Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Laita mulle viesti pliiiss. Mä en voi koska luulen että pidät mua ihan hulluna stalkkerina.
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva tietää että miksi usein jännitit mun seurassa, vaikka et ollu kiinnostunut musta.
Tuossa lauseessa on varmaan 1 asia totta ja 1 asia väärin. Senhän halusit kuulla, ja olet oikeassa. Katsoit niin tarkkaankin vielä.
Mikä ihmeen vajakkichatti tästäkin nyt tuli :(
Tuota yhtä ei saa kritisoida ollenkaan. Poistattaa heti viestit. Poistatetaan mekin yhdessä kaikki sen viestit jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty nyt zori :( 😗
Mitä ei pysty?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jämpti on näin
Kuunnelkaa musaa ja rakastakaa
Välitän sinusta enkä voi tälle tunteelle mitään. Tuntuu pahalta, että joudun näyttelemään seurassasi kun haluaisin vain kertoa kaiken. Ainoa lohtuni on, että tiedät tunteistani jollakin tasolla.
james bondille kirjoitti:
Välitän sinusta enkä voi tälle tunteelle mitään. Tuntuu pahalta, että joudun näyttelemään seurassasi kun haluaisin vain kertoa kaiken. Ainoa lohtuni on, että tiedät tunteistani jollakin tasolla.
<3
Yks ajattelee seksiä koko ajan. :O
Heräsin taas jumalattomaan s-fantasiaan, huh.
Sieluni huutaa sua edelleen, mutta nyt tarvitsen kyllä akuutisti p*n*stä.
Vierailija kirjoitti:
Tero!
Milloin sä jätät sen sun avovaimon? Mä olen paljon parempi, nuorempi ja seksikkäämpi! Sun muijalla vaan rumuus lisääntyy. Meillä oli aikoinaan kivaa. Miksi ei jatkettaisi siitä mihin jäimme. Sä olet peto! Tuu ja täytä mut! Jätä se sun muija ja ota MUT!
Samat sanat S:lle.
Tein äsken höyryhengitystä ja samalla lähti keskikokoiset ihomadot naamasta. :D Oli pakko tulla kertomaan, on viime päivinä ärsyttänyt niin paljon nuo madot. :D Jos sulla on sama ongelma, niin suosittelen höyryhengitystä, vaikkei se ole yhtä tehokas kuin sauna.
Vierailija kirjoitti:
Tein äsken höyryhengitystä ja samalla lähti keskikokoiset ihomadot naamasta. :D Oli pakko tulla kertomaan, on viime päivinä ärsyttänyt niin paljon nuo madot. :D Jos sulla on sama ongelma, niin suosittelen höyryhengitystä, vaikkei se ole yhtä tehokas kuin sauna.
Nää sun seikkaperäiset selostukset ihomadoista ja MENKKULEISTA tappaa kyllä tehokkaasti sekä ruoka- että seksihalut, oikeasti aika ällöjä juttuja.D:
No, eipä pääse lihomaan ja liikoja fantasioi, kun käy täällä lukemassa näitä...
xD Tiedän.... :D Jutut on oikeastaan aika ällöjä, mutta minun on pakko saada kerrottua ne jollekin! :o) Ne mietityttää tosi paljon.
Et ajattele toisia ollenkaan kun sepustat jotkut voivat vielä haluta säilyttää ne ruokahalut sun muut semmoiset
Anteeksi. En arvannut, että olet noin herkkis.... :I
????