Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin itselleni harrasteauton ja vaimo suuttui huolella

Vierailija
03.03.2017 |

En ymmärrä miksen olisi muka saanut? Ostin hänelle vielä kukkiakin ikään kuin liennytyksenä, kun tiesin ettei tämä ole ok hänelle, mutta siitä suuttui vielä lisää.

Vaimoni on pitänyt minua jotenkin panttivankina, en ole hommannut itselleni mitään 15 vuoteen, vaan kaikki on mennyt hänen toiveidensa mukaan. Tällä ikään kuin koitan vapautua kahleista ja heti rytinällä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitostavaan kirjoitti:

Mä ostin miehelle omista rahoistani todella kalliin moottoripyörän ja nyt se kehtaa valittaa MULLE että olen tuhlannut kaikki rahat.Voi vittu sanon minä,tässä oli kiitos.Taidan myydä koko paskan.

No jos kerran paskan ostit niin kyllä sinä sitten rahasi tuhlasit. Eli mies on oikeassa ;)

Vierailija
22/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse rahasta vai ajasta ja kuinka se käytetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralliauto pitää olla sanoi akka mitä vaan.

Vierailija
24/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi??

Kuinka moni mies täällä voi luvata ettei yhtään harmita jos vaimo yllättäen tuo kotiin kolmella tonnilla harrastusvälineitään ja samalla ilmoittaa että nyt ei sitten ehdi paljon kotiasioita hoidella kun pitää harrastaa?!

Vierailija
25/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis avoauto on kesäisin tosi kiva. Jos sen sijaan rupeat ajamaan jotain kälyistä jokamiesluokkaa tai hoonaamaan kiihdytyskisa-autoa, niin se on syvältä. 

Vierailija
26/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa tein kymppitonnin harrastelelun hankinna ja meilläkin marmatettiin. En vaan kuuntele mitään marmatuksia jos omilla rahoillani ostan !

Vierailija
27/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sillä autollasi aiot harrastaa?

Huorakorttelissa pörräämistä.

Vierailija
28/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoi??

Kuinka moni mies täällä voi luvata ettei yhtään harmita jos vaimo yllättäen tuo kotiin kolmella tonnilla harrastusvälineitään ja samalla ilmoittaa että nyt ei sitten ehdi paljon kotiasioita hoidella kun pitää harrastaa?!

Pitääkö sitä kotiaan koko ajan puunata.

Vierailija
29/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä isoista ostoksista kannattaa aina yhdessä keskustella. 

Ei se autoharrastus mitenkään huono ole, jos on varaa.  On mukava, jos ihminen saa mitä haluaa ja nauttii siitä.  Siis harrastukset jotka ovat "viattomia".   Ei aviopuolisoilla tarvitse olla samoja harrastuksia.  Luottamus puolisoon on kuitenkin tärkeää.  Mielestäni ei toisen kyljessä tarvitse jatkuvasti kyhnätä tai pitää kädestä.