Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
.
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä rakastumassa. Haluan sinua. En tajua mitä mun pitäisi tehdä, tai meidän.
Huomenta. Puhua.
Näin sellasta unta, missä oltiin tappelevia enkeleitä.:DDDDDDDD
Jouduttiin johonkin puhutteluun, istuttiin jossain marmoripenkillä ja kuunneltiin nöyrinä jotain nuhdesaarnaa huonosta käytöksestämme (se tappelu äityi jossain vaiheessa niin kovaksi, et iskettiin toisia sarjana jollain salamoilla/tulipalloilla, jotta toisen siivet menis rikki vaikkei ne ees mee niin helposti) ja pyydettiin lopulta anteeksi toisiltamme.
Oltiin tosi häpeissään ja unen mukaan semmonen käytös ei ollut ominaista niille meidän enkelhahmoille, se nuhtelija oli myös tosi yllättynyt ja pettynyt.
Nuhtelijaa ei näkyny eikä ääntä kuulunu, mut sen nuhdesaarna täytti silti koko tilan sillee henkisesti ja oli vielä herätessäkin tosi nolo ja alhainen olo.:'D
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan ihmeessä tätä meidän kivaa peliä, jossa kumpikin esittää ettei edes huomaa toisen olemassaoloa. Menee työpäivät rattoisasti. Ei meistä kuitenkaan olisi koskaan tullutkaan mitään.
No miten olisit halunnut että tässä kävisi? Ajattelitko oikeasti että kehitettäisiin joku työpaikkaromanssi?
Vierailija kirjoitti:
Niin vedätetty olo...
voi ressukka, pitäiskö säälii.
Vierailija kirjoitti:
Minkä olen nyt antanut jatkua enkö muka oo yrittänyt.. no aivan sama sanahelinäähän se vaan on mitä tänne sepustan, vihaat minua sekin on ihan fine ymmärrän kyllä..
En vihaa sinua. Kun kohdattiin viimeisen kerran, sanoin julmia asioita sulle. Ne ei pidä paikkaansa. Olin vain niin epätoivoinen.
Arvaa mitä? Menin kirjastolle varta vasten tulostamaan artikkeleita ja tulostin oli TIETENKIN jumissa/sekaisin... :#
Viikonloppuna pulkkamäkihommiin ;)
Haluan että maailma taas katoaa ympäriltä. Paras tunne ikinä!
Emmäkä mutta yhden tiedän ja se on se että ei musta oo.. ja mikään kamuhommakaan.. sulla on tommonen olo vaikka se ei kyllä ollu tarkotus ja omakaan oo hyvä, ei ois pitäny alkaa mitään mutta sekin oli tavallaan vahinko mut toisaalta nii en tiedä