Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Tää ketju on kuin jotain sokeriherkkua tai voisin väittää jopa että huumetta, vaikka en ole ikinä huumeita kokeillut kyllä. Ei vaan pysty millään luopumaan täysin, vaikka pysyis erossakin niin jossain välissä kuitenki sortuu ja jälkeenpäin tulee aina morkkis. Enkä käy edes joka päivä täällä, mutta yhdestä viestistä kerran kolmessa viikossakin tulee morkkis. Hävettää erityisesti kun tietää että sun elämässä on jotain oikeasti niin paljon tärkeämpää. Tosin kai mulla on vain sitten ikävä, (vaikka uskottelen onnistuneeni unohtamaan) ja haluaisin vain vähintäänkin tietää mitä sulle kuuluu. No nyt kokeilen taas miten tämä seuraava vieroitusyrityskerta onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on kuin jotain sokeriherkkua tai voisin väittää jopa että huumetta, vaikka en ole ikinä huumeita kokeillut kyllä. Ei vaan pysty millään luopumaan täysin, vaikka pysyis erossakin niin jossain välissä kuitenki sortuu ja jälkeenpäin tulee aina morkkis. Enkä käy edes joka päivä täällä, mutta yhdestä viestistä kerran kolmessa viikossakin tulee morkkis. Hävettää erityisesti kun tietää että sun elämässä on jotain oikeasti niin paljon tärkeämpää. Tosin kai mulla on vain sitten ikävä, (vaikka uskottelen onnistuneeni unohtamaan) ja haluaisin vain vähintäänkin tietää mitä sulle kuuluu. No nyt kokeilen taas miten tämä seuraava vieroitusyrityskerta onnistuu.
Mäkin haluisin tietää sun kuulumiset
Vierailija kirjoitti:
Sä ehkä tiedät, mitä susta ajattelen. Yritin silloin kieltää ja paeta sua ja sitä tunnetta, koska se meidän välinen ei ole soveliasta. Sä vain saat jo katseellasi jotain mun sisällä läikähtämään, vaikka niin ei saisi olla. Mutta se vain on. Ja salaa toivon, että törmättäisiin jossain jossa voitaisiin antaa mennä.
Samat fiilikset. Voitaispa vain paeta hetkeks johonkin toiseen ulottuvuuteen.
Ootaksä mua mies? Oli kiva nähdä tänään, nähdään taas. :) Mun aurinko! Hymyjä päivään!
Tunsitko taivaan kaartuvan siivilläs selkää koskevan, kuiskasin sen, et kuullut, sua rakastan.
Onko tämä sitä kuuluisaa kylmää ja kuumaa? Ja mä painoin paniikissa vielä pikapakastusta. Jos tunnet vähänkään samoin kuin minä, niin et sä näin nopeasti ole voinut päästä musta yli...
Moro. Toisitko kaupasta maitoa, laktoositonta, kun tulet. Kiitti.
Raskas päivä mutta sitten huomasinsinut. Teit askelistani kevyitä.
Luulit taas että olen suuttunut ja välinpitämätön
Niin luulin, mutta hyvä ettet ole.
Vierailija kirjoitti:
Sä tulit ja sekoitit mun elämän. Loit uuden todellisuuden, josta vain sinä puutut. Edelleen sanoinkuvaamattoman ikävä sinua..
Kuka olet? Kerro enemmän...
Minä jättäydyn tästä pois, nyt.
Mun viestejä ei tarvitse poistaa, en liity teidän draamoihinne mitenkään.
Sanaa mietin. Kaks viestiä tänään hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Wattahell?!
Onneksi en ole käynyt missään tänään ❤ saattaisin muuten luulla että oli minulle.
Miehelle.
Ja siis en tarkottanu tolla "korkea aika kokea yksipuolinen ihastus" mitään sellasta, et HAHA SAAN AINA KAIKEN JA KAIKKI VAA HALUU MUA, en ole kuvitellut koskaan niin.:D
Ihastuminen ei vaan ole mulle ominaista ja siksi ehkä oon säästynyt niiltä yksipuolisilta tragedioilta.
Ja sen kerran kun mulla kiinnostaa joku muutenkin kuin seksuaalisessa mielessä, niin ei tietenkään sitä kiinnosta (ei kyllä edes seksuaalisessa, kun ei se halua edes nähdä - tämäkin uutta ja yllättävän itsetuntoa romahduttavaa, ettei saa edes seksiä).
Olisihan se erittäin epätodennäköistä jos heti kerrasta onnistuis.
Masentava ajatus, että pitää todennäköisesti kiinnostua ties kuinka monesta ennen kuin se on vastavuoroista.
Ja mistä ylipäätään taikoisin niitä kiinnostavia tyyppejä, en tiedä.
Mutta on tää ollut opettavaista kyllä, osaan asettua paremmin joidenkin asemaan enkä esim. tapaile enää seksin vuoksi sellasia joiden tiedän olevan ihastuneita ja odottavan jotain.