Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Mutta ehkä sinun kannattasi nyt tavata muita naisia. Sitten kun rakastut täysillä, unohdat minut. Ehkä sen pitikin mennä näin loppujen lopuksi.
Tuo mun viesti ei mennyt sulle. Eikä kellekään täällä. Se meni korkeammille voimille. Olen kaiken lisäksi nainen enkä mies.
Haip-haip, se on taas kohta #bongokausi
Terkut tietäjille!
Vierailija kirjoitti:
Haista p**** :)
Se ikivanha viisaus: pakko haistaa kun sieltäpäin tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa alkavaa viikkoa ❤
Kiitos, samoin! <3
Montahan kertaa olet jo pyytänyt anteeksi ja onkohan kukaan edes suuttunut sinulle oikeasti, mietin vain :)
Rakas. Kiitos! Tiedät kyllä mistä ☺
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Kiitos! Tiedät kyllä mistä ☺
Ole hyvä, mutta muista että se on sitten sun vuoro seuraavaksi. Jään odottelemaan.
Juha viikonloppuna mä taas nään sut! Oon odottanut sitä niiiiiiin pitkään (vaikka enhän mä sitä sulle voikkaan suoraan paljastaa...) 😊
Mä aion omia sut itselleni koko illaksi, tuut näkemään. Sä oot mun ja vaan mun 😍
Unohditkohan sä (nainen) jo mut, vai olinkohan mä edes koskaan sun mielessä?Silloin sä tulit ja jäit. Mä en vaan pysty päästämään susta irti. En pysty. Siksi kärsin.
Tykkääkköhän musta enemmänki ku kaverina?
Harmittaa vieläkin kun en saanut kerrottua tunteista ajoissa, eli vähintään vuotta aiemmin. Olisin ehkä ollut valmis kaikkeen mitä olisit toivonut.
Mun mieli on muuttunut sun suhteen. Huomasin vasta nyt kuinka hölmö oon ollut.
Mua niin turhauttaa kun sua on niin vaikea saada puhumaan! Heti, kun ollaan siirtymässä OIKEISIIN ASIOIHIN, sinä jäädyt/feidaat/vaihdat puheenaihetta. Luulet ehkä, että jaksan sua houkutella ikuisesti, mutta en muuten jaksa. Et ole ansainnut mua, helvetin PELAAJA. Miehelle :(
Paljon uusia viestejä tullut. :O
Anteeksi. Mulla on ollut pahoja päiviä viime aikoina ja olen sanonut kaikkea inhottavaa, ehkä myös väärinymmärryksestä ja liiallisesta sisällä istumisesta johtuen. :I