Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin ihan mitä vaan, ottaisin sut mun seuraksi aina esim. kolmeksi vuorokaudeksi viikossa.
Viikko-kaks kuukaudesta ois myös hyvä.
Tai kokonainen kuukausi, sit kuukausi ilman, taas kuukausi jne.
Se ois varmasti fantastista elämää se.Pakko vielä jatkaa.
Kamalinta on se, että rakkaudessa et voi tehdä yhtään mitään saadakseen haluamasi, jos se toinen ei vaan halua.
Muissa asioissa elämässä voi saada mitä haluttaa, kunhan vaan tekee töitä sen eteen jne., mutta ainoa asia millä on lopulta merkitystä on sellainen, mikä ei ole ollenkaan omissa käsissä ja on vaan silleen heitteillä ja AJELEHTII.
Joutuu vaan diilaan sen kanssa.Ja se on ihan helvetin hirveää.
Potkin ilmaa kun tää asia iskeytyi mun tajuntaan silleen WHOOOOOSSSHHH ku joku hyökyaalto.
Et voi tunteille mitään, et voi sen toisen tunteille (tai sille ettei sillä ole niitä) mitään, et vaan voi vittu yhtään mitään.
Ihan järjetöntä. Ja kamalaa.
Totta
Eikö sulla ole jalat yhtään tönköt, jos istut päivän/pari päivää vain sisällä? :O
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole jalat yhtään tönköt, jos istut päivän/pari päivää vain sisällä? :O
Eihän sitä istua tarvi, vaikka vaan sisällä kotona olisikin.
En oo ikinä käsittäny ihmisiä, joiden tarvii lähteä kotoa keksiäkseen tekemistä.
rakastan sinua, P, ei mahda mitään.
terkut edesmenneille kissoilleni tillalle, nöpsi topseli XIV:lle, kullerolle, roosalle, söpölle ja nöpölle, kaipaan teitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä käsittäny ihmisiä, joiden tarvii lähteä kotoa keksiäkseen tekemistä.
Ei niin tarvitse pelkästään istua. :) Eilen en käynyt ulkona, joten tein muistaakseni ainakin 15 min joogaa. :D Tänään kävin illalla kävelemässä (suht vauhdikkaasti). Pelkkä jooga ja sisällä liikkuminen ei kuitenkaan riitä liikunnaksi minulla, vaan on pakko mennä ulos. Oli hirveä tuuli, joten varmaan siitä tuli korva- ja kurkkukipu. Toisen silmän alaluomi ei ollut turvonnut kun lähdin...
Tuomas. Taidan olla ihastunut sinuun.. Harmi että et halua enempää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä käsittäny ihmisiä, joiden tarvii lähteä kotoa keksiäkseen tekemistä.Ei niin tarvitse pelkästään istua. :) Eilen en käynyt ulkona, joten tein muistaakseni ainakin 15 min joogaa. :D Tänään kävin illalla kävelemässä (suht vauhdikkaasti). Pelkkä jooga ja sisällä liikkuminen ei kuitenkaan riitä liikunnaksi minulla, vaan on pakko mennä ulos. Oli hirveä tuuli, joten varmaan siitä tuli korva- ja kurkkukipu. Toisen silmän alaluomi ei ollut turvonnut kun lähdin...
Kotona voi venytellä, jumpata, juosta, tanssia, tehdä lihaskuntoa, lukea, piirtää, kirjoittaa, maalata, leipoa, kokata, pelata, ommella, askarrella, laulaa, soittaa, mietiskellä jne.
Ja joo, ulkoilu on kans mukavaa, en vaan laske sitä sillee, sanon et oon ollu vaan kotona ja se tarkoittaa käytännössä kotona ja lähimaastossa.
Mulla on tossa lähellä jonkuverran metsää, puistoja ja kalliota, siellä ruukaan käydä.
Kesällä istun siellä kalliolla ja talvella otan välillä lumilaudan ja meen tohon lähelle lumiseen mäkeen.
Lähden pimeän tultua ulos, silloin kukaan ei nää mua.
Vierailija kirjoitti:
Voisinkohan vastata samoin...? Tarkennatko kiitos :)
t. P
Hyvää yötä ja kauniita unia! :*
Vähän jo unettaa, vaikka pitäisi vielä tehdä koulujuttuja. :I
Oon seksifantasioinu sinusta joku viis kertaa tänään. Oispa taikasauva, niin ei tarvis jäädä fantasioimisen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinkohan vastata samoin...? Tarkennatko kiitos :)
t. P
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Oon seksifantasioinu sinusta joku viis kertaa tänään. Oispa taikasauva, niin ei tarvis jäädä fantasioimisen tasolle.
Taikasauva on housuissas..... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikasauva on housuissas..... :D
Ei mulla kyllä oo sauvaa.:D
Lähden vasta nyt lenkille.... vaikka sanoin jo 2 tuntia sitten, että olen lähdössä.... :D