Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
2401/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

X) joo no juu

Vierailija
2402/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tykännytkään tarpeeksi, käsitin kaiken väärin. Eihän sulla ollut koskaan edes aikaa mulle, ei aikaa vastata edes viestiin. Olen niin hölmö, aina liian tunteella mukana.

väy väy! tähän muuta voi vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan muuten kans kaikkien ihastusteni syntymäpäivät!:D

Ei niitä tosin oo ollu ku kaks, ja sitte yks rakastuminen, jonka synttärit kans muistan.

Nykyisen ihastuksen syntymäpäivää en tiedä, kuukauden vissiin.

Mutta en halua lähettää terveisiä niille kahdelle perseelle menneisyyteen (lol), sille ex-rakkaudelle voisin lähettääkin.

Vaikka sellasia, että tsemppaa vähän, ettei mee hyvä mies ihan pilalle.

Kiitti Kuittinen <3

Ai täh? Mikä Kuittinen?:D

Vierailija
2404/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti palstailee joku ~cool jäbä~ joka kuvittelee, että kaikki tekstit on sille.

Mikä motiivisi onkaan on käynyt ilmi, että olet NÖSSÖ.

Vierailija
2405/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas kevät.

Katson ikkunasta ja kuvittelen siihen maalin alta halkeilevan ikkunalaudan ja puitteet. Valkoista rapattua betonia ja tyhjä sinitaivas. Sun sormet rummutti, mua vaan haukotutti. Ei sitä ole vieläkään purettu.

Minä tapasin jonkun jolla on melkein sama nimi kuin sinulla ja hänkin on koulukaverini. On tullut kaukaa, ette näytä samalta. Sinun hiukset olivat vaaleat ja pisamasi. Mutta hän on ehtinyt jo lintsata koulusta kanssani ja polttaa tupakkaa kevätauringossa! Minun oli pakko kertoa hänelle sinusta, liian monta merkillistä yhteensattumaa.

Hän sanoi elämän olevan mysteeri. Minun on sinua ikävä.

Vierailija
2406/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa aatella tuolleen, että ehkä joskus.

Oon ihan mustavalkonen (realisti) ja jos sitä ei kiinnosta nyt, ei sitä kiinnosta koskaan.

Ja jos sitä kiinnostaa joku muu enemmän, niin en halua sitä ikinä enää, koska oisin sitten vaan joku ikuinen kakkonen johon joutu tyytymään.

En tajua, miten joku suostuu jotain venaileen ja huokaileen, että ehkä joskus (=ehkä joskus on minun vuoronumeroni vuoro).

Oikeastaan aika ällöttävää, eikä ollenkaan kaunista.

Samoin sellaset jotka roikottaa muuten vaan löyhässä hirressä ja epäröi jopa vuosia ja toinen naiivina venailee, että ehkä se joku päivä vielä suostuu sitoutuun ku sillä on niin vaikeeta ja yhy yhy.

Sitten lopulta vuosien vehtaamisen ja on-offin jälkeen se "minulla on vaikeaa ja traumoja"-osapuoli haluaa vihdoin sitoutua ja tajuaa "rakastavansa" sitä roikottamaansa henkilöä (yleensä tätä vaihetta edeltää jonkinlainen "ero", vaikkei varsinaisesti olekaan seurusteltu), eli KIINTYNEENSÄ pikkuhiljaa siihen perässä roikkuvaan kynnysmattoluuseriin.

Usein näillä roikottajilla on taustalla joku pieleen mennyt rakkaustarina jota ne toivoo vuosienkin jälkeen toteutuvaksi, mutta pitää jotain "ihan jees"-tyyppiä siinä varalla (yleensä ne "ihan jees"-tyypit on kans sellasia jotka hivelee roikottajan egoa, fanittaa ja ihailee, kehii jonkun Tukholman syndrooman roikottajahenkilöön) ja kiintyy lopulta siihen ja ehkä tajuaa, ettei saa koskaan sitä "vanhaa" joka jäi kaiveleen ja uskaltaa ehkä siksikin sitoutua "helppoon" ja roikotettavaan "ihan jees"-henkilöön, joka jaksaa fanittaa vaikka roikottaja ois miten paska.

Mitään aitoa rakkautta ja kunnioitusta saati intohimoa tollasissa suhteissa ei ole, mutta tommoset tarinat on aivan helvetin yleisiä.

Liian montaa vastaavaa olen jostain vinkkelistä todistanut ja päättänyt jo nuorena, etten IKINÄ suostu semmosen enkä tule olemaan se typerä, kieli poskella läähättävä sesse joka pomppii rakkaudennälkäisenä itsensä alentavana sellaisen ihmisen pillin mukaan, joka roikottaa ja "epäröi", keksii selityksiä ja lopulta "rakastaa", koska tajuaa ettei saa sitä jotain toista ja on kiintynyt roikkujaan.

Siksi en koskaan haaveile mitään, että ehkä vielä joskus.

Nämä asiat on hyvin mustavalkoisia ja sitoutuisin ainoastaan semmosen ihmisen kanssa, joka on halunnu ensisijaisesti mut (suunnilleen) siitä hetkestä kun on mut tavannu.

Ja tietty, että mä tuntisin kanssa samoin, että oisin about heti "tiennyt", että haluan tuon.

No, ei aina noin mustavalkoisia. Voi olla epävarma ja siksi varovainen. Toinen voi vaikuttaa esmes pelimieheltä ja siksi ei lähde täysillä mukaan, vaikka olisi korviaan myöten rakastunut. Elämä opettaa ja toisilla on todella hyvä itsehillintä. Näin esim. Itsellä. Ulospäin se voi vaikuttaa roikottamiselta. Totuus on sitten toinen. Miehet ovat varmaan suoraviivaisempia.

Vierailija
2407/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi "jäbät" oo nössöjä, ne on vaan vähän semmosia reppanoita.

Vierailija
2408/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmeisesti palstailee joku ~cool jäbä~ joka kuvittelee, että kaikki tekstit on sille.

Määrittele NÖSSÖ. Arvaan, että liittyy promiskuiteettiin. Olenko väärässä?

Vierailija
2409/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on jäänyt nuolemaan näppejään. Harmittaahan se.

Vierailija
2410/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity, vaikka halveksinkin sitä jossain määrin (pl. rehellinen polyamoria ja vapaat ihmiset jotka osaavat käyttäytyä muita kunnioittavasti, arvostan rehellisyyttä).

Ja esim. nykyinen viihdekulttuuri, musaskenet ym. on myös todella alhaisia ja rumia.

Nössöllä tarkoitin ihan vaan sitä, että joku ihminen käy täällä lällättelemässä muille ja alleviivaamassa, kuinka häntä ei nyt oikein nappaa jne., mutta...jostain syystä hilluu täällä ja kirjoittelee tänne säännöllisesti, eli todnäk kieltää itseltään (tai ainakin muilta, jopa anonyymisti) motiivinsa/tunteensa, koska nössöilee.

En sen syvällisempiä.

Vierailija
2411/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity, vaikka halveksinkin sitä jossain määrin (pl. rehellinen polyamoria ja vapaat ihmiset jotka osaavat käyttäytyä muita kunnioittavasti, arvostan rehellisyyttä).

Ja esim. nykyinen viihdekulttuuri, musaskenet ym. on myös todella alhaisia ja rumia.

Nössöllä tarkoitin ihan vaan sitä, että joku ihminen käy täällä lällättelemässä muille ja alleviivaamassa, kuinka häntä ei nyt oikein nappaa jne., mutta...jostain syystä hilluu täällä ja kirjoittelee tänne säännöllisesti, eli todnäk kieltää itseltään (tai ainakin muilta, jopa anonyymisti) motiivinsa/tunteensa, koska nössöilee.

En sen syvällisempiä.

Niin, no kuka täältä mitäkin hakee. Minua kiinnostaa anonyymien panomahdollisuuksien sijaan tekstit ja erilaiset näkökulmat.

Vierailija
2412/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sen syvällisempiä.

Niin, no kuka täältä mitäkin hakee. Minua kiinnostaa anonyymien panomahdollisuuksien sijaan tekstit ja erilaiset näkökulmat.

Hauska ajatus, että joku olisi täällä katselemassa anonyymejä panomahiksia.:D

Voihan joku ollakin, mistä sitä ikinä tietää. Ihmiset on niin hassuja.

Vierailija
2413/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua niin että sattuu. Mitähän ajattelet minusta ja tulevaisuudesta? Haluan sinut ja yhteisen elämän kanssasi. Olet ainoa nainen minulle <3

Hyvää yötä, kulta

Vierailija
2414/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaus pakkaus ♡

Vierailija
2415/3565 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sen syvällisempiä.

Hauska ajatus, että joku olisi täällä katselemassa anonyymejä panomahiksia.:D

Voihan joku ollakin, mistä sitä ikinä tietää. Ihmiset on niin hassuja.

Kaikenlaisia säätäjiä löytyy, juu ps.

Vierailija
2416/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä <3

Vierailija
2417/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kavereita, kertoi itse mitä sanoit. Väärinymmärryksen mahdollisuus olematon.

Vierailija
2418/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oken tajunnut sen vasta nyt, että sä taidat olla se vastaus mulle.

Sä taisit sen tajuta jo silloin kun lähestyit, mutta olin vielä liian sumussa erostani nähdäkseni mitään. Siksi sut ignoorasin. Nyt en saa tätä mielestäni..elämäni virhe?

Vierailija
2419/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tapahtunutta vieläkään, mutta olen halunnut antaa sinulle anteeksi!

Vierailija
2420/3565 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäkää irti entisestä tai jopa entisistä, käsitelkää tunteenne ja käsitelkää asianne loppuun ennen sitä seuraavaa kohdetta. Sen seuraavan saatatte jopa menettää sillä, että olette vielä kiinni entisessä ja tämä seuraava voi käsittää että et ole hänestä kiinnostunut tai vakavissaan, vaan että haluat ollakin sen entisen kanssa, liian kiinni hänessä.

Ketju on lukittu.