Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miksette tule juttelemaan selvin päin baarissa?

Vierailija
04.03.2017 |

Baarissa on kyllä selvänkin oloisia miehiä runsaasti, mutta eivät he tule juttelemaan. Vain tukevasti humaltuneet lähestyvät :(.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on tehnyt ihmisistä sosiaalivammaisia ja seurustelutaidottomia. Itse olin nuori ennen some-aikaa. Silloin baarit oli täynnä porukkaa ja ihmiset osasivat keskustella kaikkien kanssa vaikkei tunnettu. Stadin yössä kaikki tunsi satoja tyyppejä. Joka baarista löytyi tuttuja ja uusia sai joka kerta. Kyllä naiset ainakin silloin tulivat seurustelemaan ihan oma-aloitteisesti. Enkä olisi edes tutustunut vaimooni ellei hän olisi tullut juttelemaan. Nykyäänhän baarit on puolta tyhjempiä silloin harvoin kun niissä käy ja ihmiset tuntuvat vartioivan reviiriään ja pelkäävän toisiaan. Voisi olla sosiaalinen järkytys tämän päivän nuorelle joutua aikakoneella 90-luvun baarin iloiseen hälinään.

Vierailija
22/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on, että baaritiskillä joutuu enimmäkseen torjumaan humalaisia. Muutenkin levoton paikka.

Riippuu ajankohdasta ja paikastakin. Minä käyn Vantaalla lähiöpubissa iltapäivällä/alkuillasta. Ikinä ei ole känniääliöt häirinneet. Tervehdin jopa heitä kohteliaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilupakkien antaminen on naisten reviirikäyttäytymistä. Kun minä en huoli niin löydään miesyrittäjää henkisellä lekalla päähän niin ettei se vonkaa muiltakaan naisilta. Naiset on pirun itsekkäitä.

Vierailija
24/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jutut on niin tyhmiä, ettei niitä jaksa kuunnella selvinpäin. Sitäpaitsi pakit ja tylyttäminen ei tunnu niin vittumaiselta kun on vähän pohjia.

Vierailija
25/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on, että baaritiskillä joutuu enimmäkseen torjumaan humalaisia. Muutenkin levoton paikka.

Riippuu ajankohdasta ja paikastakin. Minä käyn Vantaalla lähiöpubissa iltapäivällä/alkuillasta. Ikinä ei ole känniääliöt häirinneet. Tervehdin jopa heitä kohteliaasti.

Itse käyn vain lähiöpubeissa. Töiden jälkeen siellä on fiksua seuraa muutamalla.

Vierailija
26/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo baarit kyllä kai aika huonoja paikkoja tutustua miehiin. Arvelen, että siellä on miehiä jotka haluavat viettää aikaa naisten kanssa ehkä jopa ensin tutustuakseen heihin, ei pelkästään iskumielellä. Mutta sitäkään ei tiedä, ei sellainen näy ulospäin. 

Käyn baarissa harvoin, sinne vetää sekin että baari on ainoa paikka missä miehet ylipäätään lähestyvät minua. Humalaisen miehenkin huomio on sentään tyhjää parempi. Mutta niin,  ei ole helppoa meillä naisillakaan. Taidan olla vässykkä kilttinainen joka vain haikailee selvän miehen perään väärässä paikassa samalla kun jännänaiset poimivat parhaat päältä :D. 

Vierailija
27/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some on tehnyt ihmisistä sosiaalivammaisia ja seurustelutaidottomia. Itse olin nuori ennen some-aikaa. Silloin baarit oli täynnä porukkaa ja ihmiset osasivat keskustella kaikkien kanssa vaikkei tunnettu. Stadin yössä kaikki tunsi satoja tyyppejä. Joka baarista löytyi tuttuja ja uusia sai joka kerta. Kyllä naiset ainakin silloin tulivat seurustelemaan ihan oma-aloitteisesti. Enkä olisi edes tutustunut vaimooni ellei hän olisi tullut juttelemaan. Nykyäänhän baarit on puolta tyhjempiä silloin harvoin kun niissä käy ja ihmiset tuntuvat vartioivan reviiriään ja pelkäävän toisiaan. Voisi olla sosiaalinen järkytys tämän päivän nuorelle joutua aikakoneella 90-luvun baarin iloiseen hälinään.

Minulla on 90-luvusta aivan toisenlaiset muistot. Olin silloin nuorena vielä vähemmän seurustelutaitoinen kuin nyt ja koska se ei kenellekään kelvannut, päätin vuoden 2001 syksyllä, että antaa olla. Sen jälkeen seuraa on löytynyt työpaikoiltani, joita olen vaihtanut muutaman vuoden välein.

Vierailija
28/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn vain lähiöpubeissa. Töiden jälkeen siellä on fiksua seuraa muutamalla.

Minun lähiöni pubissa keski-iän ylittäneet rouvat laulavat karaokea tuhannen päissään samalla kun tasoisensa miehet heitä vuoroin sättivät, vuoroin kähmivät. Tosi fiksua seuraa!

Vierailija
29/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 90-luvusta aivan toisenlaiset muistot. Olin silloin nuorena vielä vähemmän seurustelutaitoinen kuin nyt ja koska se ei kenellekään kelvannut, päätin vuoden 2001 syksyllä, että antaa olla. Sen jälkeen seuraa on löytynyt työpaikoiltani, joita olen vaihtanut muutaman vuoden välein.

Jos et itse yritä keneenkään tutustua tai edes anna vaikutelmaa sosiaalisuudestasi jäät 100-varmasti yksin. Korkeintaan tapaat kännikalan tai jänniksen toisensa perään. Fiksu mies mittaa naisen potentiaalisen seurusteluhalukkuuden jo kaukaa. Jääprinsessat jätetään väliin. Niin se on aina ollut.

Vierailija
30/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissa on kyllä selvänkin oloisia miehiä runsaasti, mutta eivät he tule juttelemaan. Vain tukevasti humaltuneet lähestyvät :(.

Niin, mikset sinä itse lähesty, jos kerran oot selvinpäin?

En sanonut että lähestyminen olisi minulta poissuljettua, vai sanoinko? 

En enää yksin mene juttelemaan yhdellekään miehelle kuten nuorena, koska silloin se yleensä johti siihen että jostain päin baaria syöksyi vihainen naisihminen riehumaan että yritän iskeä sen miestä.  Ja oikeasti, en mennyt lähentelemään niitä tyyppejä vaan odottelin tylsistyneenä omia kavereita, missä tilanteessa saatoin mennä juttelemaan jollekin yksin olevalle miehelle ihan silkkaa tuskastuneisuuttani kun en päässyt lähtemään (kaveria ei jätetä). Ei niistä ukoista saa selvää ketkä ovat varattuja. 

Kyllä nykyäänkin naiskavereiden kanssa saatetaan jutella jotain vieressä oleville miehille.

On se kuitenkin niin etten vaan oikein osaa muiden edessä alkaa tehdä mitään lähestymisiä kiinnostaviin miehiin. Lisäksi minulla on vähän sosiaalista jännittämistäkin. Voi olla että näytän hiukan torjuvalta sen takia. 

Öö, pitäisikö sen muka olla helpompaa miehille lähestyä naisia? Saako miehet muka helpommin selville ketkä naiset ovat varattuaja. Eikö yhtälailla sieltä tule naisen mies riehumaan että prkl pokaat sitten mun naista. Myös miehillä on sosiaalista jännittämistä ja väitän että se on miehillä yleisempää. Ja jos naisena meet miesten rinkiin jutteleen nin et tuu torjutuksi, mutta vastaavasti miehen meno naisten kaveriporukan keskelle johtaa aina julkiseen lynkkaukseen. Vähän niin kuin täällä AV:lla. Eikö siis koko lähestymishomma olekin helpompaa noin yleisellä tasolla naisille kuin miehille?

Vierailija
31/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lähiöni pubissa keski-iän ylittäneet rouvat laulavat karaokea tuhannen päissään samalla kun tasoisensa miehet heitä vuoroin sättivät, vuoroin kähmivät. Tosi fiksua seuraa!

Etsi parempi pubi. Niin me miehetkin teemme. Esimerkiksi laatuoluita myyvissä paremmissa kuppiloissa on aivan toinen asiakaskunta ja niitä löytyy jo melkein joka lähiöstä.

Vierailija
32/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi parempi pubi. Niin me miehetkin teemme. Esimerkiksi laatuoluita myyvissä paremmissa kuppiloissa on aivan toinen asiakaskunta ja niitä löytyy jo melkein joka lähiöstä.

Niin minä teinkin. Kantapaikkani on työpaikan vieressä, joten sinne on helppo mennä arkenakin. Kahdeksan euron oluet rajaa sopivasti asiakaskuntaa. Seuraa vain ei ole löytynyt, koska kaikki näyttävät tulevan sinne omissa porukoissaan. Baaritiskille ei siellä ole oikein luontevaa jäädä notkumaan, kun siinä ei ole edes tuoleja.

Vierailija
33/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka menee baariin selvinpäin ?

Ei kukaan täysjärkinen

Joskus menin viikonloppuna, perjantai tai lauantai, illalla selvinpäin baariin ja se umpikännisten ihmisten olemus oli jotain tympeää. Mietin että tuollaisenako sitä itsekin on monesti ollut siellä baarissa. En jaksa selvinpäin olla kännisten ihmisten seurassa.

Vierailija
34/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et itse yritä keneenkään tutustua tai edes anna vaikutelmaa sosiaalisuudestasi jäät 100-varmasti yksin. Korkeintaan tapaat kännikalan tai jänniksen toisensa perään. Fiksu mies mittaa naisen potentiaalisen seurusteluhalukkuuden jo kaukaa. Jääprinsessat jätetään väliin. Niin se on aina ollut.

Mistä päättelit, että olen nainen?

Vierailija
35/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minä teinkin. Kantapaikkani on työpaikan vieressä, joten sinne on helppo mennä arkenakin. Kahdeksan euron oluet rajaa sopivasti asiakaskuntaa. Seuraa vain ei ole löytynyt, koska kaikki näyttävät tulevan sinne omissa porukoissaan. Baaritiskille ei siellä ole oikein luontevaa jäädä notkumaan, kun siinä ei ole edes tuoleja.

Oletko yrittänyt jutella kenenkään kanssa? Oma pubini on pieni ja pöydät usein täynnä. Katson jonkun pöydän ja kysyn onko tilaa. Yleensä se jutustelu alkaa siitä. Helppoa kun alkuillasta kaikki on selvin päin.

Vierailija
36/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikset sinä itse lähesty, jos kerran oot selvinpäin?

En sanonut että lähestyminen olisi minulta poissuljettua, vai sanoinko? 

En enää yksin mene juttelemaan yhdellekään miehelle kuten nuorena, koska silloin se yleensä johti siihen että jostain päin baaria syöksyi vihainen naisihminen riehumaan että yritän iskeä sen miestä.  Ja oikeasti, en mennyt lähentelemään niitä tyyppejä vaan odottelin tylsistyneenä omia kavereita, missä tilanteessa saatoin mennä juttelemaan jollekin yksin olevalle miehelle ihan silkkaa tuskastuneisuuttani kun en päässyt lähtemään (kaveria ei jätetä). Ei niistä ukoista saa selvää ketkä ovat varattuja. 

Kyllä nykyäänkin naiskavereiden kanssa saatetaan jutella jotain vieressä oleville miehille.

On se kuitenkin niin etten vaan oikein osaa muiden edessä alkaa tehdä mitään lähestymisiä kiinnostaviin miehiin. Lisäksi minulla on vähän sosiaalista jännittämistäkin. Voi olla että näytän hiukan torjuvalta sen takia. 

Öö, pitäisikö sen muka olla helpompaa miehille lähestyä naisia? Saako miehet muka helpommin selville ketkä naiset ovat varattuaja. Eikö yhtälailla sieltä tule naisen mies riehumaan että prkl pokaat sitten mun naista. Myös miehillä on sosiaalista jännittämistä ja väitän että se on miehillä yleisempää. Ja jos naisena meet miesten rinkiin jutteleen nin et tuu torjutuksi, mutta vastaavasti miehen meno naisten kaveriporukan keskelle johtaa aina julkiseen lynkkaukseen. Vähän niin kuin täällä AV:lla. Eikö siis koko lähestymishomma olekin helpompaa noin yleisellä tasolla naisille kuin miehille?

No on tuossa jonkin verran perää. Siis ymmärrän, että miehen näkökulmasta asia voi näyttäytyä noin. Et ehkä tiedä mitä kaikkea naisten välillä tapahtuu baarissa ja mihin se voi johtaa. Naisesta tulee helposti toisille naisille silmätikku jos tämä lähestyy aktiivisesti miehiä ja menee esimerkiksi yksin keskelle miesporukkaa. Naiset kyllä seuraavat hyvinkin tarkkaan, miten miehet reagoivat toisiin naisiin baarissa ja ovat kateellisia sellaiselle, jota miesten katseet seuraavat. Kauniille naisille löytyy baarista helposti vihollisia. Auta armias jos menetkin juttelemaan miehelle, josta joku kännissä oleva aggressiivinen nainen on edes kiinnostunut, vaikkei seurustelisikaan.  

Parempi vaikka se julkinen lynkkaus kuin joutua jonkun raivottaren kiukun kohteeksi. Väitän, että miehet eivät ole toisia miehiä kohtaan niin vihamielisiä baarissa, kuin kateelliset ja mustasukkaiset naiset. Yksikin kokemus sellaisesta tekee naisen todella varovaiseksi. 

Vierailija
37/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimikkona sanon että naisten PAHIN moka on lähteä tyttöporukalla baariin, sillä jos joku siitä porukasta löytäisikin jonkun, tekee LOPPUPORUKKA kyllä ihan kaikkensa että ajaa sen miehen pois.

Naiset, jos haluatte seuraa, lähtekää yksin baariin, ja menkää juttelemaan itse, muistakaa että mies saa keskimäärin yli 100 pakit ennenkuin joku nainen suostuu edes juttelemaan.

Vierailija
38/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jorma75 kirjoitti:

Jos on yksinäinen nainen niin voin jopa mennäkin juttelemaan. Jos on kaverinsa kanssa liikenteessä niin yksin ei kannata mennä, se naisen kaveri tekee kaikkensa torpedoidakseen sinut. 

Tämä pitää paikkansa hyvin usein.

Vierailija
39/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt jutella kenenkään kanssa? Oma pubini on pieni ja pöydät usein täynnä. Katson jonkun pöydän ja kysyn onko tilaa. Yleensä se jutustelu alkaa siitä. Helppoa kun alkuillasta kaikki on selvin päin.

Ai että vieraaseen pöytään änkeisi? Naiselta tuo saattaa vielä onnistua, mut ei mieheltä.

Vierailija
40/48 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä baarissa ryypätään? En ole koskaan menny baariin huvikseen selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme