Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Aamumietteitä naiselle kirjoitti:
Mietin niitä hetkiä joita sain viettää kanssasi. Ne hetket ovat painuneet syvälle minua ja olen niistä kiitollinen. Sä toit sen toivon mun elämään, että täältä maailmasta löytyy ihmisiä joita voisin palavasti rakastaa, tai ainakin sinua. Mä en toki tiedä tunsitko sä samoin, mutta sä olit ensimmäinen joka on saanut mut tuntemaan niin. Silloin ei ollut meidän aika ja ehkä se aika ei ikinä meille koitakaan, mutta sinä ja ne hetket ootte aina minussa läsnä.
Kaunista, pidä tuo ajatus. Ihan samat ajatukset eräästä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turri.... <3
Täytyy touhuta tänään, mutta jutellaan illalla. :)
Voisit käydä lenkillä nyt päivällä. <3
Turri <3 Minä kävin jo aamulla tunnin lenkin. :)
Epäilen...... ;)
:D Mäkin epäilen että sä mitään touhuilet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sullahan on jo vastaava juttu :)
Et voi olla noin tolloaivo! Tarkoitan sellaista kuin mitä sulla ja sillä yhdellä toisella on (suhinaa, tiedät kyllä ketä tarkoitan). Niin että jos mulla ja jollain toisella olisi kuin samanlainen juttu kuin teillä on. Tykkäisitkö? Oisitko ihan innoissani?
Todellakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla noin tolloaivo! Tarkoitan sellaista kuin mitä sulla ja sillä yhdellä toisella on (suhinaa, tiedät kyllä ketä tarkoitan). Niin että jos mulla ja jollain toisella olisi kuin samanlainen juttu kuin teillä on. Tykkäisitkö? Oisitko ihan innoissani?
Todellakin ;)
Haluisitko tulla viereen kattoon ja runkkaan, ku yks toinen mies seivästää kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ;)
Haluisitko tulla viereen kattoon ja runkkaan, ku yks toinen mies seivästää kunnolla?
Minä sitten määrään kuka se yks toinen mies on. Olen sata varma, että et ilahtuisi. Tiedän että olet ihan helkutin mustasukkainen. Jaa... mistä tiedän että olet, kyllä sinä tiedät mistä minä tiedän.
Ja peiton alla puhisee :)
Aw twink aw twink
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika todellakin tekee tehtävänsä - ja kylmät faktat.
Mua ihan hämmästyttää, miten kaukainen ajatus siitä henkilöstä on kuukauden aikana tullut.
Vielä kuukausi sitten oisin tehny tyyliin mitä tahansa "saadakseni" sen ja velloin vaan menemään, ja nyt kuukausi eteenpäin olen todella chilli, mietin enimmäkseen muita juttuja, en osaa enää nähdä meitä yhdessä ja jotenkin koko mielikuva on särkynyt totaalisesti.
Aiemmin mulla oli joku päämäärä sen ihmisen suhteen, nyt on vaan sirpaleita lattialla ja osaan joka päivä yhä paremmin väistellä astumasta niihin.Hassua, miten ihan muutamassa päivässäkin tulee suuria muutoksia.
Viime viikolla en tyyliin muuta tehnytkään ku seksifantasioinu siitä tyypistä, kun taas tällä viikolla ei ole enää oikein lähteny.
Pitää keksiä jotain muuta kiihoketta mielelle.
Kai se vaan tuntuu jo niin etäiseltä ja saavuttamattomalta, ettei mieli anna enää yllykettä mihinkään.Mä olen kyllä ihan ylpeä itsestäni, kuinka nopeasti olen saanut kerättyä itseni.
Kai se on sitä, kun tiedostaa tietyt tosiasiat ja sen, että on ITSE päästettävä irti haavekuvista, että se on vaan mun päässä ja mulla on myös päässäni avaimet sen ratkaisuksi, mun mieli on rakentanut ansoja ja voin valita putoanko niihin vai en, mutta mitään totuuspohjaa niillä ei ole.
Helvetin hyvä kyllä kun sain tietää ettei ole mitään mahiksia ikinä, se auttoi aivan hämmästyttävän paljon ja nopeasti.
Tunnen itseni järkeväksi ja hyväksi ihmiseksi nyt.:DOnnittelut. Jospa rupeaisit haaveilemaan ja fantasioimaan siitä ihan omasta puolisostasi, jos sulla sellainen on.
Joku hullu vaimo täällä vastailee. Mutta todellakin, sulla toisaalta on syytä olla vainoharhaisena täällä AV-palstalla kommentoimassa. Miehet kun ei tunnusta edes itselleen aina totuutta, saatikka sitten kotona omalle vaimolleen. Mutta lopeta jo toisten viesteihin vastaaminen jonakin ylipäällikkönä, olet vain rasittava kyttääjä. Asetut toisten yläpuolelle ja vielä ihan vääriin viesteihin. Sulla taitaa olla syytä kytätä...:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika todellakin tekee tehtävänsä - ja kylmät faktat.
Mua ihan hämmästyttää, miten kaukainen ajatus siitä henkilöstä on kuukauden aikana tullut.
Vielä kuukausi sitten oisin tehny tyyliin mitä tahansa "saadakseni" sen ja velloin vaan menemään, ja nyt kuukausi eteenpäin olen todella chilli, mietin enimmäkseen muita juttuja, en osaa enää nähdä meitä yhdessä ja jotenkin koko mielikuva on särkynyt totaalisesti.
Aiemmin mulla oli joku päämäärä sen ihmisen suhteen, nyt on vaan sirpaleita lattialla ja osaan joka päivä yhä paremmin väistellä astumasta niihin.Hassua, miten ihan muutamassa päivässäkin tulee suuria muutoksia.
Viime viikolla en tyyliin muuta tehnytkään ku seksifantasioinu siitä tyypistä, kun taas tällä viikolla ei ole enää oikein lähteny.
Pitää keksiä jotain muuta kiihoketta mielelle.
Kai se vaan tuntuu jo niin etäiseltä ja saavuttamattomalta, ettei mieli anna enää yllykettä mihinkään.Mä olen kyllä ihan ylpeä itsestäni, kuinka nopeasti olen saanut kerättyä itseni.
Kai se on sitä, kun tiedostaa tietyt tosiasiat ja sen, että on ITSE päästettävä irti haavekuvista, että se on vaan mun päässä ja mulla on myös päässäni avaimet sen ratkaisuksi, mun mieli on rakentanut ansoja ja voin valita putoanko niihin vai en, mutta mitään totuuspohjaa niillä ei ole.
Helvetin hyvä kyllä kun sain tietää ettei ole mitään mahiksia ikinä, se auttoi aivan hämmästyttävän paljon ja nopeasti.
Tunnen itseni järkeväksi ja hyväksi ihmiseksi nyt.:DOnnittelut. Jospa rupeaisit haaveilemaan ja fantasioimaan siitä ihan omasta puolisostasi, jos sulla sellainen on.
Joku hullu vaimo täällä vastailee. Mutta todellakin, sulla toisaalta on syytä olla vainoharhaisena täällä AV-palstalla kommentoimassa. Miehet kun ei tunnusta edes itselleen aina totuutta, saatikka sitten kotona omalle vaimolleen. Mutta lopeta jo toisten viesteihin vastaaminen jonakin ylipäällikkönä, olet vain rasittava kyttääjä. Asetut toisten yläpuolelle ja vielä ihan vääriin viesteihin. Sulla taitaa olla syytä kytätä...:D
Oi kuinka kaunis teksti <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ;)
Minä sitten määrään kuka se yks toinen mies on. Olen sata varma, että et ilahtuisi. Tiedän että olet ihan helkutin mustasukkainen. Jaa... mistä tiedän että olet, kyllä sinä tiedät mistä minä tiedän.
No en suostu mihinkään toisen määräämiin, ois kuitenki joku epäkiihottava.
Harrastan sit itsekseni sen yhden kans ja otetaan toinen nainen mukaan.:)
Se ei halua toista miestä mukaan, enkä mäkään kahdesta miehestä kerrallaan välitä. Kaks naista on jotenkin kauniimpaa ja hauskempaa.
Onneksi saat helposti tuonlaista seuraa jostakin.
Juu näin tehdään 2 naista ja minä...
Voi mua oottaa onnen päivät :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ;)
Se ei halua toista miestä mukaan, enkä mäkään kahdesta miehestä kerrallaan välitä. Kaks naista on jotenkin kauniimpaa ja hauskempaa.Onneksi saat helposti tuonlaista seuraa jostakin.
Joo, tarvii mm. jaksaa kirjottaa viesti tai soittaa.
Tai menee kaverille kylään ja tilanne eskaloituu sen ja sen miehen kans.
Ei seksin saaminen oo mikään "juttu", ei edes kiihottavalta ihmiseltä.
Jossain muualla on joku merkitys ja jännyys.
Vierailija kirjoitti:
Juu näin tehdään 2 naista ja minä...
Voi mua oottaa onnen päivät :)
Tuohan on ihan normaalia.:D
Kaikki mun läheisimmät kaverit ottaa välillä toisen naisen mukaan.
Mutta onhan se mukavaa kyllä, ja lähentää ihmisiä, niinku hurjat roolileikitkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ;)
Se ei halua toista miestä mukaan, enkä mäkään kahdesta miehestä kerrallaan välitä. Kaks naista on jotenkin kauniimpaa ja hauskempaa.Onneksi saat helposti tuonlaista seuraa jostakin.
Tai menee kaverille kylään ja tilanne eskaloituu sen ja sen miehen kans.Ei seksin saaminen oo mikään "juttu", ei edes kiihottavalta ihmiseltä.
Jossain muualla on joku merkitys ja jännyys.
"Jossain muualla on joku merkitys ja jännyys." Avaatko tätä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ;)
Tai menee kaverille kylään ja tilanne eskaloituu sen ja sen miehen kans.Ei seksin saaminen oo mikään "juttu", ei edes kiihottavalta ihmiseltä.
Jossain muualla on joku merkitys ja jännyys."Jossain muualla on joku merkitys ja jännyys." Avaatko tätä enemmän?
En jaksa.
Ja nimenomaan seksin SAAMINEN ei oo mitenkään merkityksellistä ja jännää, vaikka ois miten komee ja kiihottava mies.
Seksi itsessään voi kyllä olla jännää ja tietysti vähintään mukavaa, joskus jopa merkityksellistäkin.
Onhan se ihmislajin vanhin tapa kommunikoida.
Ja oon mä mustasukkainen kyllä, mutta en seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja oon mä mustasukkainen kyllä, mutta en seksistä.
Kenelle?
Hitsi, toi KURT-juttu jäi pyörimään mieleen :)