Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Kultaseni. Päätä mitä haluat, minä peesaan päätöksiäsi. Varsinkin kun olet niin ihastunut tuohon yksinpuheluun (sukuvika?).
Eipäs jutella eihän tässä ole mitään tolkkuva kohta, paussille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään kesällä........... ;)
Lupaus oli näkemisestä. Olis varmaan pitäny lappuun laittaa pikkuprintti että vois puhuakin...
:*
Sain vihdoinkin yhden ison koulujutun tarkistusta vaille valmiiksi. Kohta lenkille ja sitten takaisin touhuamaan. :o)
Vierailija kirjoitti:
Hei Porvoon mies. Olit mennyt naimisiin. Koska minulle ei koskaan muuta vakuuteltu, niin ajattelin ja ajattelen että sait ja otit sen jonka ehdottomasti halusit ja erityisesti ja eritoten valitsit. Onnellisia vuosia!
Vähän katkeran kuuloista, mutta ihan ymmärrettävää jos sä olisit sen halunnu.
Todennäköisesti "Porvoon mies" sai just sen kenet halusi.
Mies juoksee vaikka perässä kuuhun jos oikeasti haluaa jonkun, niin yksinkertaista se on.
Sitten taas jos ei halua tai on epävarma (=ei halua), niin selityksiä riittää ja keksii keinot vältellä.
Simppeli juttu, ei pitäisi sen suuremmin analysoida.
Petit mulle antaman lupauksen säästääksesi nahkasi.
Jäätkööt se viimeiseksi lauseeksi multa sulle. Koskaan.
Ai kuka lupasi ja mitä en muista vai onko tämä tas vaan
Jos saisin ihan mitä vaan, ottaisin sut mun seuraksi aina esim. kolmeksi vuorokaudeksi viikossa.
Viikko-kaks kuukaudesta ois myös hyvä.
Tai kokonainen kuukausi, sit kuukausi ilman, taas kuukausi jne.
Se ois varmasti fantastista elämää se.
Ikävä on häntä❤ ja hän tietää sen. Hän tietää myös sen, että olen häntä varten, jos ystävää hän tarvitsee. Vierelleni toivoisin hänet kulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin ihan mitä vaan, ottaisin sut mun seuraksi aina esim. kolmeksi vuorokaudeksi viikossa.
Viikko-kaks kuukaudesta ois myös hyvä.
Tai kokonainen kuukausi, sit kuukausi ilman, taas kuukausi jne.
Se ois varmasti fantastista elämää se.
Pakko vielä jatkaa.
Kamalinta on se, että rakkaudessa et voi tehdä yhtään mitään saadakseen haluamasi, jos se toinen ei vaan halua.
Muissa asioissa elämässä voi saada mitä haluttaa, kunhan vaan tekee töitä sen eteen jne., mutta ainoa asia millä on lopulta merkitystä on sellainen, mikä ei ole ollenkaan omissa käsissä ja on vaan silleen heitteillä ja AJELEHTII.
Joutuu vaan diilaan sen kanssa.
Ja se on ihan helvetin hirveää.
Potkin ilmaa kun tää asia iskeytyi mun tajuntaan silleen WHOOOOOSSSHHH ku joku hyökyaalto.
Et voi tunteille mitään, et voi sen toisen tunteille (tai sille ettei sillä ole niitä) mitään, et vaan voi vittu yhtään mitään.
Ihan järjetöntä. Ja kamalaa.
Aaaaaah