Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo kaljaa.
No maitolasille sitten.
Jos se on rasvatonta ja jääkylmää 😛
Entä täysmaituli? 😛
Laitan täysmaitulia kahviin. Noin puolet kahvia ja puolet maitulia, molemmat kuumana tietysti. Sitten kaadan ne yhtä aikaa mukiin. Pinnalle tulee vähän vaahtoa. Vielä pari tl kermaa, mutta ei ole pakko. 😛
Aurinkoista huomenta, rakkauteni!
Turpaan tekis mieli vaan lonia kun ohi kävelee. Karkuunhan sä mua yrität aina juostakin. Pilaat paikallaolollasi ilmapiirin. Selitä mitä selität. Kaverisi hyväksyy heikkoutesi, mutta kaikkihan sen tietää että sulla oli keinot ja syy. Anteeksi et tule saamaan koskaan. Onneks ne kaikki muut on mukavii ihmisii :)
Vierailija kirjoitti:
Turpaan tekis mieli vaan lonia kun ohi kävelee. Karkuunhan sä mua yrität aina juostakin. Pilaat paikallaolollasi ilmapiirin. Selitä mitä selität. Kaverisi hyväksyy heikkoutesi, mutta kaikkihan sen tietää että sulla oli keinot ja syy. Anteeksi et tule saamaan koskaan. Onneks ne kaikki muut on mukavii ihmisii :)
Lukemalla sun tekstin, tulee mielikuva että sinä pilaat ilmapiirin omaltaosaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihanaa että sä lähdet mukaan. Toivon, että saan siellä susta jotain selvää. Oon varma että siitä tulee mukavaa <3
Mustakin on ihanaa lähteä. Mutta onko se enemmän ihanaa vai kamalaa, jos meidän tunteet toisiamme kohtaan ovat samanlaiset?
Niin, sitä mäkään en vielä tiedä. Mutta eiköhän ajan kanssa selviä kaikki ja olen kyllä luottavaisin mielin sen suhteen että meillä on kaikki ihan hyvin vaikka asiat meniskin epämiellyttävästi. Minne olet lähdössä?
Mietin niitä hetkiä joita sain viettää kanssasi. Ne hetket ovat painuneet syvälle minua ja olen niistä kiitollinen. Sä toit sen toivon mun elämään, että täältä maailmasta löytyy ihmisiä joita voisin palavasti rakastaa, tai ainakin sinua. Mä en toki tiedä tunsitko sä samoin, mutta sä olit ensimmäinen joka on saanut mut tuntemaan niin. Silloin ei ollut meidän aika ja ehkä se aika ei ikinä meille koitakaan, mutta sinä ja ne hetket ootte aina minussa läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Sori kun en vaan osaa jättää sua rauhaan. Mut mietin sua edelleen.
Mee töihin, niin saat muuta ajateltavaa, ja sekopäisyytesi helpottaa.
Moi pikku myy !!
Oot mielessäni <3
Olen odotellut sinulta viestiä, mutta taidan odottaa turhaan. Käsitän tämän niin että et halua olla enää tekemisissä kanssani. Tai että olet kiinnostunut jostakin toisesta.
Ei tunnistetta, ei vastausta.
Käyttäjä4537 kirjoitti:
Maistelen tässä nyt kahvia. 😛
Kahvia kaipaa moni janoinen suu...
Taisit valehdella mulle siitä yhdestä tyypistä ja asiasta. Miksi et voinut kertoa suoraan, että teillä on ollut säpinää ja on varmaan vieläkin.
Ei kaikkea aina tartte kertoa...
Onhan sinullakin säpinää uuden miehen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinullakin säpinää uuden miehen kanssa...
Mistä niin päättelit?
Tulin just lenkiltä. :)