Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin itselleni harrasteauton ja vaimo suuttui huolella

Vierailija
03.03.2017 |

En ymmärrä miksen olisi muka saanut? Ostin hänelle vielä kukkiakin ikään kuin liennytyksenä, kun tiesin ettei tämä ole ok hänelle, mutta siitä suuttui vielä lisää.

Vaimoni on pitänyt minua jotenkin panttivankina, en ole hommannut itselleni mitään 15 vuoteen, vaan kaikki on mennyt hänen toiveidensa mukaan. Tällä ikään kuin koitan vapautua kahleista ja heti rytinällä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla rahalla saat tehdä mitä haluat. Vai oliko vaimon tai yhteisiä rahoja?

Vierailija
2/29 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sillä autollasi aiot harrastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit ostaa omilla rahoillasi itsellesi jotain kivaa, ei se vaimolle kuulu. Minkä auton ostit?

Vierailija
4/29 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Miksi ihmeessä miehet haluaa vaimokseen tällaisen naisen joka määrää miestä ja päättää tämän tekemisistä ja miehet vielä nöyristellen tottelee "hallitusta". Miksi miehille ei kelpaa tasa-arvoinen parisuhde naisen kanssa? Parisuhde jossa eletään yhdessä mutta silti molemmat saa elää myös omaa elämäänsä.

sinkku n40

Vierailija
5/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin taannoin avobemarin eikä vaimo siitä valittanut.

Päinvastoin, tykkää itsekin ajaa kesäkuumalla.

Vierailija
6/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin mieheni harrasteautoon lahjaksi uudet aluvanteet - tykkäsi kovasti 😊

Vierailija
7/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vaimoasi, JOS kyseessä yhteiset rahat. Jos omat rahat ja osallistut seuraavankin kuukauden yhteisiin menoihin (eli tarkoitan sitä, että jos sinun rahasi eivät ole kaikki kuluneet autoon ja seuraavat kuukaudet vaimo maksaa yksin talouden menot, koska sinulla ei hankintasi takia ole varaa osallistua) niin mielestäni tässä ei ole mitään väärää.

Vierailija
8/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt. Miksi ihmeessä miehet haluaa vaimokseen tällaisen naisen joka määrää miestä ja päättää tämän tekemisistä ja miehet vielä nöyristellen tottelee "hallitusta". Miksi miehille ei kelpaa tasa-arvoinen parisuhde naisen kanssa? Parisuhde jossa eletään yhdessä mutta silti molemmat saa elää myös omaa elämäänsä.

sinkku n40

Minulla on yksi kaveri, jonka kaikki kumppanit ovat jonkinlaisia äidinkorvikkeita. Kaveri on keksi-ikäisenäkin kuin ilkikurinen pikkupoika. Ilmeisesti kaljakin maistuu paremmalta ja humala on hauskempi, kun sen tekee jotenkin salaa ja vaimo on kieltänyt. Minusta tuo on ihan umpihullua.

Vierailija
9/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä osti itselleen uuden kalliin auton johon otti siis oikein lainaa. Seuraavana vuokranmaksu päivänä kyselin hänen osuuttaan niin ihan pokkana "mut siis.. Mä ostin sen auton? Sitä pitää lyhentää joka kuukausi sitä lainaa!" niin....? Ja mä ostin uudet geelikynnet ja kävin kampaajalla, kuka sen vuokran nyt maksaa?!?

Vierailija
10/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, jos silti kykenet osallistumaan yhteisiin kuluihin kuten ennenkin. Jos oot seuraavat kuukaudet sanomassa, että ei mulla oo rahaa vuokraan kun ostin sen auton tai hassasit siihen yhteiset säästöt niin ymmärrän vaimoasi erittäin hyvin.

Vierailija
11/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinkku n40

Minulla on yksi kaveri, jonka kaikki kumppanit ovat jonkinlaisia äidinkorvikkeita. Kaveri on keksi-ikäisenäkin kuin ilkikurinen pikkupoika. Ilmeisesti kaljakin maistuu paremmalta ja humala on hauskempi, kun sen tekee jotenkin salaa ja vaimo on kieltänyt. Minusta tuo on ihan umpihullua.

Niin tuo onkin umpihullua, mutta logiikka miehen mielessä on tämä: Jos vaimo kieltää tai suuttuu kun mies toimii vastoin odotuksia, on mies vaimolleen tärkeä. Salassa tekemisen nautinto on myhäillä sitä, että minä olen niin rakas ja tärkeä vaimolleni, että hän jopa kieltää minulta asioita. Jos vaimo sanoisi tällä logiikalla varustetulle miehelle, että "sinähän olet aikuinen ihminen, tottakaihan sinä itse olet vapaa päättämään mihin elämäsi käytät" eikä reagoisi mitenkään miehen kaljan avaamiseen, niin mies tulkitsisi että vaimo ei välitä. 

Vierailija
12/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin miehelle omista rahoistani todella kalliin moottoripyörän ja nyt se kehtaa valittaa MULLE että olen tuhlannut kaikki rahat.Voi vittu sanon minä,tässä oli kiitos.Taidan myydä koko paskan.

Vierailija
13/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo muutenkin paljon pois kotoa niin harrasteauton hommaaminen pahentaa asiaa jolloin odotuksena on ettei ole enää sitä vähääkään aikaa.

Kysymys kuuluukin hoidatko oman osuutesi kodin jutuista vai sysäätkö ne vaimolle kun itse keskityt elämässäsi harrasteautoon, kotona vaatteen vaihtoon, syömiseen ja nukkumiseen?

Vierailija
14/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli teillä on yhteiset talosmenot, olisi ollut huomaavaista keskustella asiasta ensin vaimon kanssa. Muutenkin isommista ostoksista ja hankinnoista tulisi päättää yhdessä.

Voit heti siirtyä ulkoruokintaan ja koirakoppin asumaan, vaimosi ei tule leppymään helpolla.

Vierailija
15/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahanne ovat erilliset, niinluonnollisesti kumpikin tekee omillaan, mitä haluaa.

Jos teillä taas on yhteiset rahar, niin ei tietenkään ollut ok. Sen nyt tajuaa vähäjärkisinkin.

Ap ei ole tullut täsmentämään tänne, kummat olivat kyseessä, joten turha kommentoida enempää sitä ennen.

Vierailija
16/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bro, you need to dump that ho!

Vierailija
17/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun olen miehelle ehdottanut kesäauton/harrasteauton ostoa, jotta voitaisiin sitten tallissa yhdessä sitä laittaa kuntoon kun haluaisin kovasti opetella edes perusjuttuja autoon liittyen. Mutta ei se kuulemma halua sellaista.taas ne nallekarkit jakautuu miten sattuu.

Vierailija
18/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinkku n40

Ei kukaan mies halua tätä vaan nainen omasta tahdostaan alkaa päsmäröimään. Päsmäröinti taas johuu naisen huonosta itsetunnosta. Hän pelkää ja siksi haluaa pitää miehen otteessaan ja tämä tilanteen hallinta ei tietenkään ole mitenkään reilua, mutta mies mukautuu koska haluaa sopua.

Vierailija
19/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bro, you need to dump that ho!

Näin. Tämäkin on totta.

Elämä on valintoja täynnä. Täytyy tehdä se jonka kokee oikeaksi. Mitä turhaan kotia leikkimään kun sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
20/29 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitostavaan kirjoitti:

Mä ostin miehelle omista rahoistani todella kalliin moottoripyörän ja nyt se kehtaa valittaa MULLE että olen tuhlannut kaikki rahat.Voi vittu sanon minä,tässä oli kiitos.Taidan myydä koko paskan.

Haluatko miehestäs eroon vai miksi ostit sille tuollaisen itsemurhavehkeen.?