Mitä erityistä kivaa miehenne tekee eteesi säännöllisesti?
Minun mieheni tuo jokainen aamu minulle aamiaisen vuoteeseen. Kyllä, joka ikinen aamu.
Hän myös tulee pussaamaan joka kerta kun jompi kumpi tulee kotiin.
Paljon muitakin pieniä ihania asioita. 😊 Kohtelee minua kuin prinsessaa.
Kommentit (31)
Se hieroo mun jalkoja ku katsotaan telkkua! 😍
Ostaa aina mun suosikkijälkiruokaa kaupasta.
Ostaa aina minulle suklaata, kun käy kaupassa. Talvisin putsaa minunkin autoni lumesta, jos lähtee ensin. Tekee ruokaa, kun olen kipeänä.
Söpö ketju! Mun ukko on vähän sellainen jäyhä, mut näyttää rakkauden teoilla... Esim parvekkeen lattiapuista kun sain tikun jalkaan niin meni heti korjaamaan kun ei halunnut että käy toiste kipeää.
Muutenkin aina korjailee kaikkea mikä minua häiritsee, ei tarvi mitenkään pyytää... Jos kuulee että joku asia minua harmittaa niin sitten se on korjattuna kun seuraavan kerran käytän...
Vierailija kirjoitti:
Tulee sisääni
Romanttista!
Nuo muut oli vähän "sellaista touhua"
Keittää mulle aamulla teen niin, että se on just valmiina kun herään (spontasnisti, en siis herätyskelloon). Kuulemma kuulee mun hengityksestä että olen kohta heräämässä. Olis creepy, jos ei olis mun mies. Myös hieroo käsirasvaa mun käsiin joka ilta sängyssä, kun olen tullut nukkumaan ja katsotaan jotain hömppää suoratoistolla.
Hieroo jalkoja, hoitaa asiat joista en niin välitä (vaikka osaan tietysti) kuten kaatopaikkakäynnit, auton pesun ja huoltoon viemiset, panostaa kuunteluun ja minun ymmärtämiseen ja osaa helpottaa arkeani ilman että tarvitsee pyytää, ostaa kivoja lahjoja (en ole materialisti, mutta lahjoihin liittyvä huomiointi ja panostus lämmittää kun en ole saanut elämässäni aiemmin lainkaan lahjoja - vanhemmat ja exä eivät lahjoja ostelleet). Tekee ruokaa oma-aloitteisesti, minä hoidan vain kasvisruuat.
Tekee vaikka mitä. Passaa ja hemmottelee. Yksi mitä on nyt tehnyt on varpaankynsien lakkaus. Tekee niin huolella ja tarkasti. Kiva kun ei ite tartte kumarrrella vaan saa vaan rentoutua sohvalla. Saa valita värin :)
Kantaa aina kaikki kauppakassit ja muut, avaa ovet, halaa paljon. Lähtee mun kaveriksi juttuihin vaikka ei sitä itseä niin kiinnosta ja jaksaa yrittää olla kiinnostunut.
Hieroo hartioita, pesee astiat, kyyditsee, ostaa pelejä ja herkkuja.
Nuolee peppyreikää ja dippailee kielellä sinne. Olen ihan kiimoissani aina silloin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee sisääni
Tulee suuhuni.
Keittää aamukaffet, muistaa mun lempikarkit. Antaa usein kattoa mun ohjelmaa, vaikka tulis urheilua...🤔
30 yhteistä vuotta takana
Ooh, ihania miehiä teillä... Mun mies saa mut nauramaan joka päivä ja osaa piristää vaikka ois huonokin hetki.
Hieroo mua. 😊
Varmaan 2-3 kertaa kuussa saan pitkän noin 90min kokovartalohieronnan.
Mä saan kahvia vuoteeseen myös melkeinpä joka päivä. Hoidetaan aina kaikki kodinhoitotyöt yhdessä vaikka mies tekeekin pidempää päivää...
En ymmärrä tuota sängyssä syömistä, mutta mikäs siinä, pääasia että itse tykkäätte.
Vierailija kirjoitti:
Nuolee peppyreikää ja dippailee kielellä sinne. Olen ihan kiimoissani aina silloin.
Eikö tuota tehdä taaksesi? Nyt kysyttiin, mitä tekee eteesi.
Miehellä on tapana pestä minut saunassa,hiukset ja kaikki, on ihanan rentouttavaa.