Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Tos herkkis kerro vain en tuu lukeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero!
Milloin sä jätät sen sun avovaimon? Mä olen paljon parempi, nuorempi ja seksikkäämpi! Sun muijalla vaan rumuus lisääntyy. Meillä oli aikoinaan kivaa. Miksi ei jatkettaisi siitä mihin jäimme. Sä olet peto! Tuu ja täytä mut! Jätä se sun muija ja ota MUT!Samat sanat S:lle.
Kuka S??
Niin ja kerroin osittain myös sen takia, ettet pitäisi minusta jotain kuvitelmia, jotka eivät ollenkaan vastaa todellisuutta. Olen kaukana upeasta ja täydellisestä.... :) Ihastuneen voi olla vaikea käsittää tuota. :) Minulla on hirveät menkkulit, saan helposti ihomatoja, pohkeet menee kipeiksi, jos olen liikkumatta kaksi päivää, silloin myös naama näyttää väsyneeltä ja rumalta, en saa painaa liikaa koska naama menee rumaksi, nypin joka päivä partakarvoja, huomasin äsken, että viikset pitäisi sheivata (nyppiminen sattuu liikaa) jne. :D
soul lover, miss ya babes kirjoitti:
james bondille kirjoitti:
Välitän sinusta enkä voi tälle tunteelle mitään. Tuntuu pahalta, että joudun näyttelemään seurassasi kun haluaisin vain kertoa kaiken. Ainoa lohtuni on, että tiedät tunteistani jollakin tasolla.
<3
Taisin tunnistaa tämän?! Joo jotenkin aiheeseen liittyvä kirja jäi mulle lainaan. Pitäs palauttaa sulle..
Tein ilmoituksen Kihiksen viesteistä. En käsitä että ne ei silti poistu, vaikka muiden ihan tavalliset viestit poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein ilmoituksen Kihiksen viesteistä. En käsitä että ne ei silti poistu, vaikka muiden ihan tavalliset viestit poistuu.
Hän on moderaattori, siksi ei poistu.
Ja siksi hän voi poistaa itse häntä koskevat viestit, jos eivät miellytä.
Pitäis kyllä potkia tommonen mode pellolle.
Ei voi olla mode, koska muuten se näkisi ip:t ja vastailisi vain yhdelle. Nyt vastailee sekalaisesti ihan kaikkien viesteihin luullen niiden olevan itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on moderaattori, siksi ei poistu.
Ja siksi hän voi poistaa itse häntä koskevat viestit, jos eivät miellytä.
Pitäis kyllä potkia tommonen mode pellolle.Ei voi olla mode, koska muuten se näkisi ip:t ja vastailisi vain yhdelle. Nyt vastailee sekalaisesti ihan kaikkien viesteihin luullen niiden olevan itselleen.
Ehkä se vaan larppaa eikä välitä siitä, vaikka näkisikin viestin tulevan jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
xD Tiedän.... :D Jutut on oikeastaan aika ällöjä, mutta minun on pakko saada kerrottua ne jollekin! :o) Ne mietityttää tosi paljon.
Syvällistä.
Rupean nyt touhuamaan. :) Minulla on eng.kielisiä tekstejä, ne pitää ajatella suomeksi ja kirjoittaa tiivistetysti toiselle kielelle ja lisätä omia pohdintoja. Kestää vähän aikaa. :O
Vierailija kirjoitti:
Have fun 😊
Törmäilläänkö?
Kuka perseilis mun kans?
Voitais vaikka juoda silokkiteetä ja lentää kuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Kuka perseilis mun kans?
Voitais vaikka juoda silokkiteetä ja lentää kuuhun.
Minä haluan kuuhun! Millainen kuumatka seuralainen olet?
En kerro enempää noista enää. :)