Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
2441/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Ja tuntomerkit vois olla parempia kuin etunimen alkukirjain ja sukupuoli, sillä ne on oikeastaan yhtä tyhjän kanssa.

Parempia tuntomerkkejä on esim. kohteen maneerit, jotkut persoonalliset piirteet ulkonäössä/luonteessa, muistot jne.

Vierailija
2442/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. "kuunneltiin silloin Eino Antiwäkin Einon muistelmia, katsottiin noloja ohjelmia, joista sovittiin ettei kerrota ikinä kellekään ja nauroin sun jutuille sängyllä vedet poskilla kieriskellen" on paljon parempi tuntomerkki kuin joku "sinä kaunis mies, jonka jutuille nauroin ja kuunneltiin musaa" SAATI vaan joku "Hei X" tai jopa "Hei mies".:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kultaseni (nainen), Olet askarruttanut minua (olen siis mies) ihan loputtomasti kaikki nämä kuukaudet. Sä olet pyörinyt aivan liikaa mun mielessä ja haluaisin viimein saada selvyyden sinusta. Siitä kun viimeeksi tavattiin on kulunut jo todella pitkä aika ja tiedät kyllä miten paljon halusin sillon sua tavata, mutta elämä vei meidän kauas toisistamme. Roikun silti vielä sinussa, arvaat varmaan senkin, sillä sen oon sulle kertonut ja sen että oot se ainoa poikkeus mun elämässä joka on saanut tän kaiken aikaan minussa. Et varmaan sitä tiedä minkälaisen myrskyn sä sait silloin aikaan mussa kun olit täällä ja se myrsky edelleen mussa jatkuu. Oon ollut todella vakavasti suhun ihastunut eikä se mene ohi. Oon lisäksi ajatellut meitä yhdessä ja kaikkea mitä siihen voisi liittyä. Olen siis aivan vakavissani pohtinut pistäväni kaiken uusiksi mun elämässä sun takia. Sulla oli silloin varmaan ihan pätevät syyt sun välttelevälle käytökselle, mutta et varmaan tiedä sitä että minä aistin sinusta silloin voimakkaita tunteita ja siitä mä jotenkin arvasin että sä tunsit jotain myös mua kohtaan. Mä koen nyt että oon tehnyt kaikkeni kertoakseni sulle mitä ajattelen, ja kun en ole tulossa sun ikkunan alle laulamaan mun tunteista, niin mulla on keinot lopussa. Jos tää asia vaivaa myös sun mieltä, niin voisitko sen mulle jotenkin ilmaista? Uskon että meillä voisi olla jotain suurta yhdessä tässä elämässä, uskotko sinä siihen?

Hei sinä joka täällä aina ikävöit tätä naista. En ymmärrä, miksi et voi osoittaa näitä viestejä suoraan hänelle, koska jos olet jo ilmaissut hänelle aiemmin hänen olevan ainoa nainen joka on saanut sinussa näin syvää tunnetta aikaan (ainakin väitit niin), niin eihän pitäisi olla mitään häveliäisyysestettä kysyä tätä asiaa häneltä? Ristiriitaista on tuo, että olet sanonut asiasta hänelle, silti hänellä ei muka olisi mitään käsitystä siitä millaisen myrskyn aiheutti.

Auttaisi asiaa, jos voisit kirjoittaa tänne edes jotain tuntomerkkiä. Aika monella voi olla samankaltainen tilanne, eikä näihin vakaviin viesteihin voi vastata, jos ei ole mitään viitettä siitä millaiselle henkilölle viesti menee, tai millaisissa tilanteissa olette kohdanneet. Onko tapahtuneesta siis muutama kuukausi vai vielä pidempi aika? Juttelitte tunteista vai oletatko vain hänen tietävän tunteistasi? Jos huomasit hänestä samanlaista tunnereaktiota kuin itsestäsi, miksi et muka voisi kysyä asiaa viestillä häneltä? Miksi asia jäi niin kesken?

Nainen on laittanut estoon, mut tuolle äijälle ei vaan mee jakeluun ettei se nainen oikeasti halua tuosta tyypistä yhtään mitään.

Voihan sen eston ottaa poiskin, jos mies sitä haluaa?

Vierailija
2444/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kultaseni (nainen), Olet askarruttanut minua (olen siis mies) ihan loputtomasti kaikki nämä kuukaudet. Sä olet pyörinyt aivan liikaa mun mielessä ja haluaisin viimein saada selvyyden sinusta. Siitä kun viimeeksi tavattiin on kulunut jo todella pitkä aika ja tiedät kyllä miten paljon halusin sillon sua tavata, mutta elämä vei meidän kauas toisistamme. Roikun silti vielä sinussa, arvaat varmaan senkin, sillä sen oon sulle kertonut ja sen että oot se ainoa poikkeus mun elämässä joka on saanut tän kaiken aikaan minussa. Et varmaan sitä tiedä minkälaisen myrskyn sä sait silloin aikaan mussa kun olit täällä ja se myrsky edelleen mussa jatkuu. Oon ollut todella vakavasti suhun ihastunut eikä se mene ohi. Oon lisäksi ajatellut meitä yhdessä ja kaikkea mitä siihen voisi liittyä. Olen siis aivan vakavissani pohtinut pistäväni kaiken uusiksi mun elämässä sun takia. Sulla oli silloin varmaan ihan pätevät syyt sun välttelevälle käytökselle, mutta et varmaan tiedä sitä että minä aistin sinusta silloin voimakkaita tunteita ja siitä mä jotenkin arvasin että sä tunsit jotain myös mua kohtaan. Mä koen nyt että oon tehnyt kaikkeni kertoakseni sulle mitä ajattelen, ja kun en ole tulossa sun ikkunan alle laulamaan mun tunteista, niin mulla on keinot lopussa. Jos tää asia vaivaa myös sun mieltä, niin voisitko sen mulle jotenkin ilmaista? Uskon että meillä voisi olla jotain suurta yhdessä tässä elämässä, uskotko sinä siihen?

Sullahan on jo uusi nainen, ollut kai kauan ja jota avoimesti kehut ja joka on osa elämääsi. Joka tosin näyttää lähes kaksoisolennoltani...

Kumpaa kus*tat?

Ja minun lisäkseni vielä muita varalla. T. Se uusi, vaan ei niin typerä, nainen. Tiedän, että mies rakastaa sinua vielä ja olen pelkkä pelastusrengas. En heti tajunnut, mutta aikamoisen "johtajan" kanssa ollaan tekemisissä.

Vierailija
2445/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minulla on esto palstan modelle reaalielämässä, joten eipä kovin innosta täälläkään keskustella. Halusin vain kirjottaa, mutta rääppimiseksihän se jälleen meni, huom minuuteissa, mutta persuti perse vaan taas. Laitapa tähän nyt vielä se paikkakunta, niin olet toimintatonnia köyhempi. Idiootti olet.

Vierailija
2446/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen ihminen täällä on moderaattorina? Stalkkaako hän IRL elämässä jotakuta, miten silloin voi olla tuollaisessa asemassa että näkee IP-osoitteet? Kai täällä useampikin moderaattori on, miksi muut ei puutu?

Vierailija
2447/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä mies! Olit just whatsappissa mun kans yhtäaikaa. 😊

En tietenkään uskalla puhuu mitään. Joskus vaan pitää katsoo ootko paikalla tai ollaanko yhtäaikaa. Se on tietty täysin sattumanvaraista mut hauska kuvitella jos toinen tekis samaa. Kunnon teinimeinki, tiedän. 😄

Siispä hyvät yöt!

Vierailija
2448/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiittää ja toivottaa myös hyvää yötä! ☺

Vierailija
2449/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana❤ Olet paras

Vierailija
2450/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ridge Forrester, kaipaan sua niin. Tässä soitat kitaraa ja veit sydämeni..

Terv.Taylor

Vierailija
2451/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 <3

Vierailija
2452/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kultaseni. Haluaisin kertoa sulle joka aamu herättyäsi että oot kaunein ja ihanin nainen maan päällä. Suukkoja sulle päivään.

Vierailija
2453/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt älkää suloiset pikkunoidat enää tulko. Kaikki suklaat loppu just.

Vierailija
2454/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kultaseni. Haluaisin kertoa sulle joka aamu herättyäsi että oot kaunein ja ihanin nainen maan päällä. Suukkoja sulle päivään.

:D

Vierailija
2455/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mietin sua. Vaikka se olihan turhaa itsensä kiusaamista. ❤

Vierailija
2456/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Nauratti, koska joskus näytän tarhapöllöltä aamulla, mutta joskus siedettävältä. :)

Vierailija
2457/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porotytölle terkkuja. Toivottavasti on hyvä keli kelkkailla! <3

Vierailija
2458/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍀🐏

Vierailija
2459/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

r a k a s

Vierailija
2460/3565 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän arvomaailmat ei oikein taida kohdata ja muutenkin erilaisia ihmisiä, niin miksi helvetissä en saa sinua pois ajatuksistani? Arh, ehkä joskus toisessa elämässä.

Ketju on lukittu.