Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
141/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun suu saattaa sanoa toista, mutta välittäminen näkyy sun silmistä.

Vierailija
142/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis! Tsekkasin äsken sähkärin ja olin saanut kirjastotädiltä viestin, että yksi kaukolaina/artikkelikopio pitää tilata Bulgariasta, koska lähempää ei saa. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatketaan ihmeessä tätä meidän kivaa peliä, jossa kumpikin esittää ettei edes huomaa toisen olemassaoloa. Menee työpäivät rattoisasti. Ei meistä kuitenkaan olisi koskaan tullutkaan mitään.

Niin koska sä oot sä ja mä oon mä.

Kumpikin yhtä ylpeitä ja tyhmiä. Ja muutenkin, ei mitään järkeä koko jutussa. Ois mahtavaa kun sais vielä itsensä uskomaan tuon. Sitä odotellessa, anna anteeksi että olen hankala kusipää sinua kohtaan. En vaan osaa hoitaa tätä muuten. Mun syy, ei sun.

Vierailija
144/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä! :* 

Kohta zzzzzz...

Vierailija
145/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko mua vielä? 💩

Vierailija
146/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo ymmärrän että vaikka välittäisikin, niin ei silti välttämättä halua olla missään tekemisissä. Se on sun päätös ja kunnioitan sitä, vaikka surettaakin.

Vierailija
147/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm nii juu näin onn :) vähän on mykkä olotila mutta öittä..

Vierailija
148/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko mua vielä? 💩

Joo. Mitä teet sillä tiedolla?

Vierailija
149/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän opin tuntemaan aivoituksiasi, sitä enemmän haluaisin välttää kohtaamistasi. En tiedä, miten pystyn peittämään inhon tunteeni sinua kohtaan, kun näen sinussa vain rakkaudettomuuden ja vihan kaikkea kohtaan. Voi Luoja, auta minua hyväksymään hänet ihmisenä ja piilottamaan ajatukseni.

Vierailija
150/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon edellisellä sivulla mainitsemani viimeöisen enkeli-unen jäljiltä en oo voinu tehä tänään kauheesti mitään, mielessä pyörinyt vaan epämääräisiä ajatuksia ja semmosta, vähän levoton olo.

Hemmetin hemmetti, oisinpa joku aseksuaali arakastuva ja aihastuva henkilö, sellanen cool muija jota ei paljoo napostele mikään vastakkaiseen sukupuoleen liittyvä.:D

Mutta en tiiä miten saan nää tunteet pois, oon kaikkeni jo yrittänyt. Oikeesti ihan kaikki.

Vierailija
151/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly!!! Unet katosivat. :I

Vierailija
152/3565 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin alussa sinusta oikeasti ja rakastuin. Näin hyvät puolesi, joita on paljon. Kovuutesi ja rakkaudettomuutesi vaan tunkeutuvat läpi kaiken vieden pohjan sanoiltasi ja teoiltasi. On kuin pelaisitte jotain roolipeliä, johon toivotte katselijoita ihailemaan, mutta elämä ja lämpö puuttuu siitä kaikesta. Te onnenkerjäläiset.

Vierailija
153/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ily

Vierailija
154/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin olla anti-ihastuva. Taas on mennyt yö itkeskellessä ja ikävöidessä. Kun tästä pääsen viimein kokonaan yli, niin en kyllä ihastu enää koskaan kehenkään, en ikinä. En vaikka se toinen kuinka hymyilis ja flirttailis ja tekis vaikka mitä.

Vierailija
155/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipasin susta vain fiksua juttuseuraa, mutta ihastuin totaalisesti. Tästä oppineena en jatkossa puhu enää kenellekään vähänkään mielenkiintoiselle ihmiselle. Tällä tavoin säästän itseni jatkossa tältä murhenäytelmältä, jossa jaossa on aploodien sijaan vain surua ja ikävää. Niin ja mulla on sua edelleen kova ikävä.

Vierailija
156/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä halusin "vain" seksiä, nyt kieriskelen yöt ja päivät läpeensä jossain helvetillisissä tunnemyllerryksissä ja kirjoittelen haikeana rakkausrunoja vihkooni.

Panovihko vaihtui rakkausrunovihkoksi, aika tragikoomista tavallaan.

Ei mulle oo aiemmin käynyt näin, niin en osannut varautua.

Jatkossa pysyttelen visusti selibaatissa.

(Toi panovihko oli vitsi, ei mulla oikeesti oo ikinä ollut mitään panovihkoa)

Vierailija
157/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.3.2017

Lumisade taukosi. Sänkyyni on ilmestynyt tumma ranskatar; en tarvitsekaan tilaamaani lisälämpöpatteria. Perun tuon tilauksen ja tilaan hänelle sen sijaan Pariisista jotain koti-ikävää helpottavaa.

-lumisten metsien mies

Vierailija
158/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipasin susta vain fiksua juttuseuraa, mutta ihastuin totaalisesti. Tästä oppineena en jatkossa puhu enää kenellekään vähänkään mielenkiintoiselle ihmiselle. Tällä tavoin säästän itseni jatkossa tältä murhenäytelmältä, jossa jaossa on aploodien sijaan vain surua ja ikävää. Niin ja mulla on sua edelleen kova ikävä.

Miehelle? Naiselle?

Vierailija
159/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivonut murhenäytelmää

Vierailija
160/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle? Naiselle?

Tietenkin naiselle.

Ketju on lukittu.