Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
3541/3565 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole laittanut kuviani minnekään ❤ saattaisin muuten luulla että oli minulle.

Vierailija
3542/3565 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa enää... tai no vähän joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/3565 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle, joka tässä pitkän aikaa ollut mielessä terveiset, tästäpä mitään tiedä mutta silti:

Pidän siitä, että varmistat kauniisti, etten ahdistu umpisolmuun puolestasi ja puolestani. Hyvä niin, voisi siitä tehdä parempaakin sitten, jos haluat. Vastako pidänkin, että nykyään olet jo oppinut, että itsensä voi nähdä ihan pölhönä, eikä se vaarallista. Olen sinusta ylpeä, olet edelleen ihan paras.

Vierailija
3544/3565 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskas päivä mutta sitten huomasinsinut. Teit askelistani kevyitä.

Jutelitteko? Milloin olitte nähneet edellisen kerran?

Vierailija
3545/3565 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkästä aikaa sinusta unta, eikä se sisältänyt tällä kertaa mitään negatiivisia elementtejä!

Oli oikeastaan todella suloinen ja epä-ahdistava uni.

Mä oon nyt jotenkin tajunnut, ettei mun tarvi unohtaa sua.

Siis kun aiemmin meni hirveästi energiaa sellaseen "HYI MENE POIS PÄÄSTÄNI"-taisteluun kun ajattelin, ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin saada "häiriötekijä" mahd. nopeasti pois ajatuksistani ja kaikki ne tunteet kuolleiksi.

Yhtäkkiä vaan sisäistin, ettei mun tarvi. Että voin antaa niiden tunteiden tulla ja mennä, voin jopa löllyä niissä hetken jos haluttaa.

Voin tuntea ja mielessäni elää mitä vaan, eikä siitä tarvitse ottaa stressiä.

Sitten joskus ne ehkä laimenee tai viimeistään kun tulee joku uusi, mutta niin kauan voin ja saan hillua näissä tunnelmissa, sillä ei ole mitään syytä väkisillä yrittää päästä niistä eroon.

Oikeastaan voisin valjastaa näitä tunteita tekemään elämästäni parempaa ja ajatuksia käyttää hyödyksi.

Jotenkin todella, todella vapauttavaa vihdoin saada tämä asia tajuntaan.:D

Ettei se haittaa, mikään ei haittaa, ei tarvitse olla tekemisissä (ei edes kannata olla tekemisissä), ei tarvitse tehdä mitään, ei "työstää" omia tunteitaan tai yhtään mitään.

Voi vaan olla ja nauttia niistä tunteista yleisesti, niille ei tarvitse tehdä mitään.

Sellanen ihan totaalinen hyväksyminen ihan kaiken suhteen ja olo, että kaikki meni juuri "oikein".

Vierailija
3546/3565 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanaa mietin. Kaks viestiä tänään hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Wattahell?!

Ne olivat varmaan mun viestit. Omituista...

Ja hassua koska eihän kukaan tiedä kenelle kirjoitin. Kukaan ei tiedä mitä minä ajattelen ja ketä ajattelen.

Vierailija
3547/3565 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa hävisi siis kaksi viestiä, eli joltain muultakin on hävinnyt. Olin kirjoittanut miehelle, vähän tunnisteita tyyliin oli ihana nähdä tänään jne. En sen suurempaa.

Ei tää oo mitenkään vakavaa tää tänne kirjoittelu. Palaan aina toisinaan lueskelemaan tai kirjoittelemaan, kun ikävän aalto pahenee. Koen että saan vertaistukea joskus. 

Olen tässä kärvistellyt nyt jo aika pitkään, enkä usko että tämä laantuu ihan heti, nähtiin tai ei. Aluksi uskoin että tää menee kohta ohi mutta nyt näyttäisi sille, että ei mene ihan heti ohi. Toisinaan näen ihastustani joitakin kertoja viikottain, toisinaan en. Tavallaan raakaa peliä, mutta en voi asialle mitään tehdä, muuta kuin jatkaa kärvistelyä, nauttia tunteesta silloin kun se on ihanaa ja hyväksyä sen silloin kun se on kamalaa. :)

Vierailija
3548/3565 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN järkyttävää olla tekemisissä kun ei voi olla silleen "tekemisissä" 😂 kaikki on niin sähköistä ett kipinät sinkoilee..😂 äskenkin...

Vierailija
3549/3565 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut suuta romanssia, ei löytynyt onnea tälläkään kertaa. Tunteet kuoli, mutta silti välillä tuntuu pahalta, että olit n. 50:s mies joka käveli ohitseni eikä halunnut mua. Haluaisin uskoa, että sinäkin menetit jotain.

Vierailija
3550/3565 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sut tänään ja jo nyt on ikävä mut enhän mä sitä voi sulle oikeasti sanoa joten sanon sen täällä. Nyt sitten kaikki muut yksipuolisesti ihastuneet luulee että olen niiden ihastus joka on salaa ihastunutkin niihin. Sitten ne laittaa viestiä ja mä toivon että se olisi sulta mulle.

Miksi ihastumiseen ei ole vielä kehitetty lääkettä, tämä on ihan turhaa ja tyhmää?

Vierailija
3551/3565 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, älä koskaan hylkää mua/meitä.

Vierailija
3552/3565 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut hiljainen tämä ketju tänään

Vierailija
3553/3565 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi täältä poistuu jatkuvasti viestejä, sekin lienee vähentää innokkuutta monilta.

Ja onhan se niin, että irl ollaan yhteyksissä jos ollaan.

Hölömökin tunnistaa rakkauven sanoi joku joskus, eikä tämän ketjun arpomis-viesteistä päätellen juuri kellään täällä ole siitä (rakkaudesta) kyse.

Ku ei silloin tarvi arpoa. Ei venailla ja vatuloida.

Todellista rakkautta jokaisen kesään ja elämään toivon.

Vierailija
3554/3565 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin viesti hävisi eilen...

Vierailija
3555/3565 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hävisi minukin viestini. . Rakkaalle huomenta <3

Vierailija
3556/3565 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäreilua että modeksi pääsee ihminen joka poistelee kaikkien viestit oman mielensä mukaan.

Vierailija
3557/3565 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan illalla Hamsu! :) 

Vierailija
3558/3565 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kirjoittanut viimeisen puolentoista tunnin aikana tänne kolme viestiä ja ne kaikki on poistettu. Sitten tein kiukuspäissäni ilmoituksen tuosta yllä olevasta hamsuterveisviestistä ja sitä ei poistettu. Mitä vattuhilloa tämä tällainen oikein meinaa? Yksi ihminenkö vain saa kirjoitella enää tänne vai?

Vierailija
3559/3565 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutellaan illalla Hamsu! :) 

Hymypiristys päivään!

Vierailija
3560/3565 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Heidi, mulla on ihan järjetön ikävä sua. Sydän on ihan säpäleinä. :'(