Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Sori. On minussa edelleen myös se järkipuoleni, joka tietää että on turha ikävöidä ja turha haaveilla ystävyydestä. Minä olen mikä olen: luuseri. Eikä meillä ole enää mitään yhteistä edes ja parin vuoden päästä ei edes enää ikinä nähdä.
Tuntuu, että olen melko yksin tässä suhteessa vai mikä liekään.
Rakastamani nainen, kaipaan sinua kovasti ja toivon meille onnellista ja hyvää tulevaisuutta. Olet tärkeä minulle, mahdatko ajatella minua. Rakas ihana, ikävöin sinua niin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi taas kierros pyörähtää ympäri. Kuin olisin lukenut nämä samat jutut aiemminkin.
Kaipuun ja rakkauden pyörähdyskierrokset ovat luultavasti hyvin samanlaisia aina. Sitä saman toistoa.
Kohde vain vaihtuu, rakkaus on ikuista, niinkö?
Tarkoitin ylipäänsä rakkautta ja kaipuuta, niitä tunteita ja kuvioita joita ihmiset käyvät läpi, myös täällä niitä nähtävissä on. Rakkaus kun on sellainen oma juttunsa, ainutlaatuinen ja aika kummallinenkin olemukseltaan.
J.
En tajunnutkaan miten iso osa minua olet ollut ennen kuin ollut käynyt kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Niin voi olla onkin en tiedä
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla kaipuu ja ikävä rakkauden kipinä. . <3
Haluaisitko sytyttää sen kanssani liekkeihin?
Enemmän kuin mitään muuta
Mä en tarvinnut kuin kaksi pitkää katsetta sulta, niin olen jo myyty. Olet kyllä melko komea mies!
Vierailija kirjoitti:
Ei olis pitänyt lukea näitä. Ruokikseen liian pitkä tauko ja farkut jo erittäin kiusallisen ahtaat. Seisokin voi piilottaa, mutta itsellä se ei tahdo millään asettua. Aikataulu ei anna periksi kunnon tauoille, etenkin kun en heti laukea, vaikka kiihotus äärimmäinen.
Simissä mustenee kun seisoo niin että näköä haittaa.
Ja seuraava asiakas...
Menkää seksipalstalle, kiitos.
Ei kiinnosta randomin kullistoorit kaipausketjussa, täällä on seksijutuille oma osionsa, sinne mahtuu kaikenlaiset eroottiset ja vähemmän eroottiset tarinat...
"valtava stondis" on mielenkiintoinen tapa kuvata omaa seisokkiaan, onko sen vastakohtana "pikkuruinen stondis"? No samapa se, ei kuulu nää jutut tähän ketjuun.
Rimpulalta terkut ♥Reppanalle♥
Oot mielessäni! Iloa päivääsi!
Illalla nähdään 😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin katosi se jonkun miehen hieno kankiviesti? Oli ihan parasta matskua.
Sitä itsekin ihmettelen. Kirjoitin sitä kieltämättä kiihottuneessa tilassa, mutta se ei ollut mitenkään pervo vaan kertoi tuntemuksistani. Rehellisesti. Valtavasta stondiksesta, jota yritin kyllä vastustaa, mutta turhaan.
Joku päivi räsänen ei vissiin tykännyt...
Valtavasta stondiksesta yleisesti kertoilu on nimenomaan PERVOA, sellasta namusetämeininkiä.
Semmoset jutut on aika intiimejä, niitä lähetellään privana suoraan sellaselle ihmiselle jonka kanssa on (seksi)suhteessa.En ole mikään namusetä. Missä sanoin, että haluaisin jotakin tyttöä? Tai alaikäistä?! Kirjoitin ihanasta ja kauniista aikuisesta naisesta.
Miksi joidenkin on pakko yrittää tehdä kauniista asioista jotenkin likaisia? Monessa paikassa maailmaa erektiossa oleva fallos on hieno juttu, hedelmällisyyssymboli. En ala sitä hävetä, äläkä sinä eukko kutsu minua namusedäksi, kun en pedofiili ole. Pidän kypsistä naisista. Paranevat kuin viini. Sinuun en koskisi edes pitkällä tikulla (ei kuvaa penikseni muhkeaa kokoa).
Ihanaa kun olet ihastunut ja hienoa, kun sukupuolielin toimii, mutta pointti olikin, että tollaset jutut ovat intiimiasioita eikä täten julkisesti (kuin korkeintaan seksi-/erotiikkaosioon) kirjoiteltavia.
Ei se, että sun halu, erektio ja seksi olisi jotenkin "likaista" vaan se, että sukupuolielimen toiminnoista yleisesti selostelu on. Siitä nimitys "namusetä".
Hauska muuten, kun ollessani yhdessäkään sellaisessa kulttuurissa missä esim. erektiossa olevaa penistä kuvaavia patsaita on siellä täällä, en ole törmännyt koskaan miehiin jotka selittelisivät julkisesti/puolitutuille tmv. peniksestään yhtään mitään, mutta Suomessa, suomalainen mies osaa kullistoorit kyllä "hyvin".
Eikä se, että erektiossa oleva penis on yksi hedelmällisyyden symboli ja komea penis on komea tarkoita sitä, että ketään kiinnostaisi yleisesti erektiossa olevat penikset (siis riippumatta siitä, kenessä se on kiinni) saati seikkaperäiset selostukset "seisokeista".
Saat tehdä elämälläsi mitä lystäät. Turha on kyllä minua siihen enää vedellä sitten mukaan......... silloin kun sinulle sopii ja huvittaa! Parempi kun katkaistaan välit kokonaan, niin saat keskittyä niihin juttuihisi ihan sen toisen kanssa keskenänne, niitä teillä näköjään on, ja riittää edelleen.
Ei tule eikä ole enää meitä.
irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla kaipuu ja ikävä rakkauden kipinä. . <3
Haluaisitko sytyttää sen kanssani liekkeihin?
Enemmän kuin mitään muuta
En ole ikinä ajatellut ja halunnut ketään niin paljon kuin sinua.
Joillakin näin, itse en ole kyllä koskaan aiemmin näin tuntenut.
Muutaman kerran menneisyydessäni olen ihastunut ja kerran jopa rakastunut, mutta silloin kerrankaan ei tullut silti ikinä mieleen, että oisin halunnu jakaa sen kanssa elämäni.
Ja sitten yhtäkkiä tuli tää, joka pisti mut aivan totaalisen sekaisin ja aloin pikkuhiljaa ajatella aivan ihme juttuja, suorastaan pelottavia.
En tiiä kehitinkö siitä "vaan" jonku sairaalloisen pakkomielteen itselleni vai mitä helvettiä, mutta koskaan aiemmin en ole tällaista "pakkomiellettä" kehenkään kehinyt.
Eikä voi olla kyse mistään "ne tunteet tuli koska se on saavuttamattomissa"-tyyppisestä, koska ne tunteet tuli jo ennen kuin sain tietää, etten voi koskaan saada sitä.
Paskaa kyllä, mutta ehkä osaan ottaa seuraavan paremmin vastaan, jos sellanen joskus tulee.
Jos vielä joskus tapaan jonkun ihmisen jota kohtaan huomaan tuntevani samalla tavalla, niin PAKOTAN itseni olemaan niin hyvä, ettei se alkais inhoaan mua.
Otan vaikka jotain bentsoja, jos ei muu auta.:D
Tosin voi olla, että oon jo lähtökohtaisesti jotenkin vähän ällö ja vääränlainen, ettei auta miten hyvä yrittäisin olla.