Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
1381/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusut kullalleni kotiin <3

Vierailija
1382/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänsurut ovat ohi ja ihastus on kuollut. Tähän auttoi aika ja "poissa silmistä" strategia, joka ei tosin ollut oma valintani. Ihastukseni vain lopetti täydellisesti kaiken yhteydenpidon ja torjui sillä tavalla brutaalisti ja jyrkästi (oli myös kiinnostunut muista naisista avoimesti). Koin niin absoluuttisen hylätyksi ja torjutuksi tulemisen, että monet itkut itketty. Nyt kuitenkin selvillä vesillä. Itse en olisi varmasti yhteydenpitoa pystynyt katkaisemaan, mutta nyt olen jo kiitollinen entiselle ihastukselleni, että niin teki. Auttoi tappamaan tunteet ja pääsemään eteenpäin.

Nyt pystyn jo nauttia keväauringostakin :) Uudet ihastukset odottavat!

Tuntuu kamalalta, että joku tekee noin itsekkään teon. Itse eroan aina ystävinä. Ihastukset tietty vain jotenkin hiipuvat joskus.

Järkytyin, sori negis.

Ihanaa ihastunutta kevättä sulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää biisi on omistettu kaikille aidoille, rohkeille ja karismaattisille ihmisille.

Vierailija
1384/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tuo kaikki totta. Selkäpiitä kutkuttaa kyllä siihen malliin, kuten asian tiimoilta on ollut tapana sanoa.

Onkohan täällä muuten henkimaailman tuntijoita, siis muita kuin lintujen erikoisasiantuntija itse?

*Reps*

Mihin tarvitset henkimaailman tuntijaa?

Taikomaan itsensä lataamoon.

Vierailija
1385/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydänsurut ovat ohi ja ihastus on kuollut. Tähän auttoi aika ja "poissa silmistä" strategia, joka ei tosin ollut oma valintani. Ihastukseni vain lopetti täydellisesti kaiken yhteydenpidon ja torjui sillä tavalla brutaalisti ja jyrkästi (oli myös kiinnostunut muista naisista avoimesti). Koin niin absoluuttisen hylätyksi ja torjutuksi tulemisen, että monet itkut itketty. Nyt kuitenkin selvillä vesillä. Itse en olisi varmasti yhteydenpitoa pystynyt katkaisemaan, mutta nyt olen jo kiitollinen entiselle ihastukselleni, että niin teki. Auttoi tappamaan tunteet ja pääsemään eteenpäin.

Nyt pystyn jo nauttia keväauringostakin :) Uudet ihastukset odottavat!

Tuntuu kamalalta, että joku tekee noin itsekkään teon. Itse eroan aina ystävinä. Ihastukset tietty vain jotenkin hiipuvat joskus.

Järkytyin, sori negis.

Ihanaa ihastunutta kevättä sulle :)

Kiitti. Mitään suhdetta ei ollut. Ihastuin vain todella nopeasti ja tulisesti ja sen jälkeen juteltiin säännöllisesti. Koko juttu tapahtui niin nopeasti. Suuresta positiivisesta tunnekuohusta jyrkkä tyrmäys ja alasajo. Se oli uskomattoman painajaismaista. Pelkäsin etten toivu pitkään aikaan ja että kevätauringon paistaessa olisin yhä murtunut. Niin ei käynyt, vaan olen tutustunut uusiin ihmisiin ja saanut paljoa iloa elämään. Kaikesta huolimatta olen valmis ihastumaan uudestaan. Tällä kertaa onnellisesti! 

Vierailija
1386/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää biisi on omistettu kaikille aidoille, rohkeille ja karismaattisille ihmisille.

Tai vaikka kaikki tän kappaleet. Tää on mun lempi artisti. Harmi että tällaisia ei enää ole.

Vierailija
1387/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi voi? Olisi hauskaa vaihtaa kuulumisia. 😊

Vierailija
1388/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä lenkille ja muistin äsken, että minun piti sanoa sinulle yhdestä hyvästä hammastahnasta: Oral B -tahnasta. Se on sikahyvää ja kaikkein parasta tahnaa jota olen ikinä käyttänyt! %) Kannattaa kokeilla. :)

Vierailija
1389/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta setämies-musiikkia

Vierailija
1390/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi voi? Olisi hauskaa vaihtaa kuulumisia. 😊

Todella hyvin. Pyydä kaljalle niin jutellaan.

Vierailija
1391/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun en vaan osaa jättää sua rauhaan. Mut mietin sua edelleen.

Vierailija
1392/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kaljaa.

Vierailija
1393/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo kaljaa.

No maitolasille sitten.

Vierailija
1394/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihanaa että sä lähdet mukaan. Toivon, että saan siellä susta jotain selvää. Oon varma että siitä tulee mukavaa <3

Mustakin on ihanaa lähteä. Mutta onko se enemmän ihanaa vai kamalaa, jos meidän tunteet toisiamme kohtaan ovat samanlaiset?

Vierailija
1395/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KURT, olit tänään lusikoitunut minuun ihannasti ja kuiskuttelit hempeyksiä korvaani. Sitten heräsin ja ihmettelin missä olet.. :'(

Vierailija
1396/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo kaljaa.

No maitolasille sitten.

Jos se on rasvatonta ja jääkylmää 😛

Vierailija
1397/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos kusen sun maitoon?

Vierailija
1398/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jos kusen sun maitoon?

Kyllä se vähän haittaisi, siksi juon avaamattomista tölkeistä.

Vierailija
1399/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta setämies-musiikkia

"Setämiehestä" välittyy sellainen mielikuva, että hän on kapea tiukka olemus, tummat viikset (sellainen ns pankkitirehtööri-sutenööri). Göstalla on sympaattiset ja rehellliset komeat miehekkäät kasvot ja silmät. Todella karismaattinen ja fiksu mies.

Vierailija
1400/3565 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo kaljaa.

No maitolasille sitten.

Jos se on rasvatonta ja jääkylmää 😛

Entä täysmaituli? 😛

Ketju on lukittu.