Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ikävä.
Miehelle.
Sä oot myös tosi usein mun mielessä. Minulla on sua ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ikävä.
Miehelle.Sä oot myös tosi usein mun mielessä. Minulla on sua ikävä.
Niin mullakin sua. Varsinkin näin perjantaisin..Miehelle.
Luulin, että on keskiviikko. :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ikävä.
Mä usein jään miettimään olisiko meistä voinut tulla jotain yhdessä. Kaikki jäi lopulta epäselväksi -ainakin minulle- ja kesken, toki ihan syystä. Toivon vaan ettei tuomiona ole ikuinen epätietoisuus, vaan joskus saan selville mitä sä ajattelet musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ikävä.
Mä usein jään miettimään olisiko meistä voinut tulla jotain yhdessä. Kaikki jäi lopulta epäselväksi -ainakin minulle- ja kesken, toki ihan syystä. Toivon vaan ettei tuomiona ole ikuinen epätietoisuus, vaan joskus saan selville mitä sä ajattelet musta.
Ei niitä kannata repiä auki enää joskus.
Tietyt asiat on suljettu ja pysykööt sellaisina.
Ja jos se mies olisi halunnut sinut, se olisi tehnyt sen hyvin selväksi ja näyttänyt halunsa monin tavoin.
Näin ei ilmeisesti käynyt, joten et mikään elämän rakkaus ainakaan ollut.
Jos joskus "saisitkin" sen miehen itsellesi, niin haluaisitko olla joku varap*llu ja tyyppi johon tyydyttiin?
Sellanen, johon mies ottaa sit myöhemmin yhteyttä ku ei saanu niitä joitain parempia joita oikeesti halus ja tajusi sitten, että on vaan nyt tyydyttävä siihen yhteen reppanaan joka on nyt muutaman vuoden ikävöinyt.
Olis kiva saada sulta viestiä.
Olen miettinyt sinua paljon. Olen miettinyt meitä paljon. Silleen hyvällä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ikävä.
Ja jos se mies olisi halunnut sinut, se olisi tehnyt sen hyvin selväksi ja näyttänyt halunsa monin tavoin.
Näin ei ilmeisesti käynyt, joten et mikään elämän rakkaus ainakaan ollut.Jos joskus "saisitkin" sen miehen itsellesi, niin haluaisitko olla joku varap*llu ja tyyppi johon tyydyttiin?
Sellanen, johon mies ottaa sit myöhemmin yhteyttä ku ei saanu niitä joitain parempia joita oikeesti halus ja tajusi sitten, että on vaan nyt tyydyttävä siihen yhteen reppanaan joka on nyt muutaman vuoden ikävöinyt.
Mistä sä noi jutut vetäsit 😮 kuka ja missä mainitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ikävä.
Näin ei ilmeisesti käynyt, joten et mikään elämän rakkaus ainakaan ollut.Jos joskus "saisitkin" sen miehen itsellesi, niin haluaisitko olla joku varap*llu ja tyyppi johon tyydyttiin?
Sellanen, johon mies ottaa sit myöhemmin yhteyttä ku ei saanu niitä joitain parempia joita oikeesti halus ja tajusi sitten, että on vaan nyt tyydyttävä siihen yhteen reppanaan joka on nyt muutaman vuoden ikävöinyt.Mistä sä noi jutut vetäsit 😮 kuka ja missä mainitsi?
Noin se vaan yleensä menee, jos päädytään yhteen pitkällisen soutamisen ja huopaamisen jälkeen.
Mietittyhä on mut nii :) mutmut
Oikeesti tää ketju on saamattomien luusereiden, nössöjen ja todellisuudesta irtaantuneiden "forever alone"-vanhapiikojen ja -poikien jaappausketju.
Voisin lyödä aika paljosta veikkaa, et tänne päätyvät ihmiset ei päädy suhteeseen ainakaan sen kaivattunsa kanssa: ikinä.:D
Ihmisen kohtalo parisuhdemarkkinoilla on sinetöity, kun se löytää itsensä täältä.
Myös minun.
Klikkasin ylänuolen vaikka kirjoitit kamalasti! :) Toivo tai Armas voisi olla sulle se oikea mies :)
Oli kiva taas jutella. :)
Hyvää yötä! <3