Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
2481/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mehän sovittiin jo et vietetään pääsiäinen yhdessä!! :)

Vierailija
2482/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva pääsiäinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mehän sovittiin jo et vietetään pääsiäinen yhdessä!! :)

Te olette sopineet, hienoa!

Me emme ole sopineet, en tiiä uskallanko kysyä. Ootan varmaan, et se kysyy mitä teen tms.

Ei siis sullekaan.:D

Vierailija
2484/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kiva pääsiäinen :)

Samaa toivon.

Luultavasti kyllä märisen yksin kämpillä koko pääsiäisen, koska kaikki lähtee jonnekin, on puolison kanssa kahdestaan tai bilettää/ryyppää.

Vierailija
2485/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin toivon, että saisin viettää pääsiäisen yhdessä hänen kanssaan. Ensin hän tulisi mua hakemaan, pantais kännykät kiinni ja karattaisiin yhdessä ulkomaille.

Vierailija
2486/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin toivon, että saisin viettää pääsiäisen yhdessä hänen kanssaan. Ensin hän tulisi mua hakemaan, pantais kännykät kiinni ja karattaisiin yhdessä ulkomaille.

ai kotoako?

Vierailija
2487/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ☺

Vierailija
2488/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt että jos muuttaisin täältä pois. Tää kaupunki ja kaikki muistuttaa liikaa sinusta ja siksi varmaan on niin vaikea tai lähes mahdotonta unohtaa, muualla se ois varmaan helpompaa. Ja olisi sullekin varmaan helpompi jos ei tarvi pelätä että koskaan enää törmäisi.

Vierailija
2489/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselta kirjoitti:

Oon miettinyt että jos muuttaisin täältä pois. Tää kaupunki ja kaikki muistuttaa liikaa sinusta ja siksi varmaan on niin vaikea tai lähes mahdotonta unohtaa, muualla se ois varmaan helpompaa. Ja olisi sullekin varmaan helpompi jos ei tarvi pelätä että koskaan enää törmäisi.

Ei se välttämättä auta. Toiset ei häviä ❤stä ikinä. Ois se tietenkin helpompaa pidemmän päälle.

Vierailija
2490/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselta kirjoitti:

Mieti mitkä ovat realiteetit. Miksi ette ole toistenne kanssa, miksi ette seurustele? Odotatko häntä (kenties) jopa turhaan, odotatko jotakin mahdollisuutta, jotakin mahdottomuutta, haavetta, haaveesta tulevan totta? Haluatko pysyä tässä tilanteesssa vai päästää irti? - Käsittele tunteesi, analysoi ja pura ajatuksesi. Saattaisivat nämäkin auttaa.

Vierailija
2491/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaan tunteeni joka ilta ennen nukahtamista hiljaa mielessäni korkeuksiin, mutta en uskalla kirjoittaa niitä edes tänne.

Vierailija
2492/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sua. Joskus olo on hirveä, itkuinen, mutta en näytä sitä muille. Kätken tuskan sisälleni ja yritän olla vahva. Rakastan sua.

Vierailija
2493/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaan tunteeni joka ilta ennen nukahtamista hiljaa mielessäni korkeuksiin, mutta en uskalla kirjoittaa niitä edes tänne.

Kuiskaa ne minun korvaani kun tapaamme seuraavan kerran. Olen paras tapaamani ihminen pitämään salaisuuksia, ja minä olen tavannut monia, kaikkialla. Ympäri maailman. Veristen sotien veteraaneista ihmisiin luostarissa.

Sanotaanko, että salaisuudet ovat erikoisalani.

Vierailija
2494/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit vieläkin kauniimpi kuin viimeksi! Ihanat silmät ja niin kiehtovat kasvot. Kaipaan sinua syliini ja elämääni. Aina.

Hyvää yötä, kulta rakas <3

Vierailija
2495/3565 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Jos et ole sitä vielä ymmärtänyt. 💙

Mutta mikä on tämä maa, jossa upeat puut hakataan ja kaikki kaunis halutaan tappaa ja tuhota?

🎵🎶

Don't it it always seem to go

That you don't know what you've got till it's gone

They paved paradise

And put up a parking lot

💔

G'nite xoxo

P.S. I did always know, mind. Always.

Vierailija
2496/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultanen ♡♡

Vierailija
2497/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sääntö tässä maailmassa.

Itsevarmat ja suorat, jopa röyhkeät ihmiset jyrää muut, kävelee yli ja saa mitä haluaa.

Rakkaudessa etenkin.

Ne, jotka on itsevarmoja, puhuu auliisti ja jopa ylisanoin tunteistaan, kirjoittaa julkisesti Facebookiin ym. kanaville jotain rakkausrunoja ja tunteitaan, valmiina kävelemään yli ja tekemään ns. kaikkensa, jopa taistelemaan saadakseen kohteensa "itselleen".

Niin ne myös saa, lähes aina.

Sitten on ne (me), jotka uskaltaa hädin tuskin kirjoittaa tunteitaan edes tänne ja sekin on vaikeaa, alkaa vaan helposti vollottaan ihan kaikesta asiaan liittyvästä ja on vaan todella nössö.

On valmiina juoksemaan piiloon ja tekemään kaikkensa lähinnä suojatakseen itsensä, eikä lähtisi ikinä minkäänlaiseen taisteluun tunteistaan.

Se tuntuu niin pyhältä, ettei voisi taistella tai tehdäkään sen eteen mitään, ettei vaan likaa sitä ja tee siitä rumaa.

Niin ne (me) ei saa, juuri ikinä.

Vierailija
2498/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän pitävät, jos jotain on saavutettavissa röyhkeydellä ja ylikävelyllä, niin tuskin se on mitään mitä olisin muutenkaan halunnut.

Vierailija
2499/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä en voi enää kirjoittaa ajatuksiani edes tänne :'(

Vierailija
2500/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä en voi enää kirjoittaa ajatuksiani edes tänne :'(

Mixi et?