Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
🗝tässä avain mun sydämeen saanko sun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut laihduttaa jo jonkin aikaa pari-muutaman kilon, että olisin vähän luisevampi ja rinnat kokoa AA, niin ettei miehet kiinnostu. Ei kyllä hirveästi kiinnostu nytkään, mutta haluan olla sen näköinen, etten herätä kiinnostusta yhtään. Tuntuu, että elämä menee pilalle, kun jatkuvasti pitää inttää jonkun kanssa siitä etten halua suhdetta. :I
Monet juoksee luisevienkin perässä, itse olen just sellainen. Laita sormus vasempaan nimettömään. ;).
Kyllä laihuus estää minun kohdalla monia lähestymästä. Jos saan muutaman kilon pois, minulla ei ole rintoja ollenkaan ja sehän on miehille yksi tärkein tekijä naisen ulkonäössä. :D Voisin kyllä hommata jostain sormuksenkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa.........
Mikä niin?
Sinä vaikkapa :)
Tai rakkaus tai puut linnut viheriöt tai lapsosen käsi
Oudointa se kun ei voi lähestyä suoraan
Tapahtuu siis mitä, jos lähestyy?
Vierailija kirjoitti:
🗝tässä avain mun sydämeen saanko sun
Ei sinne oo olemassa avainta
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut laihduttaa jo jonkin aikaa pari-muutaman kilon, että olisin vähän luisevampi ja rinnat kokoa AA, niin ettei miehet kiinnostu. Ei kyllä hirveästi kiinnostu nytkään, mutta haluan olla sen näköinen, etten herätä kiinnostusta yhtään. Tuntuu, että elämä menee pilalle, kun jatkuvasti pitää inttää jonkun kanssa siitä etten halua suhdetta. :I
Tehokkaampaa varmaan tehdä ulkonäöstä vaan niin outo, ettei ketään kiinnosta siinä mielessä.
Leikkaat kaljun, alat käyttään miesten vaatteita, yrität sabotoida ihosta mahdollisimman huonokuntoisen, lösötät ja laahustat menemään jne.
Piereskelee ja röyhtäilee vaikka kulkiessaan, niin tuskin ketään tulee iskemään.
Sitä en vaan ihan ymmärrä, miksi hillua kaipausketjussa valittelemassa kiinnostuneista ja jaella jotain vinkkejä kategoriseen miesten karkoitukseen..:D
Ehkä itse ymmärrät, tai todennat tällä jotain päinvastaista kuin oikeasti tunnet..
Anyway voisit keskittyä nyt vaan niihin k-juttuihisi ja heihei tälle ketjulle, eikö vaan!
Nyt nukkumaan! <3 Äiti käskee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaampaa varmaan tehdä ulkonäöstä vaan niin outo, ettei ketään kiinnosta siinä mielessä.
Leikkaat kaljun, alat käyttään miesten vaatteita, yrität sabotoida ihosta mahdollisimman huonokuntoisen, lösötät ja laahustat menemään jne.
Piereskelee ja röyhtäilee vaikka kulkiessaan, niin tuskin ketään tulee iskemään.Sitä en vaan ihan ymmärrä, miksi hillua kaipausketjussa valittelemassa kiinnostuneista ja jaella jotain vinkkejä kategoriseen miesten karkoitukseen..:D
Ehkä itse ymmärrät, tai todennat tällä jotain päinvastaista kuin oikeasti tunnet..
Anyway voisit keskittyä nyt vaan niihin k-juttuihisi ja heihei tälle ketjulle, eikö vaan!
Kiitos ja heihei.
Taidat viihtyä hänen kanssaan.
Sua mä niin kaipaan vieläkin,
niin syvälle sait mua koskettaa.
Sua mä niin haluan vieläkin,
vain taivas tietää kuinka kaipaankaan,
sua mä niin.
Toiselle A:lle hiljaa mielessäni kaivaten ❤
Uusi viikko ja uudet kujeet meillä :)
Sä et voi tajuta, kuinka suuria ja voimakkaita tunteita mulla on sua kohtaan.
Ja onneksi et, koska ne tunteet on tosi häpeällisiä eikä niille ole mitään perustetta oikeesti.
Jäin jumittaan johonkin mitä ei melkein edes ollut ja jumitan jossain määrin edelleen, samaan aikaan toinen ei edes muista mun olemassaoloa.:D
No, ehkä oli korkea aika kokea joku yksipuolinen ihastuminen tms.
Hirveätä tämä kyllä on, ei kiitos enää ikinä.
Hyi mä inhoan itseäni ja nää tunteetkin vois jo lopullisesti kaikota, ällöttää niidenkin olemassaolo ja kaikki :<
Mulla on vaan nykyään sellanen olo, että oon ihan tositosi tyhmä ja huono
Vierailija kirjoitti:
Taidat viihtyä hänen kanssaan.
Pitää pääosin paikkansa. Se ei tee tästä yhtään helpompaa.
Luulin, että olin jo unohtanut, että olin saanut sydämeni järkevään rytmiin. Mutta sitten tuli suloinen kevätyön uni: olit mun luona käymässä, annoin sulle helminauhan, laitoin sen kaulaasi ja hetkeksi maailma pysähtyi häkellyttävän kauniisiin silmiisi, kunnes suutelimme pitkään. Ja nyt mulla on sua ikävä.
En ihan ymmärrä, mikä tekee susta näin vaikean unohtaa, vaikka oletkin aivan ihana. Eihän mitään koskaan ollut paitsi mun tunteet, enkä mitään edes tosissani haluaisi. Mulla on kaikki hyvin täällä, oikeinkin hyvin, ja sulla siellä, luulisin. Mutta kuitenkin toivon, että jostain kumman syystä lukisit tämän täältä ja miettisit, voisiko tää olla multa sulle. H, tää on just sulle.
T. Se, joka seisoi ovellasi, kun tämä biisi tuli radiosta
Vierailija kirjoitti:
Sä et voi tajuta, kuinka suuria ja voimakkaita tunteita mulla on sua kohtaan.
Ja onneksi et, koska ne tunteet on tosi häpeällisiä eikä niille ole mitään perustetta oikeesti.
Jäin jumittaan johonkin mitä ei melkein edes ollut ja jumitan jossain määrin edelleen, samaan aikaan toinen ei edes muista mun olemassaoloa.:DNo, ehkä oli korkea aika kokea joku yksipuolinen ihastuminen tms.
Hirveätä tämä kyllä on, ei kiitos enää ikinä.
Naiselle vai miehelle?
Tiedäthän sen ihmisen jota etsit aina täydestä huoneesta? Se yksi jonka katse sulattaa ja silmät saa hymyilemään päiviä.
Mies, sä oot se mulle. Oon yhtä hymyä taas, ei voi mitään. 😊☀️
Täydellisessä maailmassa me törmättäis joskus kahdestaan eikä olis kiire minnekään.
Oudointa se kun ei voi lähestyä suoraan