Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltainen narsisti miesystävänä

Vierailija
04.03.2017 |

Hei!
Olen seurustellut puolivuotta miehen kanssa, joka aluksi vaikutti unelmalta. Oli kohtelias, huomaavainen ja mukava. Lisäksi oikein menestynyt urallaan ja hyvin toimeentuleva. Tuntui kuin kukaan koskaan aikaisemmin ei olisi huomioinut minua yhtä hyvin. Tämän miehen ystävät ja alaiset suitsuttavat, miten mahtava mies on. Totuus on kuitenkin ovien takana muuttunut helvetiksi. Hän huutaa jatkuvasti mitä ihmeellisimmistä asioista ( en ole osannut herättää oikein, en osannut avata ovea). Loukkaantuu herkästi. Jatkuvasti arvostelee tekemisiäni. Haukkuu, nimittelee (luuska, lehmä, huuhkaja) ja estää mielipiteeni. Aluksi ilmeni myös kiinni pitämistä, nyt myöhemmin on tukkinut hengitystieni, kun itken liian äänekkäästi. On useaan otteeseen töninyt, retuuttanut lattiaa pitkin, purrut käteeni, repinyt hiuksista, istunut rintakehäni päälle ja nyt viime kerralla lyönyt avokämmenellä kasvoilleni. Olen ihan loppu. En osaa lähteä, koska mies on polkenut minut henkisesti täysin maahan. Kaikki on aina minun syytäni. Toisaalta välillä katuu ja lupaa mennä puhumaan terapeutille, mutta ensin minun on muututtava. Tiedän itsekin olevani täysin sairas, kun olen näinkin pitkään jäänyt suhteeseen, mutta tuntuu niin voimattomalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ap voi? lähditkö suhteesta?

Vierailija
22/22 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kertoo tarinansa. Jäin suhteeseen ja melkein kuolin. Viimeinen pahoinpitely oli niin brutaali, että pelkäsin oikeasti kuolevani. Vasta siinä vaiheessa ohikin häpeän. Juoksin naapuriin ja hälytin poliisit. Mies sai ehdollisen vankeusrangaistuksen. Minä sain postraumaattisen stressireaktion ja vuoden kestäneen oikeusprosessin. Olen nyt kuitenkin vapaa ja onnellinen. Älkää koskaan jääkö väkivaltaiseen suhteeseen. Mies ei muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän