Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Ei hitto mies mä juuri tajusin et me ei välttämättä nähdä ensi viikollakaan!
Sano nyt et nähdään tai et tää on yhtä vaikeeta sullekin..
Nyt mä alan jo toivoo et mun ajatuksilla ois joku voima..
Rimpula joutuu taas olee viikon erossa Reppanasta....
höh ei oo kivaa ollenkaa...
Suukko oot mielessä <3<3<3<3<3<3<3
Beibe beibe, sä oot niin ihana <3 Oli tärkeää, että pääsit tulemaan, olen niin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös todella vaikeaa minulle. Olisi vain niin paljon helpompaa lopettaa nyt, mutta kaipaus on todella kova. Haluatko edes minut itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Pepouisaa yötä! <3
PEPOU! <3
Voispa toivottaa sulle hyvää yötä, niin kuin silloin joskus ennen, silityksien kera.
Oot komea.. Ihana.. Viisas <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös todella vaikeaa minulle. Olisi vain niin paljon helpompaa lopettaa nyt, mutta kaipaus on todella kova. Haluatko edes minut itsellesi?
Oikeessa oot, helpompaa varmasti olis. Ja vastaus on haluan mut en tiedä onko mulla sulle paljonko annettavaa vaikka haluaisin. Ei edes kunnolla tunneta vaikka tuntuu tältä.
Rehellisesti, haluaisin istua alas, jutella kaikestamaan ja taivaan välillä. Pitää sut mun elämässä jos mahdollista. Ymmärrän senkin jos sulle se ei sovi. Haluan sulle pelkkää hyvää. ❤️ Jos mun sydän särkyy, se särkyy. Säröillä se on jo. Kestän sen js sulle on aina paikka mun sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeessa oot, helpompaa varmasti olis. Ja vastaus on haluan mut en tiedä onko mulla sulle paljonko annettavaa vaikka haluaisin. Ei edes kunnolla tunneta vaikka tuntuu tältä.
Rehellisesti, haluaisin istua alas, jutella kaikestamaan ja taivaan välillä. Pitää sut mun elämässä jos mahdollista. Ymmärrän senkin jos sulle se ei sovi. Haluan sulle pelkkää hyvää. ❤️ Jos mun sydän särkyy, se särkyy. Säröillä se on jo. Kestän sen js sulle on aina paikka mun sydämessä.
Pitää tavata joo ja keskustella perusteellisesti kaikesta, menneestäkin ja ennen kaikkea tulevasta. Välillä usko sinuun on koetuksella, mutta minä en pääse sinusta ikinä yli. Olet minun elämäni rakkaus♡ ja haluan pitää sinut lähelläni. Jos se minusta on vain kiinni, niin minä en riko sinun sydäntäsi. Sen minä lupaan sinulle!
Oijoi...onpa täällä ihanan herkkää. Mukavia viestejä pitkästä aikaa ja tuntuu että ihan sydämestä kirjoitettu.
Toivon että toiveesi toteutuu.
Viettäisitköhän kanssani pääsiäisen?
Kyselen nyt alkuviikosta, jos jaksan/uskallan.
Vierailija kirjoitti:
Kyselen nyt alkuviikosta, jos jaksan/uskallan.
Viettäisin, kysy ihmeessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselen nyt alkuviikosta, jos jaksan/uskallan.Viettäisin, kysy ihmeessä!
Toi oli miehelle, toi kysymys.
Aina ei voi valita tunteidensa kohdetta. Kun se liekki leimahtaa niin se leimahtaa..