Emilia vai Ilona?
Kumpi olisi parempi nimi? Ja mikä toiseksi nimeksi? Ehdotuksia ja ideoita otetaan mielihyvin vastaan kumpaakin nimeen...! :)
Kommentit (12)
mutta ehkä kallistuisin Emiliaan, kun Ilona tuntuu viime aikoina olleen niin yleinen...
Emilia Matilda
Emilia Marjaana
Emilia Kaarina
Emilia Pauliina
Emilia Marianne
Emilia Inkeri
Emilia Esteri
Emilia Tuulevi
Pidän Ilona nimestä sen merkityksen vuoksi. Emilia on myös kaunis nimi, mutta ollut jo niin pitkään suosittu että Ilona kuulostaa minusta tuoreemmalta!
... tytölle oli nimiehdotuksena Ilona Emilia. Tosin poika tuli, mutta mun mielestä molemmat ihania nimiä :)
Ilona Emilia on hyvä!
Tai Ilona Olivia
Tykkään enemmän Emiliasta kuin Ilonasta. Ilona vois kuitenkin olla vaikka kiva toinen nimi.
Ilona Emilia ois hyvä nimi ihan tuolleenkin ja noistahan voisi sitten itse päättää kumpi tulisi kutsumanimeksi.
Toisia nimiä:
Emilia Sofia
Emilia Juliaana
Emilia Sofianna
Emilia Matilda
Ilona Vilhelmiina/Helmiina
Ilona Isabella
Ilona Irmeli
kulkee meillä suvussa...myös siskon tytöllä, joka on kolmannen polven Ilona :-)
Valitsisin Ilonan siksi, että Emilia on niin yleinen nimi. Tuntuu, että Emilioita on tosi paljon. Ilonan merkitys on positiivinen ja aurinkoinen. Ehdotuksia toiseksi nimeksi:
Ilona Ulriikka
Ilona Adelia
Ilona Amanda
Ilona Rebekka
Ilona Annika
Ilona Eerika
Ilona Maaria
Emilia Ilona tai Ilona Emilia ratkasis ongelman ja molemmat on sointuvia minusta!
Emilia/Ilona Annukka
Emilia/Ilona Inkeri
Emilia/Ilona Anniina
Emilia/Ilona Annika
Emilia/Ilona Alis(s)a
Emilia/Ilona Kristiina
Emilia/Ilona Vilhelmiina
Emilia/Ilona Aleksandra
Emilia/Ilona Mirjami
Emilia/Ilona Aurora
Ilona on iloinen,pirteä nimi ja Emilia rauhallisempi,seesteisempi. Itse katsoisin kummalta tyttönen tuntuu :)
Emilia Ilona tai Ilona Emilia ovat myös kivoja nimiä :D
Ilona Katariina
Ilona Eveliina
Ilona Marilla
Ilona Kukkamaaria
Ilona Sinituulia
Ilona Anni-Inkeri
Ilona Kastehelmi
Ilona Nea-Maria
Ilona Neelia
Ilona Mirjami
Emilia Katariina
Emilia Eveliina
Emilia Liljankukka
Emilia Miljaana
Emilia Mikaela
Emilia Elliida
Emilia Peppiina
Emilia Teresa
Emilia Petronella
Alunperin mielessä oli Ilona, ja nytkin sitä vielä ollaan harkittu. Mutta toisaalta tytto näyttää enemmän Emilialta... Minulle tulee mieleen että Ilona on vaalea tytön tyllerö, ja meidän tyttömme on sen verran tumma että taidamme sittenkin kallistua Emiliaan. Vaikka se onkin ehkä yleisempi nimi kuin Ilona. Emilia Josifiina voisi olla hyvä... :)
Ilona on kaunis suomalainen nimi ja sen merkityskin on kiva:)
Ilonalle sopisi toiseksi nimeksi vaikka Matleena, Matilda, Iiris. Tai vaikka Ilona Iiris Matleena, Ilona Helmi Helinä, Ilona Aamu Amelia tms.;)