Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
.
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vieläkin kun en saanut kerrottua tunteista ajoissa, eli vähintään vuotta aiemmin. Olisin ehkä ollut valmis kaikkeen mitä olisit toivonut.
Mikä esti silloin kertomasta? Onko tilanne mennyt jo ohi, vai miksi et voi nyt kertoa tunteistasi?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vieläkin kun en saanut kerrottua tunteista ajoissa, eli vähintään vuotta aiemmin. Olisin ehkä ollut valmis kaikkeen mitä olisit toivonut.
Mikä esti silloin kertomasta? Onko tilanne mennyt jo ohi, vai miksi et voi nyt kertoa tunteistasi?
Vierailija kirjoitti:
Mun mieli on muuttunut sun suhteen. Huomasin vasta nyt kuinka hölmö oon ollut.
No huomaan. Parempi meille molemmille, vaikka harmittaahan tuo. Mitä tein väärin?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujous esti. Kerroin kyllä lopulta tunteista, mutta aivan liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Miten se muka silloin olisi ollut erilaista? Samaan lopputulokseen olisit päätynyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla muuttunut?
Mun olis sittenkin pitänyt valita sut.
Kiva, että annoit tämän kestää näin pitkään. Jos en olisi huomannut mitään, olisit jatkanut vielä ties kuinka pitkään.
Sinulle:
Vierailija kirjoitti:
Unohditkohan sä (nainen) jo mut, vai olinkohan mä edes koskaan sun mielessä?Silloin sä tulit ja jäit. Mä en vaan pysty päästämään susta irti. En pysty. Siksi kärsin.
En unohtanut. Olisi kiva jos kertoisit joskus tuon oikeasti niin voitais jutella.
Minkä olen nyt antanut jatkua enkö muka oo yrittänyt.. no aivan sama sanahelinäähän se vaan on mitä tänne sepustan, vihaat minua sekin on ihan fine ymmärrän kyllä..
Jossittelu, empimis ja katumisketju. Kiristämislanka. Vainoamisalusta. Kiusaamiskenttä.
Jatketaan ihmeessä tätä meidän kivaa peliä, jossa kumpikin esittää ettei edes huomaa toisen olemassaoloa. Menee työpäivät rattoisasti. Ei meistä kuitenkaan olisi koskaan tullutkaan mitään.
Mä kärsin. Miks mä poistin sut mun kavereista ja lopetin seuraamasta? Siitä on kuukauden päästä vuos, ja oon kärsiny joka ikinen päivä niin että happi loppuu. Mulla o ikävä sua. Missä sä oot?
Olen ehkä rakastumassa. Haluan sinua. En tajua mitä mun pitäisi tehdä, tai meidän.
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan ihmeessä tätä meidän kivaa peliä, jossa kumpikin esittää ettei edes huomaa toisen olemassaoloa. Menee työpäivät rattoisasti. Ei meistä kuitenkaan olisi koskaan tullutkaan mitään.
Niin koska sä oot sä ja mä oon mä.
Tykkään sinusta.♡