Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Tänään vittuu ved'n päävi täyteen karljaa niiettä aivot pihalell asattttta sydän reepee stataan tästä vittu
Mietin sua vieläkin, kaikkea sitä mikä kolahti yllättäen. Ihan kaikkea sinussa. Tietysti se on mielikuvitusta vain, sillä polkumme eivät leikkaa. Toivon, että olet onnellinen.
Särjit kyllä pikkuisen mun sydäntä.
Mä muistan muuten kans kaikkien ihastusteni syntymäpäivät!:D
Ei niitä tosin oo ollu ku kaks, ja sitte yks rakastuminen, jonka synttärit kans muistan.
Nykyisen ihastuksen syntymäpäivää en tiedä, kuukauden vissiin.
Mutta en halua lähettää terveisiä niille kahdelle perseelle menneisyyteen (lol), sille ex-rakkaudelle voisin lähettääkin.
Vaikka sellasia, että tsemppaa vähän, ettei mee hyvä mies ihan pilalle.
Mullakin repee sydän. Ratsk. Siinä.
Vierailija kirjoitti:
Turri :)
Tuuri on ny kyll´käöännissä. Mähdg raakastan suua.
Suklaapupunen kirjoitti:
A, tunnetko sä saman kuin mä? Vilkuilen suhun päin ja sä tuijotat usein takas. Tahdon tutustua lisää en vain mahda ujoudelleni mitään! Sussa on taikaa :)
Tahdon kanssasi kihloihin ja naimisiin ja vauvoja. Pusipusipusipusipusipusipusipusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että olet noin hyvällä tuulella. :3
Vierailija kirjoitti:
Mietin sua vieläkin, kaikkea sitä mikä kolahti yllättäen. Ihan kaikkea sinussa. Tietysti se on mielikuvitusta vain, sillä polkumme eivät leikkaa. Toivon, että olet onnellinen.ydänt
Sinäkin särjit mun. Jäin odottamaan jotain, vaikka tajusin ettei mitään tule. Onnellinen, nojaa. Sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että olet noin hyvällä tuulella. :3
Oyattatko kalkjaa säkkinb?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin sua vieläkin, kaikkea sitä mikä kolahti yllättäen. Ihan kaikkea sinussa. Tietysti se on mielikuvitusta vain, sillä polkumme eivät leikkaa. Toivon, että olet onnellinen.ydänt
Sinäkin särjit mun. Jäin odottamaan jotain, vaikka tajusin ettei mitään tule. Onnellinen, nojaa. Sinä?
Sinä pilkoit ja raastoit sydämeni riekaleen kappaleiksi. Etkö sinä tajua että haluaisin olla edes lähelläsi. Etkö sinä minun?
Iltaa pippuri,pikku myy,ärripurrini muutaman tunnin päästä nähdään ♥♥♥♥♥
😘😘😘😘
Olen ihan rättiväsynyt...... ;( Hyvä jos pysyn hereillä..... ;(
Miten pysyn hereillä vielä pari tuntia?
Surullista tekstiä, eteenpäin..
Et sitten tykännytkään tarpeeksi, käsitin kaiken väärin. Eihän sulla ollut koskaan edes aikaa mulle, ei aikaa vastata edes viestiin. Olen niin hölmö, aina liian tunteella mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan muuten kans kaikkien ihastusteni syntymäpäivät!:D
Ei niitä tosin oo ollu ku kaks, ja sitte yks rakastuminen, jonka synttärit kans muistan.
Nykyisen ihastuksen syntymäpäivää en tiedä, kuukauden vissiin.Mutta en halua lähettää terveisiä niille kahdelle perseelle menneisyyteen (lol), sille ex-rakkaudelle voisin lähettääkin.
Vaikka sellasia, että tsemppaa vähän, ettei mee hyvä mies ihan pilalle.
Kiitti Kuittinen
Tiedän että mun pitäis tosissaan osata hävetä sitä miten kehtaan toisinaan kirjoitella sulle täällä tai ylipäätänsä ikävöidä sua sun ollessa siinä elämäntilanteessa missä olet. Ja välillä osaankin hävetä. Sitten kuitenkin toisaalta ajattelen että tää on ihan viatonta, koska haaveilen vain ystävyydestä ja tykkäämistä ei voi olla koskaan tässä maailmassa liikaa ja pienet kivat viestit vain piristää... Mutta pitäis kuitenkin ihan tosissaan katsoa tilannetta sinun kannalta ja nähdä realistisin silmin sen millainen olen käyttäytymiseltäni ja ihmisenä ylipäätänsä. En ymmärrä miten mulla on ollut jotenkin niin epärealistisen hyvä itsetunto sen suhteen mitä ajattelet minusta, ja miten olen kehdannut käyttäytyä kokonaisuudessan niin tyhmästi. Kuitenkin yleensä osaan nähdä hyvin realistisesti sen millainen olen ja missä asemassa olen suhteessa muihin ja käyttäytyä sen mukaisesti.
Loppukaneetiksi kevätiltaan sopii tämä: matka on sopivan pitkä silloin, kun matkaseura pysyy hereillä ja eväitä riittää. Simsalabim, tuo on minun ratikkani, Jim.
- lumisten metsien mies
Muikkeli mun, tänään pöllytetään lakanoita aamuun asti! Yöpöydällä, hiljaa taustalla soi José Feliciano tai tutumpaa R&B:tä. Alkoa tai muuta ei tarvita. Let's get it on... :)