Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
3461/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S. Rakastan sinua. Tein sinulle väärin. Toivottavasti olet onnellinen nyt. Anna minulle anteeksi.

Vierailija
3462/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kenenkään perässä juosta kannata, mutta en voi sille mitään, etten vaan löydä ketään joka päihittäisi sen yhden.

Tai löydä ja löydä, mut itseni tuntien voi mennä pitkäänkin.

En kuitenkaan tee enää mitään enkä ota yhteyttä siihen ihmiseen.

Realiteetit pitää muistaa, se peli on jo selvä.

Et löydä? Oletko edes yrittänyt? EI ole ihme, ettet löydä jos istut kotona päivästä toiseen.... Kyllä parisuhdetta haluava löytää aina jonkun samankaltaisen ihmisen. :)

En istu kotona päivästä toiseen, vaikka pitkälti yksin viihdynkin.

Mitään hirmu aktiivista elämää (sillä tavoin kuin useat sen käsittävät) en vietä, koska en yksinkertaisesti viihdy ihmismassoissa, siis jossain isommissa illanvietossa, tapahtumissa ja bileissä, baareissa ym.

En ole "porukka-ihminen", siksi en käy varsinaisissa harrastuksissa tai missään sellaisissakaan.

Kourallinen pitkäaikaisia, lojaaleita ystäviä on eli mikään erakko en silti ole.

Äärimmäisen nirso vaan, mitä henkilökohtaiseen ajankäyttöön tulee.

Liikun siis ulkona kyllä, yleensä käveleskelen yksin jossain julkisilla paikoilla tai luonnossa, oon rannalla, puistoissa, retkeilemässä ym.

Kesäisin tutustun välillä kiinnostaviin miehiin just sillain, että kävelen jossain kadulla tai istuskelen jossain ja sit aletaan vahingossa jutteleen jne.

Alan myös itse helposti jutteleen, eli en ole mikään sisäänpäin kääntynyt hyypiö.

Yöelämässä en ole tavannut ikinä ketään edes etäisesti kiinnostavaa ihmistä, kuten en myöskään missään bileissä tai tapahtumissa.

Matkustelen välillä, mutta en ole reissuillakaan tavannut ketään.

Joissain treffisovelluksissa pyörin välillä, mutta sekin on käytännössä yhtä tyhjän kanssa.

Summa surum; jotkut ihmiset ON oikeesti sellasia, ettei niille ole sopivaa missään ja jos onkin, sitä on äärimmäisen hankala löytää jos ikinä edes löytyy.

Olen joskus vähän kateellinen niille, joille sopii about joka toinen ihminen.

Muutenkin ois helpompaa olla muunlainen.

Ok.... Älä hikeenny! Kuulostat vain aika nirsolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S. Rakastan sinua. Tein sinulle väärin. Toivottavasti olet onnellinen nyt. Anna minulle anteeksi.

Olen onnellinen, mutta väsynyt roikkumiseen. 

Vierailija
3464/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Kunpa saisin nähdä sinusta edes vilauksen huomenna.

Jos nyt edes enää nähdään koskaan...

Vierailija
3465/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko minulle anteeksi?

Vierailija
3466/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan, jos lupaat lopettaa epätoivoisen roikkumisen ja mennä eteenpäin. Parisuheesta ja perheestä haaveilevia kumppaniehdokkaita löytyy kyllä sinulle. 

Vierailija
3467/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kenenkään perässä juosta kannata, mutta en voi sille mitään, etten vaan löydä ketään joka päihittäisi sen yhden.

Tai löydä ja löydä, mut itseni tuntien voi mennä pitkäänkin.

En kuitenkaan tee enää mitään enkä ota yhteyttä siihen ihmiseen.

Realiteetit pitää muistaa, se peli on jo selvä.

Et löydä? Oletko edes yrittänyt? EI ole ihme, ettet löydä jos istut kotona päivästä toiseen.... Kyllä parisuhdetta haluava löytää aina jonkun samankaltaisen ihmisen. :)

En istu kotona päivästä toiseen, vaikka pitkälti yksin viihdynkin.

Mitään hirmu aktiivista elämää (sillä tavoin kuin useat sen käsittävät) en vietä, koska en yksinkertaisesti viihdy ihmismassoissa, siis jossain isommissa illanvietossa, tapahtumissa ja bileissä, baareissa ym.

En ole "porukka-ihminen", siksi en käy varsinaisissa harrastuksissa tai missään sellaisissakaan.

Kourallinen pitkäaikaisia, lojaaleita ystäviä on eli mikään erakko en silti ole.

Äärimmäisen nirso vaan, mitä henkilökohtaiseen ajankäyttöön tulee.

Liikun siis ulkona kyllä, yleensä käveleskelen yksin jossain julkisilla paikoilla tai luonnossa, oon rannalla, puistoissa, retkeilemässä ym.

Kesäisin tutustun välillä kiinnostaviin miehiin just sillain, että kävelen jossain kadulla tai istuskelen jossain ja sit aletaan vahingossa jutteleen jne.

Alan myös itse helposti jutteleen, eli en ole mikään sisäänpäin kääntynyt hyypiö.

Yöelämässä en ole tavannut ikinä ketään edes etäisesti kiinnostavaa ihmistä, kuten en myöskään missään bileissä tai tapahtumissa.

Matkustelen välillä, mutta en ole reissuillakaan tavannut ketään.

Joissain treffisovelluksissa pyörin välillä, mutta sekin on käytännössä yhtä tyhjän kanssa.

Summa surum; jotkut ihmiset ON oikeesti sellasia, ettei niille ole sopivaa missään ja jos onkin, sitä on äärimmäisen hankala löytää jos ikinä edes löytyy.

Olen joskus vähän kateellinen niille, joille sopii about joka toinen ihminen.

Muutenkin ois helpompaa olla muunlainen.

Ok.... Älä hikeenny! Kuulostat vain aika nirsolta.

En oo hikeentynyt.:D

Niin ehkä, mutta eipä sille oikein mitään voi.

Vierailija
3468/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäisi puhu. Aika paljon.

Vierailija
3469/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitäisi puhu. Aika paljon.

siis puhua

Vierailija
3470/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perun puheet kesän tapaamisesta. En ole kiinnostunut sinusta kaverina tai poikakaverina enkä jaksa hirveää stressiä joka iskee monta viikkoa etukäteen ja järkyttävää väsymystä itse tapaamisen jälkeen.

:'(((((((((((((((((

Vierailija
3471/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄRJIT SYDÄMENI JÄLLEEN! </3

Vierailija
3472/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

POISTIT SÄHKÄRISI KOKONAAN ETTEN SAISI SINUUN YHTEYTTÄ. :(

Vierailija
3473/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalihamsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perun puheet kesän tapaamisesta. En ole kiinnostunut sinusta kaverina tai poikakaverina enkä jaksa hirveää stressiä joka iskee monta viikkoa etukäteen ja järkyttävää väsymystä itse tapaamisen jälkeen.

Voi ei...... :( Katsotaan sitten uudestaan kesällä, ehkä heinä-elokuussa? Käykö kaveripohjalta? :)

En etsi poikaystävää tällä hetkellä ja tuskin jatkossakaan. 

Vierailija
3474/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan, jos lupaat lopettaa epätoivoisen roikkumisen ja mennä eteenpäin. Parisuheesta ja perheestä haaveilevia kumppaniehdokkaita löytyy kyllä sinulle. 

Oletko sinä onnellinen nyt? Haluan tietää ja haluan, että olet onnellinen.

Vierailija
3475/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä onnellinen nyt? Haluan tietää ja haluan, että olet onnellinen.

Olen oikeasti onnellinen kun saan olla omassa rauhassani ja touhuta omia juttujani. En jaksa toisen ihmisen seuraa kovin paljon. 

Vierailija
3476/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄRJIT SYDÄMENI JÄLLEEN! </3

Anteeksi. :I

Vierailija
3477/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

POISTIT SÄHKÄRISI KOKONAAN ETTEN SAISI SINUUN YHTEYTTÄ. :(

Niin tein. :I

Vierailija
3478/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei...... :( Katsotaan sitten uudestaan kesällä, ehkä heinä-elokuussa? Käykö kaveripohjalta? :)

En etsi poikaystävää tällä hetkellä ja tuskin jatkossakaan. 

Kariutuiko Kihiksen ja Anaalihamsterin romanssi? Hahhaa.

Vierailija
3479/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin sinulle aiemmin, ettei minulla ihastukset kestä kovin kauan. En ole muutenkaan kovin romanttinen enkä seksuaalinen ihminen. Minulla on aika paljon lukemista ja muuta touhuttavaa. Siinä riittää tekemistä vaikka koko loppuelämäksi. :) 

Vierailija
3480/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutat? :I

Ketju on lukittu.