Lue keskustelun säännöt.
Kiinnikkeet ja raskaus, kokemuksia?
20.03.2006 |
Olen raskaana, ihan alussa vielä (4+5). Vatsassa on ihme jomotusta ja vihlomista...eli eilen vatsaa jomotti oikealta ja tänään vihloo vasemmalta. Minulla on runsain mitoin kiinnikkeitä varsinkin vasemmalla, nekö siellä vihloskelee? Onko kenelläkään kokemuksia? Saatiin plussa ensimmäisestä IVF:stä :)
Mulla on 2 vanhaa leikkausarpea vatsassa, toinen on alavatsalla 3 v vanha (naurava suu ;) ja toinen navan yläpuolella 25 v vanha...lääkärin mukaan ne piäisi kestää mutta loppuraskaus voi olla kivulias. Olis mukava kuulla muiden kokemuksia et miten raskaus etenee noiden leikkausarpien kanssa....
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla myös kiinnikkeitä ja ne kyllä vaivasi pitkin matkaa melkein loppuun asti raskautta. Jomotteluun tottui kyllä etenkin kun tiesi mistä se johtui. Eka tietysti pelästyin, että mitä se kipu on mutta lääkäri arveli johtuvan nimenomaan kiinnikkeistä. Vauvan kasvaessa teki välillä aika eetvarttia kun jysäytteli oikeisiin kohtiin tuolla masussa, mutta niistäkin liikkeistä oli vain onnellinen. En muista oliko mulla kipuja ihan noin alussa, mutta eiköhän ne selity kohdun kasvamisella jo tuossakin vaiheessa. Leikkausarvista en osaa sanoa mittään.
Onnellista odotusta!
t. Virginie ja PAS-poitsu 7 vkoa ja 2 pvää