Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
3481/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anaalihamsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perun puheet kesän tapaamisesta. En ole kiinnostunut sinusta kaverina tai poikakaverina enkä jaksa hirveää stressiä joka iskee monta viikkoa etukäteen ja järkyttävää väsymystä itse tapaamisen jälkeen.

:'(((((((((((((((((

Voi ei...... :( Katsotaan sitten uudestaan kesällä, ehkä heinä-elokuussa? Käykö kaveripohjalta? :)

En etsi poikaystävää tällä hetkellä ja tuskin jatkossakaan. 

Kariutuiko Kihiksen ja Anaalihamsterin romanssi? Hahhaa.

Jakomielitautisen oma romanssi.

Vierailija
3482/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko minulle anteeksi?

Annan, jos lupaat lopettaa epätoivoisen roikkumisen ja mennä eteenpäin. Parisuheesta ja perheestä haaveilevia kumppaniehdokkaita löytyy kyllä sinulle. 

Oletko sinä onnellinen nyt? Haluan tietää ja haluan, että olet onnellinen.

Olen oikeasti onnellinen kun saan olla omassa rauhassani ja touhuta omia juttujani. En jaksa toisen ihmisen seuraa kovin paljon. 

Olisin onnellinen, jos saan touhuta k-juttuja rauhassa ja ilman että kukaan maukuu minulta rakkausviestejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko minulle anteeksi?

Annan, jos lupaat lopettaa epätoivoisen roikkumisen ja mennä eteenpäin. Parisuheesta ja perheestä haaveilevia kumppaniehdokkaita löytyy kyllä sinulle. 

Oletko sinä onnellinen nyt? Haluan tietää ja haluan, että olet onnellinen.

Olen oikeasti onnellinen kun saan olla omassa rauhassani ja touhuta omia juttujani. En jaksa toisen ihmisen seuraa kovin paljon. 

Olisin onnellinen, jos saan touhuta k-juttuja rauhassa ja ilman että kukaan maukuu minulta rakkausviestejä. 

Juuh no jos vaikka jättäisit meidät true-kaipaajat kieriskelemään keskenämme liemissämme?

Tekisit niitä K-JUTTUJA ja keskittyisit ylhäiseen yksinäisyyteesi, etkä turhaan spämmäisi täällä, kun sua ei edes kiinnosta kukaan ja haluut pysytellä yksinäs.

Nytkin monta sivua 80% spämmittyä p*skaa sulta, ne kyllä tunnistaa.

Muut tunnistaa myös sen, että juttelet YKSINÄSI. Vastailet itsellesi.

Vierailija
3484/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'll be back. -Arnold Schwarzenegger-

Vierailija
3485/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.........

Vierailija
3486/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan tänne kirjoittelun heti kun minulle ei tule enää viestejä esim. Anaalihamsulta. 

Vierailija
3487/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetan tänne kirjoittelun heti kun minulle ei tule enää viestejä esim. Anaalihamsulta. 

Juurihan lemppasit persemyyrän?

Vierailija
3488/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun se roikkuu perässä silti. :I

Vierailija
3489/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin vappuna vapaa-ajan/-päivän tms. tunteista ja ajatuksista. Edes hiukan hengähdystä ja omaa aikaa ja ajatukset muualle. Eip olis kannattanu...

Vierailija
3490/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja roikkuminen ei saa minua rakastumaan uudelleen tai tykkäämään yhtään enempää....... Päinvastoin, menee vain viileämmäksi koko ajan. En jaksa jankata. Olen rättiväsynyt tähän. ;( 

Vierailija
3491/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= annat sen roikkua.

Laittaisit vaan estoon Facessa, viestipalveluissa ja sähköpostissa sekä soitonesto myös.

Jos livenä jatkaa, niin pyydät jotain sopivia ihmisiä pelotteleen sen pois tai kokeilet jos poliisi auttaa.

Vierailija
3492/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= annat sen roikkua.

Laittaisit vaan estoon Facessa, viestipalveluissa ja sähköpostissa sekä soitonesto myös.

Jos livenä jatkaa, niin pyydät jotain sopivia ihmisiä pelotteleen sen pois tai kokeilet jos poliisi auttaa.

En halua olla ilkeä tai yhtään enemmän ilkeä. Toivon vain, että Hamsteri löytäisi jonkun toisen ja saisi kokea sen kanssa oikean rakkauden. 

Vierailija
3493/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa.........

Mikä niin?

Vierailija
3494/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu, olet oikeasti mielestäni hyvä tyyppi, vaikka en sitä näyttäisikään. Olen vain niin ujo. Tässä vaiheessa voisimme jo tervehtiä rappukäytävässä, olemme sentään tunteneet jo monta vuotta. Ollaan kavereita. P

Olet esikuvani.

Vierailija
3495/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin vappuna vapaa-ajan/-päivän tms. tunteista ja ajatuksista. Edes hiukan hengähdystä ja omaa aikaa ja ajatukset muualle. Eip olis kannattanu...

Päätä kannattaa aina välillä tuulettaa niin ei huku. Tai elämä kåy liian raskaaksi.

Vierailija
3496/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.........

Mikä niin?

Sinä vaikkapa :)

Vierailija
3497/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut laihduttaa jo jonkin aikaa pari-muutaman kilon, että olisin vähän luisevampi ja rinnat kokoa AA, niin ettei miehet kiinnostu. Ei kyllä hirveästi kiinnostu nytkään, mutta haluan olla sen näköinen, etten herätä kiinnostusta yhtään. Tuntuu, että elämä menee pilalle, kun jatkuvasti pitää inttää jonkun kanssa siitä etten halua suhdetta. :I 

Vierailija
3498/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.........

Mikä niin?

Tai rakkaus tai puut linnut viheriöt tai lapsosen käsi

Vierailija
3499/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koittanut laihduttaa jo jonkin aikaa pari-muutaman kilon, että olisin vähän luisevampi ja rinnat kokoa AA, niin ettei miehet kiinnostu. Ei kyllä hirveästi kiinnostu nytkään, mutta haluan olla sen näköinen, etten herätä kiinnostusta yhtään. Tuntuu, että elämä menee pilalle, kun jatkuvasti pitää inttää jonkun kanssa siitä etten halua suhdetta. :I 

Monet juoksee luisevienkin perässä, itse olen just sellainen. Laita sormus vasempaan nimettömään. ;).

Vierailija
3500/3565 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa.........

Mikä niin?

Jaaa

Ketju on lukittu.