Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Sulla on nainen:( kaunis on...en ole sun kohderyhmää, liian kiltti sulle. Harmi....
Minä niin tykkäsin susta:(
Vierailija kirjoitti:
Sulla on nainen:( kaunis on...en ole sun kohderyhmää, liian kiltti sulle. Harmi....
Minä niin tykkäsin susta:(
Lähettelitkö "kilttinä" ihmisenä jotain lahjoja sille miehelle?
Syön mustikkaa ja jäätelöä. :o)
Mitä teet? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä niin tykkäsin susta:(Lähettelitkö "kilttinä" ihmisenä jotain lahjoja sille miehelle?
Lahjoja? No en todellakaan..tuskin tätä tarinaa tunnet.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä ja ahdistaa 😕
Laita viestiä, helpottaisko se? Tännekin voi laittaa viestiä, helpottaisko se.
Tero!
Milloin sä jätät sen sun avovaimon? Mä olen paljon parempi, nuorempi ja seksikkäämpi! Sun muijalla vaan rumuus lisääntyy. Meillä oli aikoinaan kivaa. Miksi ei jatkettaisi siitä mihin jäimme. Sä olet peto! Tuu ja täytä mut! Jätä se sun muija ja ota MUT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä ja ahdistaa 😕
Laitoin jo viestin, mutta mies ei taida olla puhelimen ääressä. Kai tämä kohta helpottaa, tilapäinen häiriö.
Työkaverini J, kaipaan sinun jo nyt vaikka vkl vasta alkoi. Olet ihana!
Tänään taas iski ahdistus kun oltiin pitkään samassa tilassa. Miten tämän rakkauden saisi revittyä pois? Miksi se on vain kipua? Sinäkin vain vihaat ja halveksit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä ja ahdistaa 😕
Laitoin jo viestin, mutta mies ei taida olla puhelimen ääressä. Kai tämä kohta helpottaa, tilapäinen häiriö.
Heittämässä kiekkoa ystövien kanssa. Ja avovaimo odottaa kotona.
Olin just lähettämässä kommenttia sinun suomalaisten naisten haukkumis- ja latinotyttöjen ihailuketjuun, mutta harmi kun ketju ehdittiin poistaa..... :I
Hmm... miksikähän hyvin monet etelä-eurooppalaiset (italialaiset ja espanjalaiset) joita olen tavannut täällä ja norjassa ovat ihan perusmuijien näköisiä? Lyhyitä, päärynävartaloisia, paksupohkeisia? Bussilla ajellaan ympäriinsä eikä juuri liikuta,ihan niin kuin kotimaassa. Eikä naama ole sen ihmeellisempi, pyöreä tai neliö, ei superkaunis....
Hiukset on kyllä pidemmät ja paksummat eikä kaikkien tarvitse laittaa kulmakarvojaan eli siinä on kyllä eroa ja varmaan etuakin suomalaisiin ja moniin muihin eurooppalaisiin verrattuna. Jos niin monet suomalaiset naiset eivät päästäisi itseään huonoon kuntoon ja ylipainoisiksi, niin olisivat ihan ok:n näköisiä.
Makuja on monia, ja hyvä niin.
Mun mielestä arabit ja venäläiset on keskimäärin kauneimpia, vaikka kyllähän satunnaisia kaunottaria löytyy mistä vaan (paitsi aasialaiset ja sellaset kunnon negget tyyliin Kongo, ne ei ole ikinä kaunottaria).
Parasta seuraa on kans arabit, venäläiset ja sit afrot, latinot ja etelä-eurooppalaiset naiset.
Jos suomalaiset naiset pysyisivät hoikkina/normaalipainoisina, naama ja vartalo olisivat paljon kauniimmat. Ylipaino näkyy paljon myös naamassa: mm. kasvot ovat ruman muotoiset, yleensä tosi leveät. Silmät myös paljon pienemmät, koska yläluomiin on kertynyt rasvaa, joka saa silmät hautautumaan syvälle päähän. Jos ylipainoa ei olisi, kokonaisuus voisi näyttää aika erilaiselta. Sitten toinen juttu, monilla on kummallinen tyylitaju: räikeitä ja räväköitä hiusvärejä, lävistyksiä naamassa, erityisesti nenärengas ja pahimmanlainen sellainen eli sonninrengas ovat jotain aivan järkyttävän näköistä.... Nuo pois, niin näyttäisi paljon paremmalta. Samoin lesbotukat pois ja normaalit tilalle, esim. puolipitkä.
:)
Kyllä mä jotenkin tiedän sen. Minä olen myös miettinyt tuota kaikkea sinusta. Aurinkoista päivää sulle:)