Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
2501/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaan tunteeni joka ilta ennen nukahtamista hiljaa mielessäni korkeuksiin, mutta en uskalla kirjoittaa niitä edes tänne.

Kuiskaa ne minun korvaani kun tapaamme seuraavan kerran. Olen paras tapaamani ihminen pitämään salaisuuksia, ja minä olen tavannut monia, kaikkialla. Ympäri maailman. Veristen sotien veteraaneista ihmisiin luostarissa.

Sanotaanko, että salaisuudet ovat erikoisalani.

En ole tavannut sinua.

Eikä muhun tehdä vaikutusta millään "oon ollu siel ja nähny sitä"-jutuilla, en avaudu sen helpommin millekään "olen wanha wiisas"-tyypeille, vaan oikeastaan päinvastoin.

Ne on tunnejuttuja, ei voi sanoilla tehdä vaikutusta.

Sanoilla voi ainoastaan ottaa sitä pois.

Vierailija
2502/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mene aina niin, että vain röhkeydellä saa rakkauden. Oma rakkaustarinani on toisenlainen; siihen liittyy paljon ujoutta ja haparointia, eksymistä ja harhautumista, yhteensulautumista ja löytämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene aina niin, että vain röhkeydellä saa rakkauden. Oma rakkaustarinani on toisenlainen; siihen liittyy paljon ujoutta ja haparointia, eksymistä ja harhautumista, yhteensulautumista ja löytämistä.

En tarkoittanutkaan, että pitäisi olla röyhkeä.

Joskus jotkut on, mutta useimmiten kyse on vaan itsevarmuudesta.

Joillekin on vaan helpompi ilmaista ihastuksen tunteet ja huutaa ne vaikka koko maailmalle.

Toiset vaan on syntyneet sellaisiksi, heittäytyy helpommin tunteiden vietäväksi ja osaa näyttää sen.

Ehkä niitä ei pelota eikä ne mieti liikaa, ehkä ne on niitä joilla tunteet tuleekin helposti ja siksi ei ole tarvettakaan pelätä mitään kun tietää, että elämä jatkuu ja tulee helposti joku uusi, jos tämä menee pilalle.

Jos ihastuu helposti, voi painaa vaan kaasun pohjaan ja tietää, että tulee aina uusi.

Ihmistyyppi-eroja.

Ja tottakai sellaiset ihmiset myös saa helpommin mitä milloinkin haluaa, koska kaikkihan kaipaa ihailua ja sellasta, sellaseen on myös helpompi ihastua ja jäädä koukkuun, kun tuntee itsensä ihailluksi.

Vierailija
2504/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut sen kenet olen halunnutkin. Tiedän mitä haluan ja miten sen saan. T. Nainen

Vierailija
2505/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanutkaan, että pitäisi olla röyhkeä.

Joskus jotkut on, mutta useimmiten kyse on vaan itsevarmuudesta.

Joillekin on vaan helpompi ilmaista ihastuksen tunteet ja huutaa ne vaikka koko maailmalle.

Toiset vaan on syntyneet sellaisiksi, heittäytyy helpommin tunteiden vietäväksi ja osaa näyttää sen.

Ehkä niitä ei pelota eikä ne mieti liikaa, ehkä ne on niitä joilla tunteet tuleekin helposti ja siksi ei ole tarvettakaan pelätä mitään kun tietää, että elämä jatkuu ja tulee helposti joku uusi, jos tämä menee pilalle.

Jos ihastuu helposti, voi painaa vaan kaasun pohjaan ja tietää, että tulee aina uusi.

Ihmistyyppi-eroja.

Ja tottakai sellaiset ihmiset myös saa helpommin mitä milloinkin haluaa, koska kaikkihan kaipaa ihailua ja sellasta, sellaseen on myös helpompi ihastua ja jäädä koukkuun, kun tuntee itsensä ihailluksi.

Pupu <3

Vierailija
2506/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina saanut sen kenet olen halunnutkin. Tiedän mitä haluan ja miten sen saan. T. Nainen

Ok, aika leso

Vierailija
2507/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, aika leso

Eikä aiheetta. Pointti on se, että jos olet ujo ja huomaamaton, kukaan ei huomaa sua. Turha sellaisesta on valittaa.

Vierailija
2508/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, aika leso

Eikä aiheetta. Pointti on se, että jos olet ujo ja huomaamaton, kukaan ei huomaa sua. Turha sellaisesta on valittaa.

Ei kyse ollut ujoista ja huomaamattomista ihmisistä.

Rakkaudessa nössö pelkuri ei välttämättä ole yleisesti elämässä ollenkaan ujo ja huomaamaton, ei se ollut pointti ollenkaan, ujous ja huomaamattomuus.

Enkä mä valita.

Tuossahan mä juuri kirjoitin syitä, miksi toisilla natsaa ja toisilla ei.

Ymmärrän ja hyväksyn sen.

Tottakai ne rohkeat ja avoimet, pelottomat ihmiset joille tunteet on helppoja viehättää myös helpommin muita.

Vierailija
2509/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Pissis 17.v

Vierailija
2510/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä harmitti kerran kun en saanu yhtä jonka olisin halunnu. Myöhemmin selvis et oli kaikkea muuta ku unelmavävy.

Vierailija
2511/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo olet sinä, niin kysymyksiin joita minulla oli mielessäni, on saatu vastaus. Olet haaste mielenrauhalleni. Ei mulla muuta. :-)

(ei palstan kiukutteleville klovneille)

Vierailija
2512/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olet sinä, niin kysymyksiin joita minulla oli mielessäni, on saatu vastaus. Olet haaste mielenrauhalleni. Ei mulla muuta. :-)

Ei yrittänyt joten ei halunnut? Itse ainakin olen varattu, joten en yritä. Siksi roikun tässä ketjussa.

Vierailija
2513/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yrittänyt joten ei halunnut? Itse ainakin olen varattu, joten en yritä. Siksi roikun tässä ketjussa.

Jospa sitten keskittyisit siihen omaan suhteeseesi?

En ymmärrä tommosta. Tietoisesti ruokkii tunteitaan toiseen.

Hyhhyh.

Vierailija
2514/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyhhyh.

Hyhhyh ihmisiä joiden on tarve päteä vaikkei kukaan edes kysynyt. Jospa sitten keskittyisit omaan elämääsi? En ymmärrä "tommosta".

Vierailija
2515/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyhhyh.

Hyhhyh ihmisiä joiden on tarve päteä vaikkei kukaan edes kysynyt. Jospa sitten keskittyisit omaan elämääsi? En ymmärrä "tommosta".

Huono omatunto vaivaa, ymmärrän.

Vierailija
2516/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kultaseni (nainen), Olet askarruttanut minua (olen siis mies) ihan loputtomasti kaikki nämä kuukaudet. Sä olet pyörinyt aivan liikaa mun mielessä ja haluaisin viimein saada selvyyden sinusta. Siitä kun viimeeksi tavattiin on kulunut jo todella pitkä aika ja tiedät kyllä miten paljon halusin sillon sua tavata, mutta elämä vei meidän kauas toisistamme. Roikun silti vielä sinussa, arvaat varmaan senkin, sillä sen oon sulle kertonut ja sen että oot se ainoa poikkeus mun elämässä joka on saanut tän kaiken aikaan minussa. Et varmaan sitä tiedä minkälaisen myrskyn sä sait silloin aikaan mussa kun olit täällä ja se myrsky edelleen mussa jatkuu. Oon ollut todella vakavasti suhun ihastunut eikä se mene ohi. Oon lisäksi ajatellut meitä yhdessä ja kaikkea mitä siihen voisi liittyä. Olen siis aivan vakavissani pohtinut pistäväni kaiken uusiksi mun elämässä sun takia. Sulla oli silloin varmaan ihan pätevät syyt sun välttelevälle käytökselle, mutta et varmaan tiedä sitä että minä aistin sinusta silloin voimakkaita tunteita ja siitä mä jotenkin arvasin että sä tunsit jotain myös mua kohtaan. Mä koen nyt että oon tehnyt kaikkeni kertoakseni sulle mitä ajattelen, ja kun en ole tulossa sun ikkunan alle laulamaan mun tunteista, niin mulla on keinot lopussa. Jos tää asia vaivaa myös sun mieltä, niin voisitko sen mulle jotenkin ilmaista? Uskon että meillä voisi olla jotain suurta yhdessä tässä elämässä, uskotko sinä siihen?

Hei sinä joka täällä aina ikävöit tätä naista. En ymmärrä, miksi et voi osoittaa näitä viestejä suoraan hänelle, koska jos olet jo ilmaissut hänelle aiemmin hänen olevan ainoa nainen joka on saanut sinussa näin syvää tunnetta aikaan (ainakin väitit niin), niin eihän pitäisi olla mitään häveliäisyysestettä kysyä tätä asiaa häneltä? Ristiriitaista on tuo, että olet sanonut asiasta hänelle, silti hänellä ei muka olisi mitään käsitystä siitä millaisen myrskyn aiheutti.

Auttaisi asiaa, jos voisit kirjoittaa tänne edes jotain tuntomerkkiä. Aika monella voi olla samankaltainen tilanne, eikä näihin vakaviin viesteihin voi vastata, jos ei ole mitään viitettä siitä millaiselle henkilölle viesti menee, tai millaisissa tilanteissa olette kohdanneet. Onko tapahtuneesta siis muutama kuukausi vai vielä pidempi aika? Juttelitte tunteista vai oletatko vain hänen tietävän tunteistasi? Jos huomasit hänestä samanlaista tunnereaktiota kuin itsestäsi, miksi et muka voisi kysyä asiaa viestillä häneltä? Miksi asia jäi niin kesken?

Täällähän on viesti minulle. Tuo ensimmäinen miehen kirjoittama teksti ei ole minun kirjoittama, vaikka omia viestejäni muistuttaakin. Tällaiset sekoittavat sitä mitä kukin on tarkoittamassa.

Rakastamani ja kaipaamani nainen on herkkä ja hänen elämäntilanteensa on nyt erilainen kuin omani, joten koen etten voi yhtäkkiä ja suoraan kertoa kaikista tunteistani häntä kohtaan. Annan hänelle tilaa ja aikaa. Tunteet, rakkaus ja ikävä häntä kohtaan ovat kuitenkin niin läsnä, että olen välillä kirjoittanut terveisiä tänne, mikä tosin on hölmöä. Hänenhän ne kuuluisi kuulla/lukea. Haluan olla aina hänen lähellään ja häntä varten - tulevaisuus näyttää sitten mitä hän todella tuntee. Tunteet ja vetovoima ovat kuitenkin molemminpuolisia. Rakastan häntä kovin paljon ja hän on jotain todella erityistä elämässäni, sydän on täysin menetetty hänelle! Aina ja tositarkoituksella.

Vierailija
2517/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kultaseni (nainen), Olet askarruttanut minua (olen siis mies) ihan loputtomasti kaikki nämä kuukaudet. Sä olet pyörinyt aivan liikaa mun mielessä ja haluaisin viimein saada selvyyden sinusta. Siitä kun viimeeksi tavattiin on kulunut jo todella pitkä aika ja tiedät kyllä miten paljon halusin sillon sua tavata, mutta elämä vei meidän kauas toisistamme. Roikun silti vielä sinussa, arvaat varmaan senkin, sillä sen oon sulle kertonut ja sen että oot se ainoa poikkeus mun elämässä joka on saanut tän kaiken aikaan minussa. Et varmaan sitä tiedä minkälaisen myrskyn sä sait silloin aikaan mussa kun olit täällä ja se myrsky edelleen mussa jatkuu. Oon ollut todella vakavasti suhun ihastunut eikä se mene ohi. Oon lisäksi ajatellut meitä yhdessä ja kaikkea mitä siihen voisi liittyä. Olen siis aivan vakavissani pohtinut pistäväni kaiken uusiksi mun elämässä sun takia. Sulla oli silloin varmaan ihan pätevät syyt sun välttelevälle käytökselle, mutta et varmaan tiedä sitä että minä aistin sinusta silloin voimakkaita tunteita ja siitä mä jotenkin arvasin että sä tunsit jotain myös mua kohtaan. Mä koen nyt että oon tehnyt kaikkeni kertoakseni sulle mitä ajattelen, ja kun en ole tulossa sun ikkunan alle laulamaan mun tunteista, niin mulla on keinot lopussa. Jos tää asia vaivaa myös sun mieltä, niin voisitko sen mulle jotenkin ilmaista? Uskon että meillä voisi olla jotain suurta yhdessä tässä elämässä, uskotko sinä siihen?

Hei sinä joka täällä aina ikävöit tätä naista. En ymmärrä, miksi et voi osoittaa näitä viestejä suoraan hänelle, koska jos olet jo ilmaissut hänelle aiemmin hänen olevan ainoa nainen joka on saanut sinussa näin syvää tunnetta aikaan (ainakin väitit niin), niin eihän pitäisi olla mitään häveliäisyysestettä kysyä tätä asiaa häneltä? Ristiriitaista on tuo, että olet sanonut asiasta hänelle, silti hänellä ei muka olisi mitään käsitystä siitä millaisen myrskyn aiheutti.

Auttaisi asiaa, jos voisit kirjoittaa tänne edes jotain tuntomerkkiä. Aika monella voi olla samankaltainen tilanne, eikä näihin vakaviin viesteihin voi vastata, jos ei ole mitään viitettä siitä millaiselle henkilölle viesti menee, tai millaisissa tilanteissa olette kohdanneet. Onko tapahtuneesta siis muutama kuukausi vai vielä pidempi aika? Juttelitte tunteista vai oletatko vain hänen tietävän tunteistasi? Jos huomasit hänestä samanlaista tunnereaktiota kuin itsestäsi, miksi et muka voisi kysyä asiaa viestillä häneltä? Miksi asia jäi niin kesken?

Täällähän on viesti minulle. Tuo ensimmäinen miehen kirjoittama teksti ei ole minun kirjoittama, vaikka omia viestejäni muistuttaakin. Tällaiset sekoittavat sitä mitä kukin on tarkoittamassa.

Rakastamani ja kaipaamani nainen on herkkä ja hänen elämäntilanteensa on nyt erilainen kuin omani, joten koen etten voi yhtäkkiä ja suoraan kertoa kaikista tunteistani häntä kohtaan. Annan hänelle tilaa ja aikaa. Tunteet, rakkaus ja ikävä häntä kohtaan ovat kuitenkin niin läsnä, että olen välillä kirjoittanut terveisiä tänne, mikä tosin on hölmöä. Hänenhän ne kuuluisi kuulla/lukea. Haluan olla aina hänen lähellään ja häntä varten - tulevaisuus näyttää sitten mitä hän todella tuntee. Tunteet ja vetovoima ovat kuitenkin molemminpuolisia. Rakastan häntä kovin paljon ja hän on jotain todella erityistä elämässäni, sydän on täysin menetetty hänelle! Aina ja tositarkoituksella.

Tietääkö ko nainen että juuri häntä ajattelet ja on todella erityinen elämässäsi? Vai luuleeko hän että joku muu on se sydämesi rakkaus. Varo ettei hän käsitä väärin tuota asiaa "annan hänelle tilaa ja aikaa." Tämä voi kääntyä niinkin päin että hän voi kokea ettei ole välittämistä tai kiinnostusta taholtasi, vai oletteko jutelleen tästä nimenomaan juuri näin; että samalla tavalla ymmärrätte asian. 

Vierailija
2518/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyhhyh.

Oletko itse sinkku? Sivusta.

Joo, ja oletan muidenkin täällä olevan.

Tuo on todella jotain, joka menee täysin yli ymmärrykseni, että joku joka on jo löytänyt omansa ruokkii ihastuksen tunteitaan muihin.

Satunnaisille ihastumisillehan ei mitään voi, niitä varmaan tulee useillekin elämän aikana, mutta niiden tunteiden mukaan lähteminen ja ruokkiminen eri tavoin on niin rumaa, etten voi ymmärtää kuinka joku voi elää rakastamansa ihmisen kanssa ja käydä jossain vauvapalstalla kirjoittelemassa tunteistaan toiseen.

Miten voi katsoa rakastaan jonka kanssa elää? Miten voi katsoa itseään peilistä?

Eri asia tietysti ne, jotka elävät rehdisti avoimessa suhteessa tmv.

Vierailija
2519/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tää ketjukin vaan todistaa, ettei ole olemassa mitään rakkautta.

Tai mitään muuta aitoa kuin seksi, miehen ja naisen välillä.

Mietin päivittäin, haluanko ylipäätään mitään rakkaussuhdetta ikinä ja alan kallistua vahvasti sille kannalle, että en.

En halua.

Säästän itseni paljolta rumalta, kun elän tietoisesti ilman.

Vierailija
2520/3565 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä:))

Ketju on lukittu.