Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Ja lopeta roikkumasta minun perässä netissä, tosiaan nyt. Oletko ajatellut mitään? Tuskin. Et ymmärrä siitä mitään, enkä kerro sinulle. Pysy helvetin kaukana.
Että semmoset psykoosit sieltä :D
Näytit taas tänään ihan luvattoman hyvältä ja haluttavalta... Ja huomasin kyllä myös sun katseen. Jos sulle tulee taas se yks tietty fiilis, niin kerro... Mulla on sulle lahja. ;)
Argh... En haluais enää ujostella sua. Pidät mua varmaan tosi kylmänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lopeta roikkumasta minun perässä netissä, tosiaan nyt. Oletko ajatellut mitään? Tuskin. Et ymmärrä siitä mitään, enkä kerro sinulle. Pysy helvetin kaukana.
Että semmoset psykoosit sieltä :D[/quote
Jatka nyt tätä sitten, kiitos todella hyvät ja syvät psykoosit. Miten ikinä määrität, aivan yhdentekevää. Harhoja pukkaa..
Pointti oli kai jo edellisestä selvä? Älä sotke täysin ulkopuolisia ja minulle tärkeitä minnekään. Täydellisen koskemattoman tärkeitä ihmisiä. Olen toivonut sinulle hyvää, mitä ihmettä muuta voin?
Tiedät ihan hyvin, että av-kinginnä heilumisesi päättyy kohta, joskus kannattaisi osata miettiä. Siinä se vastaus.
Hyvät yöt, selvä se, mutta muut hoitakoot loput ja asetu sinä rooliisi, tai katoa.
Hyvää yötä Hamsteri ja Pepou-ihminen! <3
Kohta zzzz.....
pyy pyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka nyt tätä sitten, kiitos todella hyvät ja syvät psykoosit. Miten ikinä määrität, aivan yhdentekevää. Harhoja pukkaa..
Pointti oli kai jo edellisestä selvä? Älä sotke täysin ulkopuolisia ja minulle tärkeitä minnekään. Täydellisen koskemattoman tärkeitä ihmisiä. Olen toivonut sinulle hyvää, mitä ihmettä muuta voin?
Tiedät ihan hyvin, että av-kinginnä heilumisesi päättyy kohta, joskus kannattaisi osata miettiä. Siinä se vastaus.
Hyvät yöt, selvä se, mutta muut hoitakoot loput ja asetu sinä rooliisi, tai katoa.
En ymmärrä tästä yhtää mitään muuta kuin sen että kirjoitat selvästi miehelle ("av-kinginä") Ei täällä edes käy miehiä.
Kiitos samoin! <3
Nyt hampaat pesty ja valmiina yöpuulle. <3
pyy pyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla humalassa? Älä juo noin paljon jos sulla on ilmeisesti siellä lapsia hoidettavana.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia ♡
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tästä yhtää mitään muuta kuin sen että kirjoitat selvästi miehelle ("av-kinginä") Ei täällä edes käy miehiä.
Ei ni! Eikä myönnetä, vaikka käytäisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on sääntö tässä maailmassa.
Itsevarmat ja suorat, jopa röyhkeät ihmiset jyrää muut, kävelee yli ja saa mitä haluaa.Rakkaudessa etenkin.
Ne, jotka on itsevarmoja, puhuu auliisti ja jopa ylisanoin tunteistaan, kirjoittaa julkisesti Facebookiin ym. kanaville jotain rakkausrunoja ja tunteitaan, valmiina kävelemään yli ja tekemään ns. kaikkensa, jopa taistelemaan saadakseen kohteensa "itselleen".
Niin ne myös saa, lähes aina.Sitten on ne (me), jotka uskaltaa hädin tuskin kirjoittaa tunteitaan edes tänne ja sekin on vaikeaa, alkaa vaan helposti vollottaan ihan kaikesta asiaan liittyvästä ja on vaan todella nössö.
On valmiina juoksemaan piiloon ja tekemään kaikkensa lähinnä suojatakseen itsensä, eikä lähtisi ikinä minkäänlaiseen taisteluun tunteistaan.
Se tuntuu niin pyhältä, ettei voisi taistella tai tehdäkään sen eteen mitään, ettei vaan likaa sitä ja tee siitä rumaa.
Niin ne (me) ei saa, juuri ikinä.
Miksi pitäisi toitottaa ympäri maailmaa rakkaudesta tai tunteista? Voisin minäkin huudella että rakastan esim. Matthew Mcgonaheyta tai Roope Salmista tai laittaa naapurin pojalle lapun postiluukusta, ja sitten ihmetellä kun mitään ei tapahdu. "Ei se varmaan sitten rakastanu mua takasin." Miksi pitäisi huudella tuuleen ja "tuhlata" tunteitaan, jos mitään ei tule tapahtumaan. Onhan niitäkin jotka huutelevat rakastavansa todella paljon vaniljajätskiä mutta todellisuudessa kiertävät sitten aina jätskialtaan ja menevät suklaahyllylle.
Hei mies nähdäänkö me tänään? Oletko tulossa ja mihin aikaan? :)
Totta maar nährää nääs!
Iltapäivä kahvit otetaa heti ens alkuun 🙂
En kestä enää ilman sun p*nistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sääntö tässä maailmassa.
Itsevarmat ja suorat, jopa röyhkeät ihmiset jyrää muut, kävelee yli ja saa mitä haluaa.Rakkaudessa etenkin.
Ne, jotka on itsevarmoja, puhuu auliisti ja jopa ylisanoin tunteistaan, kirjoittaa julkisesti Facebookiin ym. kanaville jotain rakkausrunoja ja tunteitaan, valmiina kävelemään yli ja tekemään ns. kaikkensa, jopa taistelemaan saadakseen kohteensa "itselleen".
Niin ne myös saa, lähes aina.Sitten on ne (me), jotka uskaltaa hädin tuskin kirjoittaa tunteitaan edes tänne ja sekin on vaikeaa, alkaa vaan helposti vollottaan ihan kaikesta asiaan liittyvästä ja on vaan todella nössö.
On valmiina juoksemaan piiloon ja tekemään kaikkensa lähinnä suojatakseen itsensä, eikä lähtisi ikinä minkäänlaiseen taisteluun tunteistaan.
Se tuntuu niin pyhältä, ettei voisi taistella tai tehdäkään sen eteen mitään, ettei vaan likaa sitä ja tee siitä rumaa.
Niin ne (me) ei saa, juuri ikinä.Miksi pitäisi toitottaa ympäri maailmaa rakkaudesta tai tunteista? Voisin minäkin huudella että rakastan esim. Matthew Mcgonaheyta tai Roope Salmista tai laittaa naapurin pojalle lapun postiluukusta, ja sitten ihmetellä kun mitään ei tapahdu. "Ei se varmaan sitten rakastanu mua takasin." Miksi pitäisi huudella tuuleen ja "tuhlata" tunteitaan, jos mitään ei tule tapahtumaan. Onhan niitäkin jotka huutelevat rakastavansa todella paljon vaniljajätskiä mutta todellisuudessa kiertävät sitten aina jätskialtaan ja menevät suklaahyllylle.
Itselleni on ainakin ollut aina vaikeaa pitää ihastumisen tunteita siltä henkilöltä piilossa. Ja toisaalta on ollut mukavaa saada tietää, jos joku on ollut kiinnostunut musta, olkoot vaikka varattukin. Eihän sille asialle tarvitse silti tehdä mitään. Miksi niin monet kokee toisen avoimen ihastumisen niin ahdistavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet niin varma että juuri minä kirjoitan tänne? Mistä en ymmärrä mitään? Ketkä olen nyt sotkenut ja mihin? Sinun poikasiko, miten? Miten niin av-kinginnä? Vastaus mihin? Muut hoitakoot mitä? Nuo sun viestit on sen verran sekavia että ne jätti enemmän kysymyksiä kuin antoi vastauksia.
Mitä ajatellut? Mistä en ymmärrä mitään? Mitä pahaa siinä on jos tykkään susta? Kerro!