahdollisesta puolisosta.Sain tietää kuitenkin muuta kautta, että mies olikin naimisissa. Kaikissa facen kuvissa vasen käsi aina piilossa tai jos sormusta ei kädessä, niin silloin käsi näkyy kuvissa. Sattumaako? Eikä ole muuten ainoa varattu joka on minua huijannut. Valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi