Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen luottamuksen ja välittämisen mitä teitä kohtaan tunnen tuli 100 kertaisena takaisin. Korjasit sen mikä näiden muutaman kuukauden aikana oli mennyt rikki ja toit hymyn takaisin sydämeeni. Halusit kuulla ja lohduttaa, olla tukena ja ymmärtää, ottaa kädestä kii. Olisin voinut törmätä suruni kanssa kehentahansa. Kuinka se olitkin juuri sinä.
Myös sinä valitsit, keneltä otat sen vastaan.:)
Kahden kauppa.
Ei tälläkertaa. Siinä olisi voinut istua kukatahansa heistä ketä etsin. Mutta kun se oli se paras ja halutuin vaihtoehto :) Kohtalo? Jokaisessa pilvessä kultainen reuna..
Vierailija kirjoitti:
Kevätmuuton aika. Lintuaurojen suunta käy luoteeseen. Minnehän sitä itse lähtisi?
*Reps*
Lähteminen kannattaa aina
Ja sitten keittiöön. Uuni päälle ja pullasutia etsimään.
*Reps *
Vierailija kirjoitti:
Kevätmuuton aika. Lintuaurojen suunta käy luoteeseen. Minnehän sitä itse lähtisi?
*Reps*
Sinne minne sydän vie.:)
Mun mielestä on ihanaa että sä lähdet mukaan. Toivon, että saan siellä susta jotain selvää. Oon varma että siitä tulee mukavaa <3
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten keittiöön. Uuni päälle ja pullasutia etsimään.
*Reps *
Tai jos menisit vaan hetkeksi hoitoon. Ois meillä kaikilla mukavampaa.
Niin tai hankkis ystäviä, niin ei tarvis tänne suunnilleen kakan koostumustakin selostaa.
Mä en pääse varmaan ikinä yli niistä ihomadoista ym. ällöistä jutuista, hyi helvetti oikeesti.
Tollaset ei kuitenkaan kuulu aihepiiriin ollenkaan, niille vois perustaa vaikka oman ketjun ja kaikki tulehtuneet ällöpesäkkeet vois siellä sitten ryveskellä kilpaa mätäpaiseissaan.
Seksi ja rakkaus ja semmoset on kuitenki kauniita juttuja, jotenki vähän haudalle kusemista liata niille pyhitettyä sopukkaa jollain "Nolot vartalot"-matskulla.:|
Se mua muuten siinä miehessä varmaan viehätti, kun se näytti sellaselta puhtaalta eikä ollenkaan likaselta niinku iso osa miehistä ja ihmisistä ylipäätään.
Se ei ollu niinku ällö, millään tavalla.
Ja se ois kyllä ansainnut parempaa käytöstä. Fuck
Sydänsurut ovat ohi ja ihastus on kuollut. Tähän auttoi aika ja "poissa silmistä" strategia, joka ei tosin ollut oma valintani. Ihastukseni vain lopetti täydellisesti kaiken yhteydenpidon ja torjui sillä tavalla brutaalisti ja jyrkästi (oli myös kiinnostunut muista naisista avoimesti). Koin niin absoluuttisen hylätyksi ja torjutuksi tulemisen, että monet itkut itketty. Nyt kuitenkin selvillä vesillä. Itse en olisi varmasti yhteydenpitoa pystynyt katkaisemaan, mutta nyt olen jo kiitollinen entiselle ihastukselleni, että niin teki. Auttoi tappamaan tunteet ja pääsemään eteenpäin.
Nyt pystyn jo nauttia keväauringostakin :) Uudet ihastukset odottavat!
Vierailija kirjoitti:
Sydänsurut ovat ohi ja ihastus on kuollut. Tähän auttoi aika ja "poissa silmistä" strategia, joka ei tosin ollut oma valintani. Ihastukseni vain lopetti täydellisesti kaiken yhteydenpidon ja torjui sillä tavalla brutaalisti ja jyrkästi (oli myös kiinnostunut muista naisista avoimesti). Koin niin absoluuttisen hylätyksi ja torjutuksi tulemisen, että monet itkut itketty. Nyt kuitenkin selvillä vesillä. Itse en olisi varmasti yhteydenpitoa pystynyt katkaisemaan, mutta nyt olen jo kiitollinen entiselle ihastukselleni, että niin teki. Auttoi tappamaan tunteet ja pääsemään eteenpäin.
Nyt pystyn jo nauttia keväauringostakin :) Uudet ihastukset odottavat!
Olisipa tuo kaikki totta. Selkäpiitä kutkuttaa kyllä siihen malliin, kuten asian tiimoilta on ollut tapana sanoa.
Onkohan täällä muuten henkimaailman tuntijoita, siis muita kuin lintujen erikoisasiantuntija itse?
*Reps*
Vierailija kirjoitti:
Se mua muuten siinä miehessä varmaan viehätti, kun se näytti sellaselta puhtaalta eikä ollenkaan likaselta niinku iso osa miehistä ja ihmisistä ylipäätään.
Ja se ois kyllä ansainnut parempaa käytöstä. Fuck
Who is that man?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tuo kaikki totta. Selkäpiitä kutkuttaa kyllä siihen malliin, kuten asian tiimoilta on ollut tapana sanoa.
Onkohan täällä muuten henkimaailman tuntijoita, siis muita kuin lintujen erikoisasiantuntija itse?
*Reps*
No nyt on sekavaa tekstiä :D siitä se sekoilu taas lähtee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se ois kyllä ansainnut parempaa käytöstä. FuckWho is that man?
Emmä nyt sen nimeä tänne laita.:D
Ja se itse kyllä tietää, että tykkäsin siitä.
Vierailija kirjoitti:
*Reps*
Mihin tarvitset henkimaailman tuntijaa?
En minä semmoista tarvitse. Jospa tuo kristitty mystikko istuisi kivelle ja alkaisi kuulolle. Asiaahan teillä kovasti on.
*Reps*
Onneks ukko lähti pelaan enhän muuten ois voinut ottaa sinuun yhteyttä V - M rakas. Harmi että meidän pitää olla vain ystäviä.
Miksi sä yhä jatkat tätä? Käytä työaikasi duuniin, ei tarvitse sitten aamulla poistella pepouti jne shaibaa.
Ihme monttu kohisevan tyhjää, läpäti ja läpäti. Miksi tämä? Olisi joskus kiva kirjoittaa vaikka terkkuja. Nolo mies.