Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työkaverini ei kerro eikä mainitse mitenkään vaimoaan Facebookissa?

Vierailija
05.03.2017 |

Kertoo olevansa naimisissa muttei häneltä löydy yhtään kuvaa vaimosta. Ei myöskään päivitä ikinä tekevänsä mitään yhdessä vaimonsa kanssa eikä edes kerro vaimonsa nimeä. En oikein viitsisi kysyä asiasta häneltä koska tämä ei oikeastaan kuulu minulle mutta miksi ihminen tekee noin? Ruma ja tyhmä vaimo?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on työkaverisi FB-sivu, ei työkaverisi vaimon?

Vierailija
2/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on ehkä joku julkinen virka ja haluaa pitää matalaa profiilia. Vaikka joku yleinen syyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minultakaan löydy muuta kuin maininta, että olen naimisissa. Ei mieheni halua, että hänen kuviaan laitetaan nettiin. Mielestäni ihan normaalia toimintaa.

Vierailija
4/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä elää kaksoiselämää ja esittää joillekin olevansa vapaa mies.

Vierailija
5/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on (onneksi) fiksuja ihmisiä jotka eivät omista facebook-profiilia, eivätkä halua tulla mainituksi ja esitellyiksi kenenkään netti "sivuilla". Arvostavat omaa yksityisyyttään ja sitä elämää (oikeaa ja sisältörikasta)  jota eletään netin ulkopuolella.

Arvostan facebook-vapaita ihmisiä korkealle.

Vierailija
6/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo ei ole facessa, niin ei halua tuoda mieskään tuoda häntä sinne naisen tahtomatta. Ja taas päästään tämän keskustelusi pohjalta siihen, että facebook on tirkistelykanava :D

Vierailija
7/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työkaverisi vaimo ei ole facessa ja on sovittu ettei työkaverisi kerro sinne vaimostaan tai parisuhteestaan vaimon pyynnöstä. Parisuhdestatuskin on  se "vaikea sanoa" ihan siksi koska sekään asia ei Zuckerbergille tai muille kuulu.

Vierailija
8/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mainitse koskaan miestäni naamakirjassa tai laita yhteisiä kuvia. Parisuhdestatustakaan ei ole. Mies saattaa joskus harvoin omassaan mut mainita nimellä vaimo, mutta kuvia ei pyynnöstäni laita, eikä miehelläkään ole suhdestatusta näkyvissä. Mun mielestä myös parisuhteessa on oikeus joihinkin täysin omiin juttuihin.

Vierailija
9/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan työkaverit näe muuta kuin jonninjoutavat päivitykset. Vain ystävät ja sululaiset näkevät lasten ja puolison kuvia jne. Facessa on helppo luoda tälläisiä ryhmiä ja päättää kuka saa nähdä mitäkin.

Vierailija
10/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minultakaan löydy muuta kuin maininta, että olen naimisissa. Ei mieheni halua, että hänen kuviaan laitetaan nettiin. Mielestäni ihan normaalia toimintaa.

Tämä. Mieheni ei  edes ole facebookissa. Ja lisäisin vielä, että ei ole yksinkertaisesti tarvetta hehkuttaa kenellekään mitään halihali-pusipusi -päivityksiä. Kaksikymmentä yhdessä vietettyä vuotta puhukoon puolestaan. En julkaise myöskään mitään lapsistani, vaikka niitäkin minulla on. Enkä raportoi elämäni käänteitä ylipäätään. Lähinnä sellaisia hauskoja, yleisiä huomioita elämästä. Yksityisasiat ovat yksityisasioita muutenkin kuin pelkästään nimeltään.

Vierailija
11/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko iskeä työkaverisi vai miksi noin paljon kiinnostaa hänen vaimonsa ulkonäkö?

Vierailija
12/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei miehen kanssa olla edes FB-kavereita. Kummallakaan ei ole mitään mainintaa parisuhteesta, saati kuvia toisistamme. Tällä linjalla jo 7 vuotta menty.

Vierailija
13/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tullut minullekin mieleen. Näin kerran kun työkaveri ei meinannut saada silmiään irti yhdestä nuorehkosta naisesta kokouksessa.

Vierailija
14/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pistä miehestäni kuvia tai postauksia hänestä, koska hän ei halua olla somessa. Kunnioitan hänen päätöstään. Minusta olisi törkeää tehdä toisin. Olen omana itsenäni somessa (merkintä: naimisissa) ja jokainen muu saa myös päättää omalta osaltaan, miten haluaa näkyä tai olla näkymättä.

Vierailija
15/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan työkaverit näe muuta kuin jonninjoutavat päivitykset. Vain ystävät ja sululaiset näkevät lasten ja puolison kuvia jne. Facessa on helppo luoda tälläisiä ryhmiä ja päättää kuka saa nähdä mitäkin.

Kuitenkin työkaveri sanoo olleensa lomalla myös vaimonsa kanssa kun kysyn häneltä asiasta. Muuten ei puhu akastaan mitään.

Vierailija
16/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei miehen kanssa olla edes FB-kavereita. Kummallakaan ei ole mitään mainintaa parisuhteesta, saati kuvia toisistamme. Tällä linjalla jo 7 vuotta menty.

Sama meillä ja myös ystäväpiirissä suurimmalla osalla pareista. Aika yleinen ilmiö varsinkin koulutetumpien ihmisten joukossa. Noloa ja naurettavaa ovat nämä "meni kihloihin" -statukset + päivitykset "murun kanssa tehtiin sitä ja tätä". Niistä koen jonkinlaista myötähäpeää.

Vierailija
17/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko iskeä työkaverisi vai miksi noin paljon kiinnostaa hänen vaimonsa ulkonäkö?

Haluaisin tietää minkälainen vaimo hänellä on.

Vierailija
18/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tullut minullekin mieleen. Näin kerran kun työkaveri ei meinannut saada silmiään irti yhdestä nuorehkosta naisesta kokouksessa.

Miten voi esittää kaksoiselämää, jos profiilissa lukee "naimisissa"?

Vierailija
19/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin työkaveri sanoo olleensa lomalla myös vaimonsa kanssa kun kysyn häneltä asiasta. Muuten ei puhu akastaan mitään.

No jospa se vaikka ajattelee, että sen vaimon asiat ei kuulu sulle mitenkään. Kuulostat kyllä aika veemäisen uteliaalta työkaverilta.

Vierailija
20/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei ole Facebookissa eikä muuallakaan somessa, koska ei tunne siihen halua tai tarvetta. En näe mitään syytä, miksi minä hänet someen tyrkkäisin itsekään, kun aivan hyvin voin olla sitä tekemättäkin. En mä muutenkaan perheasioista juuri Facebookissa avaudu ja suurinta osaa kuvistakaan ei työkaverit näe. Ainoastaan maisemakuvat jostain matkoilta yms laitan kaikkien kavereiden nähtäville ja henkilökuvia en julkaise ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi