Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miksette tule juttelemaan selvin päin baarissa?

Vierailija
04.03.2017 |

Baarissa on kyllä selvänkin oloisia miehiä runsaasti, mutta eivät he tule juttelemaan. Vain tukevasti humaltuneet lähestyvät :(.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä "Baarimikon" kanssa. Miksi ihmeessä naiset käyttäytyvät usein näin?  Harvemmin kai miehet harjoittavat vastaavaa käytöstä?

Vierailija
42/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimikko kirjoitti:

Baarimikkona sanon että naisten PAHIN moka on lähteä tyttöporukalla baariin, sillä jos joku siitä porukasta löytäisikin jonkun, tekee LOPPUPORUKKA kyllä ihan kaikkensa että ajaa sen miehen pois.

Naiset, jos haluatte seuraa, lähtekää yksin baariin, ja menkää juttelemaan itse, muistakaa että mies saa keskimäärin yli 100 pakit ennenkuin joku nainen suostuu edes juttelemaan.

Ei se aina mene noin. Syksyllä tapasin baarissa kiinnostavan miehen ja kaverini kannustivat minua vähän liikaakin :D. Harmi vaan tuo ihana veikkonen oli niin humalassa ja halusi edetä käpälöintitasolle nopeasti, mikä ei ollutkaan niin ihanaa enää siinä tilanteessa. En olisi halunnut antaa hänelle pakkeja, mutta itse hän sen aiheutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on, että baaritiskillä joutuu enimmäkseen torjumaan humalaisia. Muutenkin levoton paikka.

Riippuu ajankohdasta ja paikastakin. Minä käyn Vantaalla lähiöpubissa iltapäivällä/alkuillasta. Ikinä ei ole känniääliöt häirinneet. Tervehdin jopa heitä kohteliaasti.

Itse käyn vain lähiöpubeissa. Töiden jälkeen siellä on fiksua seuraa muutamalla.

Minun lähiöni pubissa keski-iän ylittäneet rouvat laulavat karaokea tuhannen päissään samalla kun tasoisensa miehet heitä vuoroin sättivät, vuoroin kähmivät. Tosi fiksua seuraa!

Etsi parempi pubi. Niin me miehetkin teemme. Esimerkiksi laatuoluita myyvissä paremmissa kuppiloissa on aivan toinen asiakaskunta ja niitä löytyy jo melkein joka lähiöstä.

Niin minä teinkin. Kantapaikkani on työpaikan vieressä, joten sinne on helppo mennä arkenakin. Kahdeksan euron oluet rajaa sopivasti asiakaskuntaa. Seuraa vain ei ole löytynyt, koska kaikki näyttävät tulevan sinne omissa porukoissaan. Baaritiskille ei siellä ole oikein luontevaa jäädä notkumaan, kun siinä ei ole edes tuoleja.

Oletko yrittänyt jutella kenenkään kanssa? Oma pubini on pieni ja pöydät usein täynnä. Katson jonkun pöydän ja kysyn onko tilaa. Yleensä se jutustelu alkaa siitä. Helppoa kun alkuillasta kaikki on selvin päin.

Onko mitään kiusallisempaa kuin pöytäseuraksi tuppautuva ei-toivottu tyyppi? Eihän siitä pääse eroon kuin vaihtamalla itse pöytää.

Vierailija
44/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarimikko kirjoitti:

Baarimikkona sanon että naisten PAHIN moka on lähteä tyttöporukalla baariin, sillä jos joku siitä porukasta löytäisikin jonkun, tekee LOPPUPORUKKA kyllä ihan kaikkensa että ajaa sen miehen pois.

Naiset, jos haluatte seuraa, lähtekää yksin baariin, ja menkää juttelemaan itse, muistakaa että mies saa keskimäärin yli 100 pakit ennenkuin joku nainen suostuu edes juttelemaan.

Ei se aina mene noin. Syksyllä tapasin baarissa kiinnostavan miehen ja kaverini kannustivat minua vähän liikaakin :D. Harmi vaan tuo ihana veikkonen oli niin humalassa ja halusi edetä käpälöintitasolle nopeasti, mikä ei ollutkaan niin ihanaa enää siinä tilanteessa. En olisi halunnut antaa hänelle pakkeja, mutta itse hän sen aiheutti.

Se mies oli kuitenkin joku kaulatatuoitu paskaretku parin viikon putken loppusuoralla.

Vierailija
45/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan uskalla lähestyä sinua kun se iso,lihaksikas, tatuoitu kaljupäinen jännämies on sinun vieressä.

Kaikki kunnolliset miehet ovat tietävät että sen jännärin matkaan lähdet kuitenkin.

Niin ja nyt on vuosi 2017 joten kyllä naisetkin voivat tehdä aloitteita.

Vierailija
46/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarimikko kirjoitti:

Saanko kysyä, et millä tavoin tämä humaltunut mies kiinnosti sinua?

Vierailija
47/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarimikko kirjoitti:

Se mies oli kuitenkin joku kaulatatuoitu paskaretku parin viikon putken loppusuoralla.

Siisti, normaalin näköinen ja hymyili niin söpösti. Muusta en tiedä kun ei ehditty tutustua. Saattoipa ollakin jotain alkoholiongelmaa, hakenut rohkaisua juomalla. 

Vierailija
48/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on, että baaritiskillä joutuu enimmäkseen torjumaan humalaisia. Muutenkin levoton paikka.

Riippuu ajankohdasta ja paikastakin. Minä käyn Vantaalla lähiöpubissa iltapäivällä/alkuillasta. Ikinä ei ole känniääliöt häirinneet. Tervehdin jopa heitä kohteliaasti.

Itse käyn vain lähiöpubeissa. Töiden jälkeen siellä on fiksua seuraa muutamalla.

Minun lähiöni pubissa keski-iän ylittäneet rouvat laulavat karaokea tuhannen päissään samalla kun tasoisensa miehet heitä vuoroin sättivät, vuoroin kähmivät. Tosi fiksua seuraa!

Etsi parempi pubi. Niin me miehetkin teemme. Esimerkiksi laatuoluita myyvissä paremmissa kuppiloissa on aivan toinen asiakaskunta ja niitä löytyy jo melkein joka lähiöstä.

Niin minä teinkin. Kantapaikkani on työpaikan vieressä, joten sinne on helppo mennä arkenakin. Kahdeksan euron oluet rajaa sopivasti asiakaskuntaa. Seuraa vain ei ole löytynyt, koska kaikki näyttävät tulevan sinne omissa porukoissaan. Baaritiskille ei siellä ole oikein luontevaa jäädä notkumaan, kun siinä ei ole edes tuoleja.

Oletko yrittänyt jutella kenenkään kanssa? Oma pubini on pieni ja pöydät usein täynnä. Katson jonkun pöydän ja kysyn onko tilaa. Yleensä se jutustelu alkaa siitä. Helppoa kun alkuillasta kaikki on selvin päin.

Ai että vieraaseen pöytään änkeisi? Naiselta tuo saattaa vielä onnistua, mut ei mieheltä.

Ainakin meidän pubissa voi mennä istumaan minne haluaa, oli mies tai nainen. Sehän juuri on pubin idea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi